تحقق رویای چندین ساله مهاجرین خارجی مهمانشهر صحابه اردکان

پروژه گاز رسانی به مهمانشهر صحابه اردکان پس از سال‌ها وقفه عملیاتی شد.

پروژه گاز رسانی به مهمانشهر صحابه اردکان پس از سال ها وقفه با پیگیری های مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان یزد، مدیریت مهمانشهر و شورای اسلامی خودگردان آغاز شد.

ابوالفضل خوشنویس مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان یزد گفت: مهمانشهر صحابه یکی از پر جمعیت ترین مهمانشهرها در استان یزد بوده که در شهرستان اردکان واقع شده است.

او افزود: یکی از مشکلاتی که مهاجرین خارجی افغانستانی ساکن در این مهمانشهر با آن روبه رو بودند بحث تامین سوخت در زمستان بود که باید با مشقت زیادی سوخت خود را که نفت سفید بود تهیه می کردند.

خوشنویس تصریح کرد: این اقدام در راستای برنامه های تحولی اداره کل بوده و خوشبختانه با پیگیری های فراوانی که صورت گرفت عملیات گاز رسانی به مهمانشهر صحابه آغاز و انشالله به زودی مهاجرين عزیز از این نعمت الهی بهره مند خواهند شد.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان یزد این اقدام را عیدی دهه مبارک فجر امسال به مهمانان خارجی شهرستان اردکان دانست و گفت: انقلاب اسلامی همواره مامن و پناه مظلومان عالم بوده و بر همین اساس مسئولان آن تلاش دارند تا میزبانی شایسته برای مهاجرین خارجی باشند.

 استان یزد دارای ۳ مهمانشهر مهاجر (افغان آباد) در شهرستان میبد، صحابه در شهرستان اردکان و انصار در شهرستان تفت است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۶ ۱۹ بهمن ۱۴۰۱
مهاجران را بفرستید بروند کشورهای خودشان مهاجرپذیری کافی است خسته شدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۲ ۱۹ بهمن ۱۴۰۱
چرا مهاجران را به خانه های خودشان نمی فرستید کم خودمان مشکل داریم؟ امنیت را حداقل با پذیرش بی رویه مهاجران به خطر نیندازند