دستگیری یک قاچاقچی و برهم زننده بازار ارز در اصفهان

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری یک قاچاقچی بازار ارز در عملیات ضربتی ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان اصفهان خبر داد.

سردار محمدرضا هاشمی فر جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: در پی فعالیت مخفیانه دلالان و قاچاقچیان ارزی که در روز‌های اخیر موجب افزایش بی رویه قیمت ارز و بروز مشکلات اقتصادی برای مردم شده بودند، طرح ویژه شناسایی و برخورد با دلالان و قاچاقچیان ارزی در دستور کار ویژه ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

او اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی اصفهان پس از چندین شبانه روز کار اطلاعاتی گسترده از فعالیت فردی در زمینه خرید و فروش غیر مجاز ارز در یک مغازه خالی که تنها یک میز و یک صندلی و دوربین مداربسته در آن وجود داشت مطلع و پس از هماهنگی با مرجع قضائی وی را در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان افزود: ۳۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال ارز قاچاق شامل ۷۶ هزار ۶۲۱ دلار امریکا، ۵۷۱ دینار عراق، ۱۰۰ دلار استرالیا، ۱۳۵ درهم امارات و ۲۸ ریال عربستان از این فرد کشف شد.

او یادآور شد: در بررسی دقیق صورت گرفته مشخص شد این فرد تاثیر بسزایی در قیمت گذاری و افزایش قیمت ارز در بازار ارز اصفهان داشته که در این خصوص پرونده تشکیل و وی برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۷ ۰۶ بهمن ۱۴۰۱
چرا نام وتصویرش منتشر نمیشه؟
مردم باید این عوضی ها رو بشناسند
آخرین اخبار