۲۹۸ میلیارد برای اجرای طرحهای عمران روستایی در جنوب خراسان رضوی هزینه شد

۲۹ طرح عمران روستایی، آبرسانی، برق رسانی و کشاورزی با صرف اعتبار ۲۹۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، روز دوشنبه و در ششمین روز از دهه فجر در شهرستانهای گناباد و خواف واقع در جنوب استان خراسان رضوی به بهره‌برداری رسید.

از این تعداد هفت طرح با ۲۲۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار در شهرستان گناباد و ۲۲ طرح با ۷۵ میلیارد ریال در شهرستان خواف به ثمر نشست.

فرماندار گناباد در این مراسم گفت: پروژه‌های بهره برداری شده در این شهرستان شامل چهار طرح بهسازی و آسفالت معابر روستاهای نوده پشنگ، بیمرغ، گیسور و چاه میغانی به طول ۶ هزار و ۶۳۸ متر مربع است.

رضا نصیری سایر طرحهای مورد بهره برداری در گناباد را شامل اصلاح خط انتقال آب شرب گناباد به طول چهار هزار و ۷۰۰ متر مربع و اصلاح و بازسازی شبکه برق رسانی و جابجایی و بازسازی شبکه برق روستای چاه نمک و رحمت آباد عنوان کرد.

مهدی عباسپور فرماندار خواف هم از بهره برداری ۹ طرح مرمت و بازسازی قنوات، بهره برداری از ۱۰ طرح مخابراتی، واحد مسکونی روستایی در جلگه زوزن و برق رسانی به روستای ده خطیب و کارگاه فنی و حرفه ای شهر قاسم‌آباد خبر داد.

همزمان با دهه فجر سال جاری ۳۹۱ طرح عمرانی در بخشهای مختلف در مجموع ۹ هزار و ۱۷۰ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال اعتبار در شهرستانهای گناباد، بجستان و خواف واقع در جنوب استان خراسان رضوی به بهره برداری می رسد و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می شود.

شهرستانهای گناباد، بجستان و خواف به ترتیب در فاصله ۲۸۷، ۲۷۸ و ۲۶۷ کیلومتری جنوب، جنوب غربی و جنوب شرقی مشهد و جنوب استان خراسان رضوی قرار دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.