بازدید مخبر از چند فروشگاه زنجیره‌ای در تهران و بررسی میدانی بازار مواد غذایی

معاون اول رییس جمهور بعدازظهر امروز بصورت میدانی از سه فروشگاه زنجیره‌ای در شهر تهران بازدید کرد.

محمد مخبر در این بازدید‌ها با سرکشی به غرفه‌های مختلف مواد غذایی و بررسی قیمت‌های اجناس و اقلام خوراکی فروشگاه‌ها با برخی از متصدیان و خریداران به گفتگو پرداخت.

وی همچنین در جریان چگونگی توزیع ۳۴ قلم کالای اعلامی جهت تخفیف در طرح "فجر تا فطر" و وضعیت، اشکالات و نواقص اجرای طرح مذکور قرار گرفت.

معاون اول رئیس جمهور پس از این بازدید‌ها در تماس تلفنی با وزیر جهادکشاورزی ضمن تاکید بر نظارت بیشتر بر بازار کالا‌های اساسی برخی گلایه‌های شهروندان را منتقل و نکاتی را برای رفع آن‌ها مورد تاکید قرار داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۵ ۱۵ بهمن ۱۴۰۱
آقای مخبر، چرا زودتر از اینها به بازار سر نزدید؟ امروز با بازدیدتان قیمت اقلام خوراکی به قبل از سال 1380برگشت، دستمریزاد.
راستی در این بازدید خجالت نکشیدید، همین اقلامی را که امروز دیدی دوسال پیش و قبل از اینکه دولت محرومان به مدیریت شما روی کار بیاید حداقل با یک پنجم قیمت خریداری میکردیم و به برکت حضورتان در عرض این ۱۸ ماهی که دولت سیزدهم روی کار امده از تورم و گرانی اجناس از زمان اصحاب کهف هم پیشی گرفته است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۹ ۱۵ بهمن ۱۴۰۱
وای بحال ملت ایران که تخفیف 10-20درصدی را چاشنی دهه فجر کردند و20روز مانده به دهه فجر سران قوا این طرح تخفیف را بعنوان خبرخوش به ملت اعلام کردند اقای مخبر این تخفیف را معمولا درهمه فروشگاهها میدهند ومردم هم نمیدانند مثلا درقوطی رب گوجه فرنگی بجای 840گرم 800گرم رب پر شده است ویا محصولات دیگه اینگونه به تولیدکنندگان القا شده که کیفیت را بزن وزن را کم کن ما بتوانیم تخفیف به مردم بدهیم اقای مخبر نظام به تولید کنندگان وفروشندگان راه دزدی را اموزش داده است بفهمید لطفا
آخرین اخبار