سینماهای خراسان‌جنوبی باز است

مدیر امور سینمایی حوزه هنری خراسان جنوبی از فعال بودن سینماهای بیرجند خبر داد.

واحدی مدیر امور سینمایی حوزه هنری خراسان جنوبی از میزبانی سینما بهمن بیرجند برای مخاطبان با فیلم‌های شاد و متنوع خبر داد و گفت: سینما بهمن بیرجند با مدرن‌ترین و به روزترین تجهیزات سینمایی و با کیفیت استاندارد در خدمت شهروندان است.
 
او با بیان اینکه سینما‌ها اکنون بیش از گذشته نیاز به حمایت دارند، افزود: از مسئولان و نخبگان فرهنگی تقاضا داریم سینما‌ها را حمایت کنند چراکه برخی از آثار ارزشی و تولیدات هنری نیاز به توجه ویژه دارند.
 
واحدی بیان کرد: ادارات و سازمان‌ها نیز برای تقویت انرژی، حداقل در سال یک نوبت حضور در سینما‌ها را در برنامه قرار دهند تا این مکان فرهنگی و هنری نیز رونق گیرد و چراغ سینما پرفروغ‌تر از گذشته باشد.
 
مدیر امور سینمایی حوزه هنری خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه لازم است سینما در سبد خانوار قرار گیرد، عنوان کرد: آثار هنری و سینمایی شاد و مفرحی در برنامه اکران سینما وجود دارد که خانواده‌ها می‌توانند از آن استفاده کنند.
 
او با بیان اینکه سینما به عنوان بزرگ‌ترین رسانه تصویری از اثرگذاری بالایی برخوردار است، ادامه داد: تماشای فیلم در کنار خانواده در سینما لحظات شاد و مفرحی را برای خانواده‌ها به همراه خواهد داشت که توصیه می‌کنیم این فرصت را از دست ندهند.
برچسب ها: حوزه هنری ، سینماها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.