تداوم بحران خدمات بهداشتی و درمانی در انگلیس

به دنبال اعتصاب رانندگان آمبولانس در انگليس، بحران خدمات بهداشتی و درمانی در اين کشور همچنان ادامه دارد.


 اسکای نیوز با ذکر چند نمونه از بيمارانی که در زمان اعتصابات با مشکل مواجه شدند تاکيد کرد که بحران خدمات بهداشتی و درمانی در انگلیس همچنان ادامه دارد.

بر اساس این گزارش، یک مرد سالخورده در انگلیس که بر اثر زمین خوردن، بازویش آسیب دیده بود، چندین روز در خانه ماند در حالی که درد می‌کشید، زیرا در تلویزیون اعلام شده بود که فقط در صورتی با اورژانس تماس بگیرید که مسئله مرگ و زندگی در میان باشد.

اسکای نيوز گزارش داد: زمان‌های پاسخگویی آمبولانس‌ها بدترین وضعیت را دارد و بخش بهداشت و درمان در مدیریت افزایش تماس‌ها در زمستان امسال ناتوان شده است. عوامل اورژانس در حالی به پیرمرد ۸۶ رسیدند که بازویش به شدت آسیب دیده و همسرش کنارش بود. آن‌ها می‌گویند می‌ترسند به اورژانس زنگ بزنند، زیرا فکر می‌کنند اگر اورژانس بیاید باید در راهروی بیمارستان یا عقب آمبولانس منتظر بمانند. عوامل اورژانس به او می‌گویند از این پس در چنین مواقعی، فوراً به اورژانس زنگ بزن.

به علت هشدار‌ها و توصیه‌ها در روز‌های اعتصاب کادر درمان، مردم از زنگ زدن به اورژانس خودداری می‌کنند. یک بیمار زن نیز با لخته خون در پا فرد دیگری است که خبرنگار اسکای نیوز وضعیت او را دنبال کرده است. دخترش می‌گوید چند روز قبل به بیمارستان مراجعه کردند، اما مجبور شدند در راهرو‌های سرد بیمارستان منتظر بمانند و سپس بدون نتیجه به خانه برگشتند. حالا با اورژانس تماس گرفتند و بیمار به بيمارستان منتقل شده است.

دولت انگلیس هفته گذشته اعلام کرده است که اعتصاب وضعیت خطرناکی را برای سیستم بهداشتی و درمانی انگلیس به وجود آورده است.دولت اعلام کرد که اخیرا به کارکنان بخش بهداشتی و درمانی پیشنهاد افزایش 5 درصدی دستمزدها را داده است و بیش از این نمی تواند دستمزدها را افزایش دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار