بلینکن: همه گزینه‌ها برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای در دسترس است

وزیر خارجه آمریکا مدعی شد ایران پیشنهاد بازگشت به توافق هسته‌ای را رد کرده و همه گزینه‌ها برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای در دسترس است.

«آنتونی بلینکن» وزیر امور خارجه آمریکا امروز (یکشنبه) مدعی شد که «ایران پیشنهاد بازگشت به توافق هسته‌ای را رد کرده است» و افزود که واشنگتن همچنان معتقد است که دیپلماسی مؤثرترین راه برای مقابله با پرونده هسته‌ای ایران است.

به گزارش شبکه سعودی العربیه، بلینکن در بیانیه‌ای مدعی شده است که همه گزینه‌ها برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای در دسترس است.

این در حالی است که پیش از این نیز «جان کربی» هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید شامگاه روز جمعه در جمع خبرنگاران گفت که مذاکره در خصوص احیای برجام در حال حاضر «اصلاً در دستور کار نیست.» او اضافه کرد: «پیشرفتی در خصوص برجام صورت نگرفته و ما انتظار پیشرفت در خصوص آن در آینده نزدیک نداریم.»

بر اساس آنچه در نشریه نیوز ویک آمده دولت بایدن حال آماده شدن برای توسل به گزینه‌های جایگزین است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۵ ۱۰ بهمن ۱۴۰۱
منظورشون از گزینه های روی میز آجیل و کیشمیش و قندونه
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۱۲:۱۱ ۱۰ بهمن ۱۴۰۱
چه همه گزینه ها روی میز باشه و چه زیر میز فرقی به حالتون نمی‌کنه و جمهوری اسلامی اهل باج دادن به احدی نیست خصوصا تروریست های آمریکایی و اروپایی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۸ ۱۰ بهمن ۱۴۰۱
ای بابا خیلی ترسیدیم خخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
U-238
۰۹:۳۷ ۱۰ بهمن ۱۴۰۱
آنتوان بلینکن گزینه ای در بین گزینه هایت خیلی به چشم میخورد. و او کسی نیست بجز ( راسموس پالودان) کثیف. بدین وسیله مرگ دموکراسی را اعلام میکنم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۵ ۱۰ بهمن ۱۴۰۱
ای بابااااااااااا...
بی خیال بابا خودت را گذاشتی سر کار ...
آخرین اخبار