عسکری:

ملاک مجوز پیش‌دبستانی و مهد سند تحول بنیادین باشد

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: معیار‌های تعیین شده در سند تحول بنیادین، برای صدور مجوز مهد‌های کودک و پیش‌دبستانی‌ها در این استان ملاک عمل قرار گیرد.

محمدخلیل عسکری در جمع اعضای شورای استانی سازمان تعلیم وتربیت کودک فارس، لزوم نظارت جدی‌تر بر مهد‌های کودک و پیش‌دبستانی‌ها تاکید کرد و گفت: برای نظارت بر صدور مجوز مهد‌های کودک و پیش‌دبستانی، کارگروهی در سطح معاونان اداره کل آموزش و پرورش تشکیل شود.

او با اشاره به اینکه دشمن از هیچ تلاشی برای ضربه به اسلام دریغ نکرده و نمی‌کند، اهمیت توجه به نماز را مورد تاکید قرار داد و گفت: ما معتقدیم اگر مسائل اخلاقی و تربیتی در دانش‌آموزان مورد انتظار است، با پرداختن به نماز بسیاری از آن‌ها حاصل می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس گفت: موضوع اقامه نماز در همه مدارس اعم از آموزشگاه‌های دولتی و غیردولتی، حتما باید مدنظر قرار گیرد.

عسکری گفت: بیش از ۱۵۰ دانش‌آموز استان فارس در مدارس غیردولتی تحصیل می‌کنند، توجه به مسایل تربیتی در این مدارس در کنار مسایل آموزشی باید بیش از پیش مورد نظر قرار گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس با اشاره به در پیش بودن ایام الله دهه فجر، لزوم بیان دستاورد‌های انقلاب در مدارس برای نسل جدید را مورد تاکید قرار داد و گفت: این اقدام می‌تواند منجر به هویت‌بخشی فرهنگی شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.