اعطای سهام عدالت به جاماندگان در چه مرحله‌ای است؟

به گفته رئیس سازمان بورس در خصوص جاماندگان سهام عدالت هنوز لیست اسامی نهایی به سازمان بورس داده نشده، اما در حال انجام است.

بند ج سیاست های کلی اصل ۴۴ به واگذاری سهام به طبقات مختلف مردم اشاره دارد. در سال ۱۳۸۴ پس از تصویب و اجرایی شدن طرح سهام عدالت، توسط دولت وقت و آغاز نام نویسی برای این سهام،  تعدادی از افراد به دلایل مختلف از ثبت نام و دریافت این سهام جا ماندند؛ پس از این خبر‌های بسیاری در دولت‌های مختلف در خصوص طرح‌های اعطای سهام به جاماندگان به گوش می‌رسید.

حتی طرح جاماندگان سهام عدالت سال ۹۹ در دستور کار دولت دوازدهم هم قرار گرفت، اما به گفته مسئولان وقت، نبود منابع کافی باعث توقف این طرح شد. دولت سیزدهم نیز پس از سرکار آمدن،  طرح اعطای سهام عدالت به جاماندگان را در دستور کار خود قرار داد.

 آقای پور ابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس نیز با اشاره به طرح اعطای سهام عدالت به جاماندگان گفته بود: رئیس جمهور موافقت خود برای اعطای سهام عدالت را اعلام و موضوع را به سازمان برنامه و بودجه جهت تامین منابع ارجاع دادند.

در نهایت نیز پس از گذشت ۱۰ ماه از تصویب طرح اعطای سهام عدالت به جاماندگان در لایحه بودجه در مهر ۱۴۰۱ مصوبه تخصیص سهام عدالت به جاماندگان به تصویب هئیت دولت رسید و بالاخره ۱۳ آذر طبق تصویب‌نامه هیات وزیران با معرفی افرادی که به عنوان جامانده سهام عدالت شناسایی شده‌اند جزییات واگذاری این سهام اعلام و ابلاغ شد.

سهام قابل واگذاری سهام عدالت

طبق تصویب نامه هیات وزیران، وزارت امور اقتصادی و دارایی (سازمان خصوصی سازی) مکلف شد در مرحله اول از محل باقی‌مانده سهام متعلق به دولت در بنگاه‌های قابل واگذاری، نسبت به واگذاری مستقیم سهام اقدام کند. مبلغ سهام مورد واگذاری به هر یک از مشمولان معادل حداکثر یکصد میلیون ریال با اعمال ۵۰ درصد تخفیف به صورت اقساط سالانه و به مدت ۱۰ سال است.

براین اساس، سازمان خصوصی سازی مکلف شد از طریق سازمان بورس و اوراق بهادار نسبت به انتقال سهام به کد سهامداری هر یک از مشمولین این تصویب نامه اقدام کند.

جاماندگان سهام عدالت چه کسانی هستند؟

خانم راضیه ذوالنوریان، مدیرکل دفتر امور سهام عدالت سازمان خصوصی سازی در رابطه با مشمولان دریافت سهام عدالت مطرح کرد: در ارتباط با کسانی که جا مانده سهام عدالت هستند، به استناد مصوبه‌ای که هیات دولت تصویب کرد، شرایط برای ما فراهم شد که در راستای اجرای قانون بودجه ۱۴۰۱، کسانی که تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی و سازمان بهزیستی کل کشور، سه دهک اول درآمدی جامعه و ایثارگران هستند، سهام دار سهام عدالت شوند.

اما پس از ابلاغ این طرح در آذر اشکالاتی به آن  وارد شد که در همین زمینه آقای قربان زاده رئیس خصوصی سازی گفت: تخصیص سهام عدالت به جاماندگان در قانون بودجه  پیش‌بینی شده است البته پرتفوی این سهام به اصلاحیه نیاز دارد که متن اصلاحیه به دولت ارسال شده و بررسی آن در نوبت است. این اصلاحیه درمورد تغییر برخی شرکت‌ها در پرتفو است که باید در هیات دولت بررسی و تصویب شود.

او در ادامه افزود: امید است این اصلاحیه به تصویب برسد که بلافاصله پس از ابلاغ اصلاحیه تخصیص سهام عدالت شروع می‌شود.

در نهایت چهار بهمن آقای احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و امور دارایی با حضور در صحن مجلس گفت: در خصوص سهام عدالت، مصوبه دولت انجام شده، به زودی با تایید مجلس آن را هم نهایی می‌کنیم و مسئله‌ی عرضه سهام عدالت ایثارگران، بهزیستی و کمیته امداد هم خاتمه پیدا می‌کند.

مانعی برای واگذاری  سهام عدالت پایان سال وجود ندارد

پیش از این نیز آقای شهبازی، نماینده مجلس در خصوص واگذاری سهام عدالت گفته بود: اعطای سهام عدالت علاوه بر این که خواست مردم است یکی از خواسته‌های مهم خود دولت نیز محسوب می‌شود حالا که جزییات واگذاری این سهام مصوب شده است باید دولت هرچه زودتر به آن عمل و سهام را به افراد واگذار کند و هیچ مانعی برای واگذاری آن تا پایان سال وجود ندارد.

در خصوص فرآیند اعطای سهام عدالت به جاماندگان رئیس سازمان بورس آقای مجید عشقی در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران جوان گفت: این موضوع به سازمان خصوصی سازی مربوط است در مورد جاماندگان هنوز لیست اسامی نهایی به سازمان بورس داده نشده، اما در حال انجام است.

برای پیگیری بیشتر با رئیس سازمان خصوصی سازی تماس گرفتیم که پاسخگو نبودند، اما پیش از این، در تاریخ ۲۵ آذر آقای قربان زاده گفته بود، تخصیص سهام عدالت به جاماندگان در قانون بودجه امسال پیش‌بینی شده است و بنابراین فرآیند آن امسال باید انجام شود.

حالا باید منتظر ماند و دید اجرای طرح اعطای سهام عدالت به جاماندگان چه زمانی به ایستگاه پایانی خود نزدیک می شود و آیا می تواند مانند نام خود عدالت را محقق کند یا خیر؟ باشگاه خبرنگاران جوان پیگیر اعطای سهام عدالت به جاماندگان خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۹ ۱۲ بهمن ۱۴۰۱
بااسم بهزیستی بیشتر نمایش اجرا میشود تا خدمت به معلولان شدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۴ ۱۲ بهمن ۱۴۰۱
به بازنشسته های تامیین اجتماعی چرا سهام نمیدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۸ ۱۲ بهمن ۱۴۰۱
یعنی چی وقتیسهام عدالت میدادن مد نظر مردم بودن.الان میگن به دهک پایین میدیم.خوب از بقیه مس بگیرن یا به همه با شرایط یکسان بدن.یعنی چی که اسمش سهام عدالته بعد ناعادلانه رفتار میکنن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۳ ۱۲ بهمن ۱۴۰۱
سلام منم یه زن خانه دار مستاجرم نه خودم سهام عدالت دارم نه همسرم.تحت پوشش کمیته و بهزیستی هم نیستیم حقوق بگیرم نیستم تو رو خدا یه فکری هم بحال ما کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۸ ۱۲ بهمن ۱۴۰۱
سلام من تا حال حاضر 3 بار اسم نوشتم کد رهگیری دادند اما معلوم نیست، اما به کجا برویم ازسهم عدالت باخبرشویم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۲۰ ۱۲ بهمن ۱۴۰۱
سلام
چجور سهام عدالت است که قشر ضعیف یعنی کارگران بیمه تامین اجتماعی از آن محروم هستند ؟!
Iran (Islamic Republic of)
نادر غفاری ششجوانی
۲۰:۴۹ ۱۱ بهمن ۱۴۰۱
باسلام متاسفانه فقط اسمش سهام عدالته اصلا عدالت برقرار نمیشه و سهامی که واریز میشه وبه دست سهامداران نمیرسه کجاست آیا کسی جوابگو هست؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
مراد
۱۹:۲۵ ۱۱ بهمن ۱۴۰۱
با سلام بنده یک بازنشسته تامین اجتماعی هستم (خانواده۵ نفری) که متاسفانه هیچکدام سهام عدالت نداریم لطف کنید رسیدگی کنید.
Iran (Islamic Republic of)
س ق
۱۸:۵۳ ۱۱ بهمن ۱۴۰۱
والا منم تحت پوشش کمیته امداد هنوز سهام ندارم همش وعده سر خرمنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۴ ۱۱ بهمن ۱۴۰۱
باسلام من ۳تافرزند دارم تاالان هرچی اقدام میکنم برای ثبت نام سهام عدالت میگن سایت بسته هست باید چه کارکنم
Iran (Islamic Republic of)
حسن منصوری
۱۷:۱۳ ۱۱ بهمن ۱۴۰۱
سلام وخسته نباشیدبه باشگاه خبرنگاران جوان ودست اندرکاران زحمت کش دولت امیدوارم هر چه زودترتکلیف سهام روشن گرددتاکسی خجالت زنوبچه اش رانکشد متوجه نمی شود ما یه خانواده 5نفری باهمین مبلغ یارانه زندگی میکنیم تحت پوشش کمیته ام ومستمری بگیرولی امیدوارم این شب عیدی این مبلغ نفری10میلیون به بعد عیدموکول نگردد،خسته نباشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۲ ۱۱ بهمن ۱۴۰۱
سلام من جانبازم ن سهام عدالت به ما دادن
ن سهام بانک دی که به جانبازادادن
کسی حرف مارو گوشم نمیکنه اگه کسی میدونه راهنمای کنه
ممنون میشم
Iran (Islamic Republic of)
رضازارع
۱۶:۲۰ ۱۱ بهمن ۱۴۰۱
من و خانواده ام سهام عدالت نداریم چرا من دارم توفقر زندگی می کنم چند سال هرموقع می رویم برای ثبت نام می گویند بسته است مگر ما چه داریم
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۵:۵۹ ۱۱ بهمن ۱۴۰۱
هر چی امکانات بهزیستی ، دولت برای ما داد برای شما ،لطفا هر موقع می‌خواین صحبت کنید اول فکر کنید بعد حرف بزنید ،معلولان بیشتر درد معلولیت را میکشند مظلوم تر از قشر معلول نیست بعد هم کارگر ها ،آیا یک معلول از نزدیک دیدی چطور زندگی میکند محروم از زندگی عادی گوشه نشین هستند بسختی زندگی میکنند آرزو دارند دارند با تن سالم برن سرکار مثل مردم عادی ژندگی کنند،مادری که بچه معلول دارد چقدر اشک میریزد ، ،،فعلا هم سهام عدالت ندادن ،بعدشم ،دولت هم ردیف بودجه معلولان را از بودجه حذف کرده به قول مقام معظم رهبری معلول فقط باید درد معلولیت داشته باشد نه اینکه دق دقه مشکلات اقتصادی و معیشتی داشته متاسفانه دولت و نه مجلس توجه ای به ماده 27 قانون معلولان نمیکنند
Iran (Islamic Republic of)
مریم نجفی
۱۵:۴۳ ۱۱ بهمن ۱۴۰۱
سلام خسته نباشید سهام عدالت به مردم عادی نمیدید شوهر منم یه کارگر پول دارا همه سهام عدالت دارند یارو ۱۰ واحد خونه داره سهام داره یارانه داره ما بدبخت که بعد از ۴ سال اونم با بدبختی برای پسرم کاپشن خریدم کفشش پاره داره شما چرا مارو نمیفهمید همش میگید کمیته امداد ایثارگران و بقیه ما بدبخت چکار کنیم اگر سهام عدالت حق همه مردم جامعه است پس ما چی ما بدبخت اقای ریییس جمهور ترو خدا مارا دریابید ماهم نیاز داریم تو وضع اقتصادی شوهر من ۷ صبح میره تا ۷ غروب برای چندر غاز اخه حرف رو به کی بگیم ما ممنونم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۰ ۱۱ بهمن ۱۴۰۱
با سلام اسمشو نباید بزارین سهام عدالت باید بگید سهام بی عدالتی والا ما که عدالتی نمی‌بینیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۸ ۱۱ بهمن ۱۴۰۱
باسلام وخسته نباشیدخدمت شما؛میخواستم بگم من هم یک کارگرفصلی هستم وسالهای گذشته نتونستم برای ثبت نام سهام عدالت اقدام کنم؛الأن هم نه جزهٔ کمیته هستم ونه جزوبهزیستی ونه ایثارگران؛الأن تکلیف منی که جزوهیچکدوم ازاین گزینه هانیستم چیه وایابایدبهم سهام تعلق نگیره وقتی که کارگرفصلی هستم؟؟هیچ ارگانی هم پاسخگونیست؛؛تاتکلیف منومشخص کنه؛تازه جالب اینجاست که نه خانه به اسم خودم دارم نه وسیله ونه هیچ چیزدیگه وهیچ دارایی من به نام خودم ندارم؛امابااین شرایط نمیدونم چه طوری جزدهک ۵به بعدقرارگرفتم؛اعتراض هم زدم برایارانه اماخبری نشده؛سهام عدالت هم که ندارم؛لطفابه این موضوع پیگیری کنیدکه کارگران فصلی که هیچ دارایی به اسمشون نیست تکلیف سهام عدالت شون چی میشه؛وایااین عدالت هستش که فقط بخوان به افرادجامانده کمیته وبهزیستی وایثارگرسهام بدن؛پس تکلیف کارگران فصلی بدون دارایی چی میشه؛ایاماکارگران فصلی حق داشتن سهام عدالت رونداریم؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۸ ۱۱ بهمن ۱۴۰۱
سهام عدالت در مرحله ی حرفه حرفم که باد هوا پس دلخوش نباشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۵ ۱۱ بهمن ۱۴۰۱
سلام من همسرم کارگر و یه بچه معلول ۹۰درصد دارم و۱۷سالشه خیلی سخت هیچ کدوم سهام عدالت نداریم...عدالت کجا بود بابا
Iran (Islamic Republic of)
شهرام
۱۴:۵۱ ۱۱ بهمن ۱۴۰۱
باسلام
توی این موقعیت وضع همه از لحاظ اقتصادی و معیشتی خوب نیست چرا فقط کمیته امداد و بهزیستی ...پس بقیه آدم نیستن
ما بازنشسته هستیم و واقعاً بازنشسته ها زندگی سختی دارن لطف کنید بیشتر رسیدگی کنید باید سهام عدالت به همه تعلق بگیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۱ ۱۱ بهمن ۱۴۰۱
سلام ما هم سهام نداریم من کارگر نانوایی هستم با سه فرزند ومساجر حق ما چی میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۸ ۱۱ بهمن ۱۴۰۱
سلام من برگه سهام دارم الان ۸ ساله ولی دیگه هیچ چند بلر رفتم گفتن باید دستور از تهران بیاد
Iran (Islamic Republic of)
احمد محمدی
۱۴:۰۲ ۱۱ بهمن ۱۴۰۱
آیا فقط باید این سه گروه که همیشه تمام امکانات در اختیارشان است در نظر گرفته شوند بقیه مردم باید چکار کنند هر بار چیزی را بیان می کنید اگر کسی جا مانده و روستایی باشد باید چکار کند این مشکل را حل کنید نه اینکه تا چیزی می شود به یاد این سه دهک می افتید بقیه دهک ها نیز وضعیت خوبی ندارند
Iran (Islamic Republic of)
مونا
۱۳:۳۰ ۱۱ بهمن ۱۴۰۱
شوهرم کارگر ساده آزاد ،مستاجریم .زمین خونه ماشین بیمه و هیچی به اسممون نیست .هیچی نداریم.زندگی سخت و مشقت باری داریم.بعد مارو سازمان حدفمندی با ناعدالتی زده دهک چهارم درامد،نگین که سهام به ما نمیدن چون جز دهک دوم نیستیم که سکته میکنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۵ ۱۱ بهمن ۱۴۰۱
پیگیر قابل فروش شدن سهم عدالت قبلی بشید بقیش پیشکش.البته شما که نظرمو ثبت نمی کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۱ ۱۱ بهمن ۱۴۰۱
حق ماچه میشود
Netherlands
علی
۱۳:۰۷ ۱۱ بهمن ۱۴۰۱
من یک کارگرم و دوتا فرزند دارم که چهار نفریم هیچ کدامه مان سهام عدالت نداریم الان باید چکار کنیم واقعا؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
, ع.و
۱۶:۲۴ ۱۱ بهمن ۱۴۰۱
من پنج نفریم.مستاجریم.ولی در سهام عدالت نستیم .کو این عدالت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۷ ۱۱ بهمن ۱۴۰۱
منابع کافی؟؟؟؟؟!!!!!

مضحک ترین دلیل بر برقراری بی عدالت آنهم به نام عدالت؟؟؟؟!!!؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۳ ۱۱ بهمن ۱۴۰۱
والله به خدا من کارگر هستم ولی هنوز سهامی دریافت نکردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۴ ۱۱ بهمن ۱۴۰۱
دخترم متولد فروردین ۹۱هستش هربار که برای ثبت نام سهام عدالت براش اقدام کردم میگن سایت بسته هست
باید چیکار کنم
Russian Federation
بهمن سهندی
۱۲:۱۸ ۱۱ بهمن ۱۴۰۱
با سلام ما سهام عدالت ثبت کردیم اما شماره ه شبا یهمون نیومده
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۲:۱۵ ۱۱ بهمن ۱۴۰۱
پس تکلیف دو ملیون و پونصد هزار نفر که ثبت نام کردن سال هشتاد و چهار و به قول دولت به خاطر اشتباه اپراتور یا سیستم با اینکه برگه سهام دارن ولی بهشون تعلق نگرفته چیه ؟مقصر این خطا دولته یا مردم چرا به جای احقاق حق کسای دیگه رو قراره سهام بدین
Iran (Islamic Republic of)
منم از اون سالی که داشتن ثبت نام می‌کردند موفق به ثبت نام نشدم شماهم همش میکین جامانده کمیته امداد وبهزیستی پس اونایی که عادی هستم وموفق به ثبت نام نشدن چی لطفا پیگیری کنید که ماها ها هم یکی از سهام بگیران باشیم ممنونم از لطفتون
۱۲:۰۶ ۱۱ بهمن ۱۴۰۱
منم از اون سالی که داشتن ثبت نام می‌کردند موفق به ثبت نام نشدم ویکی از جاما ندگان سهام عدالت هستم شما هم همش که اعلام می‌کنیم ثبت نام کمتیه امداد وبهزیستی پس ما ها که عادی هستیم ؟چی لطفا یه پیگیری در مورد ماها کنید که ما ها هم بتونیم سلام عدالت بگیریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۱ ۱۱ بهمن ۱۴۰۱
پس مردم عادی چی من یه کارگرم نه خونه دارم نه ماشین نه سهام عدالت واقعا شما به چی میگید عدالت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۶ ۱۱ بهمن ۱۴۰۱
سهام عدالت متوفیان هم که معلوم نیست چی شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۱ ۱۱ بهمن ۱۴۰۱
اونیکه بهزیستی و کمیته امدادی و ایثارگر نیست ، تکلیفش چی میشه؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۱ ۱۱ بهمن ۱۴۰۱
چرا سهام عدالت کارگران ساختمان درست نمیشه اما سهام عدالت سرمایه داران را پرداخت میکنند این یعنی عدالت به فقیر نمی رسه اما به ثروتمندان چرا خدا لعنت کند این چنین عادلانی را
Iran (Islamic Republic of)
خداشناس
۱۱:۴۷ ۱۱ بهمن ۱۴۰۱
لعنت الله علی آلقوم الظالمین
Iran (Islamic Republic of)
علی نوروزی من یک روستای هستم سهام عدالت نگرفتم
۱۱:۴۷ ۱۱ بهمن ۱۴۰۱
من یک روستای هستم سهام عدالت نگرفتم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۴ ۱۱ بهمن ۱۴۰۱
سلام .به بقیه افراد هم سهام بدید .خیلی آدمها هستن که احتیاج دارن .به غیر کمیته ای هستند .
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۱۱:۳۳ ۱۱ بهمن ۱۴۰۱
چرا همش لینک کردید رو بهزیستی و کمیته و جانباز؟؟؟!!!من خودم یه کارگرم به خدا العان خودم دارم زمانی که با خانواده خودم بودم ثبت نام کردیم ولی خانمم نداره!!العان این چ سهام عدالتی ست که واس مردم درست کردید،هرجا هم رفتم برا خانمم ثبت نام کنم جواب سربالا شنیدیم،خواهشا تمام جا مانده ها رو در نظر بگیرید نه یه عده خاص!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۱ ۱۱ بهمن ۱۴۰۱
سلام .چرا به بقیه جامانده ها سهام نمی‌دید. فقط کمیته وایثار گری .پس ما چی تو رو خدا به بقیه آدمها یم بدید سهام .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۰ ۱۱ بهمن ۱۴۰۱
کارگران همیشه حلقه مفقوده ی عدالت اجتماعی ...!
سهام عدالت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۹ ۱۱ بهمن ۱۴۰۱
من خانواده پنج نفره ی هستیم سهام عدالت نداریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۹ ۱۱ بهمن ۱۴۰۱
ما جز سه دهک اول هستیم ولی متأسفانه نداریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۴ ۱۱ بهمن ۱۴۰۱
فقط میگین کمیته امداد بهزیستی آیا میدونین آدمهای عادی هم خیلی ها هستن منتظر این سهام هستن شوهرم راننده چقد کار میکنه که خرج زندگی مارو بده چرا این حق ما نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۷ ۱۱ بهمن ۱۴۰۱
مثلا با پرداخت سالیانه 500هزارتومن کجای دنیا را میگیریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۱ ۱۱ بهمن ۱۴۰۱
به هنرمندان هم در نظر بگیرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۹ ۱۱ بهمن ۱۴۰۱
من وخانواده ام هم سهام. عدالت هنوز نگرفتیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۹ ۱۱ بهمن ۱۴۰۱
چرا همش کمیته امدادی پس حق کارگر چی میشه میگید سهام عدالت کدام عدالت؟
Poland
سعیدفیروزی
۱۰:۴۳ ۱۱ بهمن ۱۴۰۱
سلام من یه کارگر ساده فصلی هستم مریض و تحت درمان تحت پوشش کمیته امداد هستم و هیچ کدوم از اعضای خانواده سهام عدالت نداریم بنظر شما کجای این سهام عدالت با وجود اینکه خیلی از افراد پر درآمد و کارمندو... دارن
Poland
سعیدفیروزی
۱۰:۴۳ ۱۱ بهمن ۱۴۰۱
سلام من یه کارگر ساده فصلی هستم مریض و تحت درمان تحت پوشش کمیته امداد هستم و هیچ کدوم از اعضای خانواده سهام عدالت نداریم بنظر شما کجای این سهام عدالت با وجود اینکه خیلی از افراد پر درآمد و کارمندو... دارن
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی امیریان
۱۰:۳۸ ۱۱ بهمن ۱۴۰۱
من سهام عدالت ندارد و کارگر هم هستم و سهام عدالت نگرفتم باخوانواد که چهار نفر هستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۷ ۱۱ بهمن ۱۴۰۱
پس کارگر هستیم چی درآمد آن چنانیم ندارم ماثبت نام کردیم ولی ثبت نشده باید چه کار کنیم به فکرماهم باشیدفقط کمیته امداد یا بهزیستی مادر این مملکت زندگی نمی کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۵ ۱۱ بهمن ۱۴۰۱
به خدت کمیته بهزیستی پولدارن ماهیی دو ملیون بیشتر میگیرن کارگرا چی مردم عادی چی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۷ ۱۱ بهمن ۱۴۰۱
من هنوزموفق نشدم ثبت نام کنم چکارباید کرد اصلا سهلم عدالت چیه ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۴ ۱۱ بهمن ۱۴۰۱
این کارنشدنی است چون اراده ای نیست فقط شعاره واینکه دقیقا این سهام ناعدالتی ترین سهام درجامعه است چرا که حدود ۴۰ درصد جمیعت این سهام را ندارن و۳ میلیون نفری هم که فوت کردن
سود اصل سهام آنها معلوم نیست به چه صورتی است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۸ ۱۱ بهمن ۱۴۰۱
من کارگری هستم که هنوز نگرفته ام
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۱:۲۷ ۱۱ بهمن ۱۴۰۱
منم نگرفتم ولی هر وقت آزاد شد ثبت‌نام کردی کل سود مال سال‌های قبل واریز میکنن یکجا
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۸:۳۹ ۱۱ بهمن ۱۴۰۱
همش کمیته امداد بهزیستی ووپس مردم عادی چی
Iran (Islamic Republic of)
کامیار
۰۸:۳۶ ۱۱ بهمن ۱۴۰۱
حالا مثلا من سهام عدالت دارم به چه دردم میخوره
جمع کنید این بساطتون رو
Iran (Islamic Republic of)
ناصر کت کنی
۱۰:۴۰ ۱۱ بهمن ۱۴۰۱
بنده خدا به خود سهام عدالت که شما پولی ندادید.
ولی همین الان بالای 20میلیون ارزش داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۴ ۱۱ بهمن ۱۴۰۱
چرا سهام به کارگران داده نشده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۳ ۱۱ بهمن ۱۴۰۱
سلام به نظر من اینه که اونایی که دارن سهام عدالت گرفتن خیلی کم هایی که ندارند گرفتن ما هیچی به نام مهمون داریم هیچی هم نداریم به زمین خونه نه ماشین بیمه کار درست حسابی ثبت نام کردیم همون سال اما تصبیت نشد چرا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۳ ۱۱ بهمن ۱۴۰۱
سلام به نظر من اینه که اونایی که دارن سهام عدالت گرفتن خیلی کم هایی که ندارند گرفتن ما هیچی به نام مهمون داریم هیچی هم نداریم به زمین خونه نه ماشین بیمه کار درست حسابی ثبت نام کردیم همون سال اما تصبیت نشد چرا
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی فلاح نژاد
۱۹:۵۳ ۱۲ بهمن ۱۴۰۱
من ۳۶ سال دارم متاهل هیچ سهامی دریافت نکردم یعنی اون موقع که ثبت نام کردن من در زندان بودم حالا من باید چکار کنم شمارا به خدا اگر راه داره برای من فکری بکنید مسؤلین ممنون مجتبی هستم از اندیمسک
آخرین اخبار