دستگیری باند سارقان انبار نفت اشتهارد

فرمانده انتظامی شهرستان اشتهارد از انهدام باند سارقان اماکن دولتی و کشف ۸ تن آهن آلات سرقتی از مخفیگاه سارقان خبر داد.

سرهنگ علی عزیزی گفت: در پی تماس تلفنی یکی از شهروندان و اعلام حضور افرادی ناشناس در محوطه یکی از انبار نفت‌های شهرستان اشتهارد، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۲ رحمانیه به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور پلیس در محل اعلامی، ۲ نفر از سارقان با مشاهده ماموران قصد متواری شدن از محل را داشتند که در یک عملیات ضربتی دستگیر و به کلانتری منتقل شدند.

فرمانده انتظامی اشتهارد با بیان اینکه که سارقان درتحقیقات تکمیلی در مواجه با دلایل و مستندات قانونی به سرقت ۸ تن آهن آلات از انبار نفت شهرک صنعتی با همدستی ۳ نفر دیگر اعتراف کردند، گفت: در ادامه با شناسایی مخفیگاه سارقان، در عملیات‌های جداگانه همه آن‌ها دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری یک مالخر اموال مسروقه در خصوص این پرونده، اضافه کرد: ارزش اموال به سرقت رفته توسط این باند حدود ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

سرهنگ علی عزیزی در پایان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضایی، خاطرنشان کرد: از شهروندان می‌خواهیم در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار