شهروند خبرنگار همدان؛

مشکلات رانندگان تاکسی رزن از زبان شهروندخبرنگار

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیامی از مشکلات تاکسی داران شهر رزن استان همدان سخن گفت

رانندگان تاکسی از مشاغل سخت محسوب می‌شوند. چرا که در تمام فصول سال در طول شبانه روز مشغول جابجایی مسافران هستند تا بتوانند امرار معاش کنند. حتی اگر چند روزی بیمار شوند و یا توان کار کردن نداشته باشند، از مزد آن روز بی‌بهره می‌مانند.

شهرستان رزن در استان همدان واقع شده است. رانندگان تاکسی با توجه وضعیت نامناسب حمل و نقل این شهر با ارسال پیامی گلایه کردند و از مسئولان درخواست رسیدگی دارند.

متن پیام شهروند خبرنگار

سلام در شهرستان رزن واقع در شمال استان همدان دارای بیش از هفتاد روستا و جمعیتی بالغ بر هفتاد هزار نفر دارد. سیستم حمل و نقل مسافر در این منطقه ضعیف بوده و اکثریت ناوگان تاکسیرانی آن فرسوده است. همین ناوگان موجود تحت نظارت شهرداری شهر رزن مرکز شهرستان بوده که از میان این ناوگان ۳۲ تاکسی در درون خود شهر رزن فعالیت می‌کند و الباقی فواصل میان دو شهر اطراف شهر رزن را پوشش می‌دهند که همگی این ناوگان پلاک ت یا همان تاکسی بوده و پلاک عمومی نیستند؛ و همانطور که مستحضرید اگر تاکسی پلاک ت در بیرون شهر برایش اتفاقی بیفتد هیچ نهادی مسئولیت آن را قبول نمی‌کند و این خودرو‌ها حتما باید دارای پلاک عمومی و تحت نظر راهداری باشند. مشکل از زمانی آغاز شده است که این تاکسی‌ها فاقد سیستم ایمنی بوده و حتی کپسول‌های آتش نشانی آن تاریخ گذشته می‌باشند و مانند بمب متحرک عمل می‌نماید و شهرداری مسئولیت آن را نمی‌پذیرد؛ و تاکسی داران در خصوص نوسازی ناوگان خود بلاتکلیف ماندند. در خصوص برون شهری نیز شهر فاقد پایانه بوده و سیستم ناوگان حمل و نقل برون شهری نیز فرسوده و ایمن نمی‌باشد. در مجموع شهرستان وضعیت مناسبی در حمل و نقل مسافر نداشته و اصلا ایمن نیستند. در مجموع اهالی شهرستان از این وضعیت ناراضی هستند و تقاضا دارند رسانه ملی آن را بازتاب دهد.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار