حمله مسلحانه به سفارت جمهوری آذربایجان در تهران

صبح امروز، هفتم بهمن ۱۴۰۱، فردی مسلح به سفارت جمهوری آذربایجان، در تهران، حمله کرد. این فرد، با ورود به سفارت آذربایجان، با سلاح کلاشنیکوف، اقدام به تیراندازی کرده که در این حادثه یک نفر کشته و دو نفر مجروح شدند. با سرعت عمل پلیس پایتخت، فرد مهاجم بلافاصله دستگیر و تحقیقات از وی، ادامه دارد.
۰۷ / ۱۱ / ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۳
/
پربازدید ترین عکس ها
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
میثم فروزنده
۲۱:۲۰ ۰۸ بهمن ۱۴۰۱
سلام و عرض ادب
با توجه به سیاه نمایی ها و اقدامات ضد ایرانی اخیر دولت ج.آذربایجان و رسانه های وابسته به دولت، علی الخصوص بعد از جنگ اخیر قره باغ، که حتی به تمامیت ارضی ایران توسط رییس جمهور الهام علی اف صریحاً تعرض شد!
مشخص است که فرد ضارب به نوعی اجیر شده است، علی الخصوص تهیه دو قبضه سلاح توسط ضارب در کشور!!!
وقتی رسانه های معاند و کشورهای متخاصم ج.ا.ایران این موضوع را تا به الان بزرگنمایی کرده اند، می توان سرنخ این ماجرا را یافت.
این حادثه به نوعی اقدام متقابل دولت ج.آذربایجان است که نتیجه استفاده نادرست از دیپلماسی است. مانند دیدار اخیر رییس قوه مقننه و استفاده از الفاظی مانند رفع سوء تفاهم!
Iran (Islamic Republic of)
U-238
۰۹:۲۸ ۰۸ بهمن ۱۴۰۱
از کجا معلوم که این فرد ضارب با نقشه قبلی و برای بدست آوردن جایزه دست به این عمل احتمالا غیرتمندانه نزده باشد؟ چه تضمینی هست؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۸ ۰۸ بهمن ۱۴۰۱
تروریست تنها میره . تروریست خونسرد هست . تروریست با خودرو نمیره . تروریست شاهد فیلمبرداری داره ‌ تروریست بدون مشگل قبلی میره . تروریست بدون مشکل شخصی میره .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۹ ۰۸ بهمن ۱۴۰۱
خود افندی میگه سفارت میگه دیپلمات میگه چند بار اومده دنبال خانمش. مشکل شخصی قبلی داشته.
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۲۳:۳۷ ۰۸ بهمن ۱۴۰۱
شما فیلم زیاد میبینی.