دبیر ستاد حقوق بشر:

عفو متهمین، ابتکاری بی سابقه در حوزه حقوق بشر است

غریب آبادی عفو و تخفیف مجازات ده‌ها هزار نفری را اقدامی بی‌سابقه و گامی بلند در حوزه حقوق بشر و نشانه مردمی بودن و رافت نظام اسلامی دانست.

کاظم غریب آبادی، معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران با انتشار پیامی در توییتر نوشت: با موافقت رهبر معظم انقلاب اسلامی با پیشنهاد عفو رئیس قوه قضائیه، ده‌ها هزار نفر، بویژه متهمین و محکومین حوادث اخیر مورد عفو قرار می‌گیرند و پرونده قضایی آنان در هر مرحله‌ای که باشد، مختومه می‌شود.

غریب آبادی در ادامه اذعان کرد: عفو متهمین، ابتکاری بی سابقه است. این اقدام انسانی و اسلامی، گامی بلند در حوزه حقوق بشر و نشانه مردمی بودن و رافت نظام می‌باشد.

عفو متهمین، ابتکاری بی سابقه در حوزه حقوق بشر است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۹ ۱۷ بهمن ۱۴۰۱
کاش یه حکم حکومتی هم صادر میکردن مبنی بر اینکه هر وکیلی که بابت دفاع از این افراد وکالت داره و پولی بابت حق الوکاله از بستگان اون شخص گرفته مکلف بشه پول اونا رو پس بده، بنده خودم ۱۵میلیون تومان پول وکیل دادم و تنها کاری که کرده درخواست یه تجديد نظر بوده و وقتی حکم تجدید نظر صادر شده و بهش اطلاع دادم جا خورد چون اصلا در جریان نبود و کاملا مشخص بود اصلا در دادگاه حاضر نشده که دفاعی از فرزندم کرده باشه و داره پول وجدان ناپاک خودش رو میخوره ، خواهشم اینه که همشهری این موضوع رو به عنوان مطالبه مردم از رئیس قوه قضاییه اسنارت بزنه که وکلای مفت خور کمتر صابون به تنشان بمالند.در ضمن برگه ای که در دفتر ایشان امضا کردم و وکالت فرزندم را بهش سپردم قیمت حق الوکاله را ۵۰۰هزار تومان زده بود ولی از من ۱۵میلیون تومان گرفت نمیدانم به کی شکایت کنم در واقع سه هزار درصد اضافه بها بابت نوشتن فقط یه برگ تجدید نظر ، خواهش میکنم همشهری این موضوع رو تیتر بزنه که قطعا رئیس قوه قضاییه با نظر مثبت بهش جواب میده شک ندارم ، خواهش میکنم
آخرین اخبار