عقاب ۴۴ در کمین دشمنان

اولین پایگاه زیرزمینی نیروی هوایی ارتش رونمایی شد + تصاویر

پایگاه هوایی راهکنشی عقاب ۴۴ ارتش، مورد بازدید رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت.

پایگاه هوایی راهکنشی عقاب ۴۴ ارتش قابلیت پذیرش و عملیاتی کردن انواع جنگنده‌های شکاری و بمب‌افکن و همچنین پرنده‌های بدون سرنشین نیروی هوایی ارتش را دارد.

پایگاه هوایی راهکنشی عقاب ۴۴ با در اختیار داشتن اماکنی، چون آلرت، پست فرماندهی، آشیانه‌های نگهداری جنگنده، مراکز تعمیر و نگهداری هواپیما، تجهیزات ناوبری و فرودگاهی، مخازن سوخت و ... این قابلیت را دارد تا انواع جنگنده‌های نیروی هوایی را برای انجام ماموریت‌های محوله پذیرا باشند.

این پایگاه بزرگ زیرزمینی، قابلیت پذیرش و بکارگیری عملیاتی جنگنده‌های جدید نیروی هوایی ارتش را نیز خواهد داشت.

گفتنی است عقاب ۴۴ یکی از چندین پایگاه هوایی راهکنشی زیرزمینی نیروی هوایی ارتش است که طی سال‌های گذشته متناسب با نیاز عملیاتی این نیرو و با در نظر گرفتن اصول پدافند غیرعامل در مناطق مختلف کشور احداث شده است.

احداث این پایگاه‌ها در نقاط مختلف متناسب با نیاز‌ها و با ضریب ایمنی بالا با توجه به طراحی و استقرار در زیر کوه‍ها قابلیت اجرای عملیات غافلگیرانه هوایی را از مکان و زمان دور از انتظار دشمنان فراهم می‌کند.

این پایگاه‌ها با نگهداری جنگنده‌ها در مکان‌های امن و تجهیز آن‌ها به سامانه‌های جنگ الکترونیک، بمب‌ها و موشک‌ها از جمله یاسین، قائم و آصف امکان عملیات دورایستا و افزایش برد راهبردی برای اهداف دوردست را فراهم کرده است.

در این بازدید، امیر سرتیپ محمدحسین دادرس جانشین فرمانده کل ارتش، امیر سرتیپ امیر حاتمی مشاور فرمانده کل نیرو‌های مسلح در امور ارتش و امیر سرتیپ حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش نیز حضور داشتند.

رسانه ملی تحت مراقبت‌های حفاظتی از این پایگاه گزارش تهیه کرده که امروز رسانه‌ای شد.

سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در بازدید از پایگاه هوایی راهکنشی عقاب ۴۴ نیروی هوایی ارتش، در جمع فرماندهان و کارکنان ارتش با تبریک ایام دهه فجر و روز نیروی هوایی گفت: خداوند را شاکرم که در دهه مبارکه فجر و در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی توفیق یافتم تا در جمع فرماندهان، کادر پروازی، کارکنان و جهادگران عزیز نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران حضور شوم و این پایگاه را بازدید کنم.

وی با اشاره به روز نیروی هوایی ارتش اظهار داشت: نوزدهم بهمن ماه سالروز نیروی هوایی قهرمان ماست و این نیرو افتخار پیشگامی در پیوستن ارتش به انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس و حوادث پس از آن را دارد و پرچمدار و پیشگام مقابله با تهدید کنندگان و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و خواهد بود.

رییس ستاد کل نیرو‌های مسلح با بیان اینکه امروز شاهد یکی از اقدامات ارزشمند و راهبردی این نیرو بودیم، افزود: کارکنان این نیروی الهی به تاسی از شهیدان ستاری و بابایی و همه شهیدان بزرگ نیروی هوایی، پا در رکاب نظام جمهوری اسلامی به حرکت توفنده خود ادامه خواهند داد.

سردار سرلشکر محمد باقری با بیان اهمیت پایگاه‌های زیر زمینی و غیرقابل دسترسی گفت: دشمن معتقد است که می‌تواند با بکارگیری قدرت هوایی خود و با بهره‌گیری از برتری هوایی، پایگاه‌های هوایی، شیلتر‌ها و باند‌های پروازی کشور مورد نظر را مورد انهدام قرار داده و با خیال راحت به مأموریت خود ادامه دهد؛ یعنی همان کاری که در تجاوز به کشور‌های افغانستان، عراق و برخی کشور‌ها با خوی تجاوزگری از خود نشان داد که چاره‌ی آن علاوه بر پدافند عامل، داشتن پایگاه‌هایی امن، نفوذناپذیر، غیر قابل دسترسی و غیرقابل انهدام در زیر زمین است؛ پایگاه عقاب ۴۴ یکی از چندین پایگاه با این مشخصات است که توسط قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء به فرماندهی سرلشکر غلامعلی رشید و با همکاری و همراهی نیروی هوایی ارتش طراحی و ساخته شد و امروز مورد بازدید قرار گرفت.

وی با تاکید بر اینکه ملت شریف ایران به وجود چنین قدرتی در ارتش جمهوری اسلامی ایران افتخار می‌کنند، تصریح کرد: ایران یک هدف آسان برای دشمن متجاوز نخواهد بود. همچنان که در دهه هشتاد بعد از تجاوز به عراق و افغانستان و تصرف نسبتاً آسان این کشورها، آرزوی تکرار این اتفاق در ایران را داشت و حرف از هدفی آسان می‌زد، اما پس از مطالعه و تحقیق متوجه این حقیقت شد که ایستادن در برابر ملت ایران و جنگیدن با نیرو‌های مسلح مقتدر جمهوری اسلامی کار آسانی نیست.

وی افزود: خداوند سرزمینی پهناور، دارای ارتفاعات ارزشمند، ویژگی‌های ژئواستراتژیکی بی‌نظیر و منابع عظیم طبیعی و مهم‌تر از آن سرمایه انسانی متعهد را به ما عطا فرموده که با قدری تدبیر، تلاش و جهاد توانسته‌اند و خواهند توانست نسل به نسل این کشور را سرافراز و سربلند حفظ و زمینه پیشرفت آن را در همه عرصه‌ها فراهم کنند.

سردار سرلشکر محمدباقری با اشاره به اقدامات نیروی هوایی ارتش گفت: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در تعامل با عزیزانمان در وزارت دفاع توانسته است با حفظ زیرساخت اصلی پرنده‌ها، تمامی تجهیزات الکترونیکی و تسلیحات هواپیما‌ها را به‌روز کرده، پاد‌های جنگ الکترونیک را ارتقاء داده و روی آن‌هانصب کند. امروز با وجود اینکه این هواپیما‌ها زیرساخت قدیمی دارند، تجهیزات آن‌ها به‌روز است و می‌توانند در نبرد هوایی و در عملیات پشتیبانی از نیرو‌های سطحی، نقش موثری ایفا کرده و در سرنوشت نبرد سهم بزرگی داشته باشند.

وی با تاکید بر ادامه روند ساخت پایگاه‌های راهکنشی اظهار داشت: ساخت پایگاه‌های امن که این پایگاه یکی از چندین نمونه آن‌هاست، تداوم خواهد داشت تا دشمن هر چه بیشتر نسبت به یک تهاجم موفق به سرزمین ما ناامید شود و توان بازدارندگی ما روز به روز قوی‌تر، پایدارتر و ماندگارتر برای امنیت و آرامش ملت ایران پابرجا بماند. این پایگاه در زیر کوه‌هایی قرار دارد که هیچ بمب و سلاحی در آن موثر نیست و قابلیت حفظ تجهیزات و تسلیحات راهبردی نیروی هوایی ارتش را دارد و موجب ارتقای توان عملیاتی نیرو برای سرکوب دشمنان می‌شود.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح با اشاره به تهدیدات رژیم صهیونیستی اظهار داشت: عناصر رژیم صهیونیستی اغلب برای مصارف داخلی خود از الفاظ تهدیدآمیز استفاده می‌کنند. دولت متزلزل فعلی رژیم صهیونیستی در همین روز‌های اول با مخالفت‌های متعدد و انشقاق در بدنه مواجه شده است. سران این رژیم مجدداً تهدید‌هایی علیه جمهوری اسلامی ایران مطرح کرده‌اند، اگرچه خودشان خوب می‌دانند توانی برای اعمال این تهدید علیه ایران اسلامی ندارند. در مسیر مقابله با این تهدیدها، قدرت هوایی، توان موشکی و امکانات محور مقاومت برای پاسخگویی قاطع از همیشه آماده‌تر است.

وی در پایان گفت: موقعیت رژیم صهیونیستی تا کشور ما فاصله دارد و سران این رژیم به سوختگیری هواپیما‌ها در آسمان دل بسته‌اند که این بهترین فرصت برای هدف قرار دادن هواپیما‌های آن‌هاست. همچنین سعی در استفاده از پایگاه‌های پیرامونی کشور ما که بعضاً مسیر عادی سازی خیانت به جهان اسلام را در پیش گرفته‌اند دارند، غافل از اینکه این مسئله در راهبرد و رهنامه عملیاتی جمهوری اسلامی ایران درج شده و همه فرماندهان ما این را می‌دانند، تمرین کرده‌اند و در رزمایش‌ها، این آموزه نهادینه شده است که اگر پایگاهی از یک کشور در هر کجای جهان برای تهاجم به جمهوری اسلامی ایران مورد استفاده قرار گیرد، علاوه بر رژیم صهیونیستی، آن پایگاهی که مبدأ حرکت رژیم صهیونیستی است، نیز مورد تهاجم سنگین قرار خواهد گرفت.

رونمایی نیروی هوایی ارتش از نخستین پایگاه هوایی زیرزمینی خود با نام عقاب ۴۴

رونمایی نیروی هوایی ارتش از نخستین پایگاه هوایی زیرزمینی خود با نام عقاب ۴۴

رونمایی نیروی هوایی ارتش از نخستین پایگاه هوایی زیرزمینی خود با نام عقاب ۴۴

رونمایی نیروی هوایی ارتش از نخستین پایگاه هوایی زیرزمینی خود با نام عقاب ۴۴

رونمایی نیروی هوایی ارتش از نخستین پایگاه هوایی زیرزمینی خود با نام عقاب ۴۴

رونمایی نیروی هوایی ارتش از نخستین پایگاه هوایی زیرزمینی خود با نام عقاب ۴۴ + تصاویر

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۷۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۰۷:۵۴ ۰۲ اسفند ۱۴۰۱
عالی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۹ ۲۲ بهمن ۱۴۰۱
چندتا فانتوم که پرنده های دهه 60 و 70 میلادی هستند که دیگه تو سوراخ قایم کردن نداره!!!! بهتره خوانندگان اینگونه اخبار یه مراجعه سطحی به اخبار منتشر شده از تسلیحات و توان هوایی کشورهای همسایه دور و اطرافمون مثل ترکیه و پاکستان و عربستان و حتی امارات را داشته باشند تا اونوقت تفاوت بین قدرت هوایی ما و قدرت هوایی این کشورها را بفهمند، نشون دادن این آشیانه ها کف و هورا نداره مگر اینکه بخواهیم با اونها مانور تبلیغاتی بدهیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۸ ۲۰ بهمن ۱۴۰۱
زنده باد سپاه و ارتش، زنده باد سید علی خامنه ای، زنده باد ایران و ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۷ ۲۰ بهمن ۱۴۰۱
قشنگ بود ایول خار چشم دشمنان...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۸ ۲۰ بهمن ۱۴۰۱
و تمام
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی ترک
۰۹:۴۵ ۲۰ بهمن ۱۴۰۱
اول به سلامتی رهبر واورگانهای زحمتکش وارتش با غیرت.ودوم اینکه وقتی هواپیمارو دیدم دلم وروحم ی دفعه رفت پیش جناب هرچه بگم باز کم میارم وبه یاد شهید بابایی واقعا جاش خالیه...واقعا برای شادی روح تمام خلبانهای شهید وتمام شهدا ی دور بابایی پسند وی مونور به یادشون بدین .دمتون گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۳ ۲۰ بهمن ۱۴۰۱
مروم کشور های عربی برای اینکه از حضور نیروهای بیگانه در کشورشان شاکی و معترض نباشند با کمک رسانه ها ترس از ایران را در دلشان میاندازند که حضور ما مایه ی آرامش شماست !!!
Iran (Islamic Republic of)
عباس عزیزی
۰۸:۱۰ ۲۰ بهمن ۱۴۰۱
با سلام به دلاور مردان ایران خدا قوت ما به شما فرزندان امام افتخار میکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۷ ۲۰ بهمن ۱۴۰۱
زنده وجاودان باد ارتش جمهوری اسلامی ایران که مایه افتخار ما ایرانیان است.
الله اکبر پاینده رهبر.
Iran (Islamic Republic of)
رسول داودی مقدم
۰۰:۱۲ ۲۰ بهمن ۱۴۰۱
جا دارد که امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران را حزب الله بنامیم.
درود بیکران بر شیر مردان ارتش
درود بر دلاوران مردان وتکاوران ارتش
درود بر هوابرد ارتش. الله یاورتان.........
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۲ ۱۹ بهمن ۱۴۰۱
باتشکر از برادران سایبری که کامنت های مشابه گذاشته اند خخخخخخخخخ
Germany
ناشناس
۱۱:۱۶ ۲۰ بهمن ۱۴۰۱
پایگاه زیرزمینی!!!
همه چیز مملکت زیرزمینی و کبرای مردم شفاف نیست ، مثل بودجه نهادها ، پرداخت مالیات ، حقوق مسئولین ، مدارک دانشگاهی مسئولین ، اشتغال نورچشمی ها ، سهمیه دانشگاه‌ها، مافیای اقتصادی ، تصمیم گیران فراتر از قانون ، سبک زندگی خودی‌ها و مسئولین و ....
و اگر کسی بخواد شفاف بشه و بیاد روی زمین تا همه آگاه بشن با تهمت عامل دشمن ، تشویش اذهان عمومی ، دشمن اسلام و... مواجه میشه و باید بابت روشنگری جواب بده مثل افشا کننده سیسمونی گیت
Iran (Islamic Republic of)
ممد
۲۳:۱۶ ۱۹ بهمن ۱۴۰۱
اگه ورودی این پایگاه زده شد چی ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۱:۳۴ ۱۹ بهمن ۱۴۰۱
به جای باند برخواست هواپیما میشه از نیروی جاذبه زمین استفاده کرد ،به اینصورت که یک بازوی هیدرولیک هواپیما را از قسمت دم آویزان کند و از یک ارتفاع دو هزار متری تخت رها کند و به اینصورت بدون هیچ زحمتی اوج میگیرد و پرواز میکند ،اینطوری دیگر نگرانی برای تخریب باند برخواست هواپیما وجود ندارد. یا از باند برخواست با زاویه ۴۵درجه اگر استفاده شود هواپیما خیلی زود شتاب میگیرد ،البته اینها خیلی علمی تخیلی هستند ولی امکانش هست. و همینطور این دلیل نمیشه که بگیم چون هنوز هیچ کشوری توی دنیا اینکار را نکرده پس امکان ندارد.برای پیشرفت همیشه باید ابتکار عمل داشت و دست به کارهایی زد که تا حالا سابقه نداشته .
Iran (Islamic Republic of)
سام
۲۰:۱۸ ۱۹ بهمن ۱۴۰۱
فکر میکنیدفقط شما میسازین ودارین
نه عزیزم اوناهم خواب خرگوش نیستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۵ ۲۰ بهمن ۱۴۰۱
اولین پایگاه زیرزمینی جهانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۸ ۱۹ بهمن ۱۴۰۱
اگه ورودی خروجیش شناسایی بشه دیگه عملا پایگاه فلج میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۴ ۱۹ بهمن ۱۴۰۱
به چه درد گرسنه ها میخوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۴ ۱۹ بهمن ۱۴۰۱
من زن میخام،پنجاه سالمه مجردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۰ ۱۹ بهمن ۱۴۰۱
بزودی پرنده های آهنین مثل سوخو 35 را خواهیم دید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۷ ۱۹ بهمن ۱۴۰۱
ای ول ، دمتون گرم
تا چشم حسودا دربیاد انشااللہ
ی دورہ چند ماہ باز اسرائیل و امریکا و باغ وحشی بردید تو کما
دمتون گرم
اونا ھنوز تو کف پھبادا بودن
آفرین نزارید نفس بکشن خواب ازشون بگیرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۹ ۱۹ بهمن ۱۴۰۱
ماشاالله ) خدا رو شکر
خیلی افتخار آمیز بود آفرین به سپاه و ارتش جمهوری اسلامی ایران عزیزمان خدا نگهدارتان انشاالله همیشه پیروز و سربلند باشیدو دشمنانتان خار و ذلیل و نابود بشن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۳ ۱۹ بهمن ۱۴۰۱
با سلام سلام صلوات خدا بر دلیر مردان ارتش جمهوری اسلامی ایران و سربازان اسلام و جبهه مقاومت و نیرو های مسلح ایران خدا قوت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۸ ۱۹ بهمن ۱۴۰۱
آفرین بر دلاور مردان ارتش ایران زمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۵ ۱۹ بهمن ۱۴۰۱
به امید نابودی دشمنان
Iran (Islamic Republic of)
Moriba
۱۲:۲۶ ۱۹ بهمن ۱۴۰۱
به نظرم ای پیغام بیشتر برای حکومت های منطقه هست وقتی یه آشیانه رو گزارش میدن یعنی خیلی از اینا داریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۷ ۱۹ بهمن ۱۴۰۱
عرضه و تخصص که باشه میشه صنایع نظامی بی عرضگی و سستی باشه میشه خودروسازی، هر جا خواستیم تونستیم
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۱:۲۸ ۱۹ بهمن ۱۴۰۱
ماشاالله مرحبا ماشاالله
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۱:۲۶ ۱۹ بهمن ۱۴۰۱
درود بر نیرویِ هواییِ ارتشِ جمهوریِ اسلامیِ ایران
Iran (Islamic Republic of)
ابوالفضل هاشمی
۱۰:۲۹ ۱۹ بهمن ۱۴۰۱
این همه خلاقیت،مایه افتخار است مابه فرزندان ایران میبالیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۹ ۱۹ بهمن ۱۴۰۱
دمشون گرررم افتخارات میهن زنده وپایدار باشید
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۰۹:۴۷ ۱۹ بهمن ۱۴۰۱
درود بر ارتشیان جان بر کف جمهوری اسلامی ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۵ ۱۹ بهمن ۱۴۰۱
غصه باند فرود و پروازش نخورید
اون کسی که این سوله رو در در چند صد متر زیر زمین طراحی کرده فکر باند فرود و پروازش هم بوده ،
-
ناشناس
۰۸:۲۲ ۱۹ بهمن ۱۴۰۱
عالی عالی عالی دمتون گرم
خدا حفظتون کنه. روز بروز باید قویتر بشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۲ ۱۹ بهمن ۱۴۰۱
بسیار باشکوه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۱ ۱۹ بهمن ۱۴۰۱
سلام ودرود ورحمت خداوند بر شماها عزیزان بابصیرت وهمیشه بیدار وطن باد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۱ ۱۹ بهمن ۱۴۰۱
زنده باد ارتش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۶ ۱۹ بهمن ۱۴۰۱
کسایی که میپرسن اگه دهانه تونل بزنن چی میشه باید بگم طبق قانون جنگ این کار غیر قانونی مثل این که امبولانس بزنن
Iran (Islamic Republic of)
محمد ت
۰۷:۱۱ ۱۹ بهمن ۱۴۰۱
زنده باد دلاور مردان میهنم
Iran (Islamic Republic of)
بنده خدا
۰۲:۰۷ ۱۹ بهمن ۱۴۰۱
سلام علیکم، ماشاءالله لاحول ولا قوت الا بالله علی العظیم الهم ایاک نعبدو ایاک نستعین، وسلام بر سردار باقری وتمام سرداران جان بر کف جمهوری اسلامی ایران الهی که خسته نباشید وسلام بر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی وسلام بر سرداران شهیدایران انقلاب اسلامی ایران.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۵ ۱۹ بهمن ۱۴۰۱
دمت گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۷ ۱۹ بهمن ۱۴۰۱
همیشه سربلند باشید که ایرانمان به شما افتخار میکند . دست و بازوی شما رزمندگان اسلام را با افتخار می بوسم . مرگ بر شیطان بزرگ ، مرگ بر اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۴ ۱۹ بهمن ۱۴۰۱
ایران عزیز من.همیشه پر غرور و سربلند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۳ ۱۸ بهمن ۱۴۰۱
این خبر چرا بازتاب خبری در رسانه های خودمونم نداشت!!!! ؟؟؟ امیدوارم ساخت این سوله ها اشتباه محاسباتی نباشد به هر حال برای ورود و خروج جنگنده نیاز به باند فرودگاهی هستش، و تخریب‌ها دریچه ها هم میتونه فاجعه آفرین باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۲ ۱۹ بهمن ۱۴۰۱
اگر فرودگاه بزنن که دشمن ردیابی میکنه میفهمه کجان اون قسمت برای آخر کار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۷ ۱۸ بهمن ۱۴۰۱
باید فکری به حال باند پرواز بعد خروج از تونل کرد وگرنه با بمباران باند بیرون کوه عملا جنگنده محبوس میشه وغیرقابل استفاده
Iran (Islamic Republic of)
ارمان
۲۳:۴۳ ۱۸ بهمن ۱۴۰۱
مایه اقتدار هست این همه خلاقیت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۳ ۱۸ بهمن ۱۴۰۱
ناز تنفستون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۷ ۱۸ بهمن ۱۴۰۱
درود و آفرین بر فرزندان شایسته ایران درود بر غیرت و شرف نیروهای مسلح
Iran (Islamic Republic of)
حجت
۲۳:۱۷ ۱۸ بهمن ۱۴۰۱
خدا را شاکریم که جمهوری اسلامی ایران به همت شما راد مردان بزرگ وشرافت مند و از جان گذشته به این مرحله از خود کفایی رسیده است خداوند همیشه یاورتان باد در پناه حق .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۰ ۱۸ بهمن ۱۴۰۱
زنده باد ارتش پر افتخار ایران اسلامی
Germany
ناشناس
۲۲:۵۲ ۱۸ بهمن ۱۴۰۱
خداپشتو پناهتان همیشه پا برجا باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۰ ۱۸ بهمن ۱۴۰۱
فقط ارتش
Iran (Islamic Republic of)
یعقوب
۲۲:۳۳ ۱۸ بهمن ۱۴۰۱
آفرین به ارتش قدرتمد.
کهنه سرباز...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۶ ۱۸ بهمن ۱۴۰۱
ذوالفقار علی ، یا حیدر کرار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۰ ۱۸ بهمن ۱۴۰۱
هواپیماهای ۵۰ سال پیش؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۷ ۱۹ بهمن ۱۴۰۱
فعلا میبینی کہ ھم سرپاست ھم بھترین و بروزترین موشک میتونن حمل کنن
جنگندہ ھای بروزم دیدم ۔۔ فقط برای اونا سوار ناو تو اقیانوس و دریا و در تیر رس ایران
ولی برای ما ھمہ جای ایران شھرھای زیر زمینی کہ بہ عنوان پناھگاہ در زمان جنگ ھم استفادہ خواھد شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۶ ۱۸ بهمن ۱۴۰۱
خخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
باقر
۲۱:۵۵ ۱۸ بهمن ۱۴۰۱
جلل ملل عجیب غریب ترین ارتش دنیا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۴ ۱۸ بهمن ۱۴۰۱
با دیدن وخوندن این خبر به ایرانی بودن خودم افتخار میکنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۱ ۱۸ بهمن ۱۴۰۱
آمریکا سوراخه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۹ ۱۹ بهمن ۱۴۰۱
43 هزار تومان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۰ ۱۸ بهمن ۱۴۰۱
این همه پول خرج کردین اف ۴ ۶۰ سال پیش از توش بپره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۸ ۱۸ بهمن ۱۴۰۱
ساق اولسون
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۱:۴۲ ۱۸ بهمن ۱۴۰۱
خدا قوت برادران
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۱:۳۶ ۱۸ بهمن ۱۴۰۱
یه آف 22کار تمام جنگنده‌ای ایران را میسازه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۵ ۱۹ بهمن ۱۴۰۱
هر دستاوردی رو که نباید لو بدن عزیز دل . داریم خوبش رو هم داریم
Iran (Islamic Republic of)
فاضل
۱۸:۳۹ ۱۹ بهمن ۱۴۰۱
فعلا که تنها هنر اف 22 زدن یه بالن چینی بیشتر نبود....
Iran (Islamic Republic of)
فف
۲۱:۳۲ ۱۸ بهمن ۱۴۰۱
ایده ای خوبی است امیدواریم جنگ نشود ولی ما جگنده نداریم حالا زیر زمیین یا روی زمین بسازیم یا حتما بخریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۱ ۱۸ بهمن ۱۴۰۱
درود بر فرماندهان عزیز وکار بلد نیروهای مسلح ایران وله کوری چشم دشمنان
Iran (Islamic Republic of)
مو
۲۱:۲۸ ۱۸ بهمن ۱۴۰۱
موتورش پرایده دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۷ ۲۰ بهمن ۱۴۰۱
بدبخت خود تحقیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۸ ۱۸ بهمن ۱۴۰۱
وَلِلَّهِ مُلْكُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ وَاللهُ عَلَى كُلِّ شَیءٍ قَدِیرٌ (۱۸۹)
و مالکیت و فرمانروایی آسمان‌ها و زمین فقط در سیطره‌ی خداست، و خدا بر هر کاری تواناست. (آل عمران، ۱۸۹)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۶ ۱۸ بهمن ۱۴۰۱
خیلی با حاله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۶ ۱۸ بهمن ۱۴۰۱
درود بر ارتش قهرمان و دشمن کش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۵ ۱۸ بهمن ۱۴۰۱
بابا ایول دارین ، فرودگاه و شهر زیر زمینی برای هواپیما های جنگی ؟ دمتون گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۳ ۱۹ بهمن ۱۴۰۱
خخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۴ ۱۸ بهمن ۱۴۰۱
ماشاء الله
خداحفظشون کنه
آفرین به همت و توان دلاوران این سرزمین
در سایه امام زمان (عج الله) و سرباز او تا ظهورش و گسترش عدالت جهانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۳ ۱۸ بهمن ۱۴۰۱
دم ارتش گرم ، اگه امریکایی ها بیان ، در کمترین زمان ، بطور غافلگیرانه توسط ارتش شکار می شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۲ ۱۸ بهمن ۱۴۰۱
بعد از رونمایی های غافلگیرانه سپا ه ، حالا نوبت ارتش شده که رونمایی های غافلگیرانه را به دنیا نشان دهد، درود بر نیروی مسلح فداکار ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۱ ۱۸ بهمن ۱۴۰۱
پدر نازنینم در اوج شجاعت با پرنده آهنینش در آسمان عراق تکه تکه شد تا آسمان وطن آفتابی بماند..یاد و نام شجاعان سرزمینم گرامی باد.
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته تامین اجتماعی
۱۱:۴۶ ۱۹ بهمن ۱۴۰۱
روح این عزیزان ،ازجمله خلبان عزیز شاد ویادشان گرامی باد،ماواین وطن هرچه داریم ازاین شهیدان هست،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۹ ۱۹ بهمن ۱۴۰۱
روحش شاد
تا قیامت مدیون و شرمندہ شھدا ھستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۱ ۱۸ بهمن ۱۴۰۱
خداوند یار و یاورتون باشه که همه هم و غمتون دفاع از ارکان جمهوری اسلامی ایران هست.
انشاءالله روزی اقتصادمان هم همینقدر مقتدر باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۸ ۱۸ بهمن ۱۴۰۱
جانم ایران
سایتون مستدام روی سر بزدلان منطقه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۷ ۱۸ بهمن ۱۴۰۱
میشه حالا با این اقتدار زیان دارایکم و پالایشی هم جبران کنید ؟؟؟؟؟؟

بخدا کاری براتون نداره . فقط کافیه یه کم مردم فقیر رو بیشتر دوست داشته باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۹ ۱۸ بهمن ۱۴۰۱
چرا اسرار حساس و مهم نظامی رو لو میدین خودتون. فقط کافیه محلش شناسایی بشه که باتوجه به وسعت باند پرواز قابل شناساییه. باند که بمباران بشه عملا همه چی قفل میشه و از حالت عملیاتی خارج میشه
United States of America
mohammad
۲۰:۵۷ ۱۸ بهمن ۱۴۰۱
خداییش این همه هزینه واسه چنتا هواپیمای پوسیده که الان تو موزه های غربم دگ وجود ندارن خیلی مضحکه.
آقاا باندو بزنن دگ هواپیمایی نمیتونه درآد که بخواد کاری هم کنه. همش تبلیغاته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۲ ۱۹ بهمن ۱۴۰۱
این تونل ها کم کمه 5 سال کار برده تا ساخته بشند
خدا میدونه چند سال در حال بهره برداری هستند یعنی بین 5 تا 8 سال ارتش داراری چنین تونل هایی هست پس فکری برای جنگنده های نوین هم کرده ه اند و منتظر روز موعود هستند
Iran (Islamic Republic of)
عمو
۲۰:۴۲ ۱۸ بهمن ۱۴۰۱
آفرین ...

عکسهای هوایی و جی پی اس و کلّیات اطّلاعاتی در مورد هر چیز دیگه جز اون چه که در عکسها هم هست می فرستادن دیگه آخرش بود تمام.
Iran (Islamic Republic of)
امین
۲۰:۳۷ ۱۸ بهمن ۱۴۰۱
قدرت مطلق؟ خبر دارید اسرائیل ترکیه عربستان چه جنگنده هایی دارن؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۵ ۱۸ بهمن ۱۴۰۱
دمتان گرم زنده باد ارتش♡
سپاه♡
نیروی انتظامی♡
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۸ ۱۸ بهمن ۱۴۰۱
ایوالله بابا ایوالله دلما محکم‌شد وخیالمان راحت که در طول‌چند سال از بعد از جنگ ارتش ما منتظر گدایی قدرت از کشورهای دیگر نبود وخودش به‌فکر روز مبادا بوده خدا نگهدارتان دلاوران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۰ ۱۸ بهمن ۱۴۰۱
باسلام جانم فدای خاک ایران جانم فدای ارتش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۹ ۱۸ بهمن ۱۴۰۱
من فقط یه سوال دارم پایگاه با این عظمت زیر زمین ساختین فقط مکانش لو بره که کار بشدت راحتی هست و باند ورودیش زده بشه دیگه چه استفاده ای داره؟
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۰:۰۵ ۱۸ بهمن ۱۴۰۱
احسنت خدا قوت
فقط یک سوال چرا ۴۴ مثلا ۶۸ یا اینا نبود؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۴ ۱۸ بهمن ۱۴۰۱
ای درد و بلاهاتون بخوره تو سر خودرو سازها که بعد ۶۰سال خودروسازی هنوز منتاژ کارن .شما تو تحریم در همه زمینه ها خودکفا شدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۰ ۱۸ بهمن ۱۴۰۱
"تا کور شود هر آنکه نتواند دید".
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۱ ۱۸ بهمن ۱۴۰۱
ای کاش اقتصادمون هم قدری قوی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۰ ۱۸ بهمن ۱۴۰۱
درود بر ارتش وسپاه اما تو رو خدا اقتصاد مردم رو هم بهش برسید خدا ارتش وسپاه رو حفظ کنه
Italy
قاسم
۱۹:۱۹ ۱۸ بهمن ۱۴۰۱
سلام
بجای ساخت این تونل ها معلوم هم نیست با استاندارد های جهانی و مخصوصا فنی مطابقت دارد یا نه .
بیایید با ملت و با دنیا اشتی کنیم .
اشتی کنان به معنی خود فروختگی نیست بلکه همزیستی با دیگران است از دل بستن به روسیه دست بردارید که ابر خائین تشریف دارند .
روز خوش
Iran (Islamic Republic of)
صادق
۱۹:۱۹ ۱۸ بهمن ۱۴۰۱
با این هواپیماها میخواین به جنک اسراییل برید؟؟!اینا که یه قرن پیش از رده خارج شدند،آبرو برامون نذاشتید،فک کردم با سوخو ۷۵ مانور میدین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۳ ۱۸ بهمن ۱۴۰۱
خیلی عالی خداقوت
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی ایرانی
۱۹:۱۳ ۱۸ بهمن ۱۴۰۱
پاینده بادایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۹ ۱۸ بهمن ۱۴۰۱
ما باید موشک های پدافندی را به جای جنگندها قدرت دهیم که هیچ موشک و پرنده وجنگنده ای تا هزاران کیلومتر آن طرف تر از مرزهای ماهم جرعت نزدیک شدن نداشته باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۶ ۱۸ بهمن ۱۴۰۱
پایگاه زیر زمینی میسازن ولی خونه نمیتونن واسه پرسنل بسازن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۵ ۱۸ بهمن ۱۴۰۱
ماشاءالله،هزاران ماشاءالله،به دلاور مردان نیروهای مسلح ایران اسلامی،خداوند حافظ و نگهدارتان باشد.آمریکا ورزیم صهیونیستی،وهم پیمانانش کپ کردند.منتظرانعکاس وغیظ دشمن هستیم.موتو بغیظکم،بمیرید ازاین غیظ.ای آمریکا ای رژیم صهیونیستی کودک کش.
Iran (Islamic Republic of)
امیدکردستان
۱۸:۵۹ ۱۸ بهمن ۱۴۰۱
قدرت اول خاورمیانه هستیم اگرخائنین ،منافقین و وطن فروشان داخلی نبود هیچ قدرتی جرائت اجازه اظهارنظردر مورد ایران حتی نداشت
Iran (Islamic Republic of)
فلفل
۱۸:۴۷ ۱۸ بهمن ۱۴۰۱
درود بر دلاوران ارتش و کل نیروهای مسلح .
پایدار باشید.
همیشه افسوس میخوریم که چرا در جنگ اقتصادی نتوانستیم موفق باشیم ،بر خلاف موضوع دفاعی - نظامی که الحمد لله موفق بودیم .
به ارتش و سپاه و بسیج افتخار می‌کنیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۶ ۱۸ بهمن ۱۴۰۱
ایول دم همتون گرم ماشالا.
Iran (Islamic Republic of)
محمداسحقی
۱۸:۴۱ ۱۸ بهمن ۱۴۰۱
ایکاش من هم جوان تر میبودم و توفیق خدمت به هم وطنان وکشورم را باجان ودل انجام میدادم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۶ ۱۸ بهمن ۱۴۰۱
درود بر تیزبال های ایرانی
۱۲
آخرین اخبار