کمک ۷۰۷ میلیون تومانی خیر اشکذری به نوعروسان نیازمند

رییس کمیته امداد شهرستان اشکذر گفت: نیکوکار اشکذری درحرکتی خداپسندانه بخشی از جهیزیه نوعروسان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد را تأمین کرد.

محمد علی کریمی زارچی رییس کمیته امداد شهرستان اشکذر با بیان اینکه نیکوکاران شریف اشکذری همواره در کار خیر پیشقدم هستند و تا به حال نیز کمک‌های خوبی توسط آن‌ها در زمینه‌های مختلف انجام گرفته است گفت: نیکوکار اشکذری در حرکتی خداپسندانه نسبت به تأمین بخشی از لوازم‌آشپزخانه موردنیاز نوعروسان تحت حمایت این نهاد به ارزش ۷۰۷ میلیون تومان اقدام کرده است.

او با اشاره به نقش موثر مراکز نیکوکاری در تسهیل کمک‌رسانی به نیازمندان گفت: اقلام جهیزیه تهیه شده در اختیار مرکز نیکوکاری ریحانه النبی (س) برای توزیع بین نوعروسان تحت پوشش قرارگرفته است.

کریمی زارچی یادآور شد: این نهاد در تلاش است هیچ نوعروسی به علت مشکلات مالی و اقتصادی از ازدواج بازنماند و باعزت و احترام به خانه بخت برود و زندگی خوشی را آغاز کند.

او گفت: همشهریان نیکوکار اشکذری می‌توانند با مراجعه به دفتر کمیته امداد اشکذر و یا مراکز نیکوکاری در سطح شهر و روستا‌های اشکذر به مقدار دلخواه در تامین جهیزیه نوعروسان تحت پوشش مشارکت نمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.