همزمان با اولین روز از دهه مبارک فجر:

نمایشگاه توانمندی های بانوان کوهبنانی افتتاح شد

نمایشگاه دستاورد‌های توانمندی بانوان کوهبنانی با حضور اعضای ستاد دهه فجر شهرستان در محل کتابخانه عمومی کوهبنان افتتاح شد.

درحاشیه افتتاح نمایشگاه فرماندار کوهبنان با تبریک دهه فجر گفت: موفقیت‌های علمی، اقتصادی و اجتماعی زنان در نظام مقدس جمهوری اسلامی نشان از جایگاه ویژه و توجه اسلام به زنان است.

او بیان کرد: به برکت اسلام و انقلاب اسلامی زنان ایران به عنوان زنان الگو در جهان اسلام معرفی شده اند و مرجع نظر زنان مسلمانان دیگر کشور‌های اسلامی هستند.

مجید توکلی هدف از برگزاری این نمایشگاه را توانمند سازی خانواده‌ها خصوصا بانوان در راستای عمل به اقتصاد مقاومتی، گسترش اشتغال خانگی و فراهم کردن زمینه خود اشتغالی این عزیزان دانست.

مسئول امور بانوان فرمانداری کوهبنان گفت: این نمایشگاه با هدف حمایت و توانمندسازی فعالیت‌های اقتصادی بانوان و بویژه زنان سرپرست خانوار و تولید کنندگان بومی در ۳۲ غرفه دایر شده است.

مرضیه مجیدی افزود: در این نمایشگاه انواع محصولات و مصنوعات خانگی از قبیل غذا‌های محلی، شیرینی، عرقیجات سنتی و دارویی، تولیدات حجاب و عفاف، تزیینات دست ساز، تابلو فرش، گلیم، صنایع دستی و.. عرضه می‌شود.

او ادامه داد: این نمایشگاه تا روز ۲۲ بهمن ماه در دو شیفت صبح و عصر در سالن کتابخانه عمومی کوهبنان دایر و پذیرای علاقمندان می‌باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار