توضیحات پلیس از گروگانگیری۷۰ روزه پسر۲۱ ساله در کشور همسایه

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: با تلاش بی وقفه پلیس پسر جوان پس از ۷۰ روز گروگان گیری در یکی از کشور‌های همسایه آزاد شد.

سردار عبدالرضا ناظری، فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: موضوع ربایش یک پسر ۲۱ ساله که قریب به۷۰ روز قبل در یکی از شهرستان‌های استان کرمان توسط یک گروه مسلح ربوده  شده بود توسط پلیس پیگیری شد.

او افزود: در این رابطه با انجام اقدامات اطلاعاتی وسیع مطلع شدیم این مرد جوان به یکی از کشور‌های همسایه منتقل شده بود .

سردار ناظری تصریح کرد: با صدور دستورات و پیگیری‌های مکرر فرماندهی کل انتظامی کشور اقدامات وسیعی با هماهنگی همکاران قضایی و پلیس اینترپل در این حوزه انجام شد و در نهایت روز گذشته عملیات رهاسازی این جوان در کشور همسایه با تلاش پلیس اینترپل و پلیس کشور همسایه انجام و این جوان عزیز آزاد شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: این جوان به محض آزادی به همت همکارانمان در مرزبانی به مرز منتقل شد و توسط ماموران پلیس آگاهی استان به شهرستان محل سکونت خود بازگشت.

او تاکید کرد: خوشحال هستیم که به رغم ۷۰ روز بسیار سختی که بر این جوان و بر ماموران پیگیر پلیس گذشت در ایام الله دهه مبارک فجر و ایام ماه رجب به آغوش گرم خانواده خود بازگشت.

سردار ناظری علت و انگیزه این عمل مجرمانه را اخاذی ۴۰ میلیارد تومانی عنوان کرد.

او بیان کرد: این گروگان گیری به قصد اخاذی از خانواده این پسر جوان انجام شده بود که بحمدالله در سایه الطاف خداوند منان و تلاش بی وقفه همکارانمان ختم به خیر شد و آرامش این جوان و خانواده اش در لحظه دیدار مجدد آن‌ها خستگی این چند ماه تلاش را از تن خادمان نظم و امنیت دور کرد.

برچسب ها: گروگانگیری ، اخاذی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار