۱۶۸ خبرنگار قزوینی در جشنواره ابوذر شرکت کردند

مسوول بسیج رسانه قزوین گفت: امسال ۸۰۲ اثر از ۱۶۸ خبرنگار و ۳۹ رسانه در این جشنواره شرکت کردند که نسبت به سال گذشته از رشد خوبی برخوردار است.

محمد کشاورز مسوول بسیج رسانه قزوین گفت: سال گذشته ۴۴۹ اثر از ۱۰۸ خبرنگار و ۳۵ رسانه در این جشنواره شرکت کردند که امسال آثار رسیده حدود ۲ برابر رشد داشته است.

وی هدف از برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر را ایجاد رقابتی سالم و ایجاد انگیزه برای رشد و تعالی فعالان این بخش عنوان کرد و افزود: هفتمین جشنواره ابوذر در مرحله داوری قرار دارد و تا آخر هفته آثار به قزوین بازمی‌گردد.

کشاورز با اشاره به قالب‌های برگزاری این جشنواره، تصریح کرد: جشنواره رسانه‌ای ابوذر در قالب‌های گزارش‌های خبری، تحقیقی و تحلیلی، مصاحبه، یادداشت، سرمقاله، تیتر، اینفوگرافی، موشن‌گرافی، عکس، کلیپ گزارش ویدیویی، مستند ویدیویی و پادکست برگزار می‌شود.

به گفته این مسوول، هفتمین دوره این جشنواره شامل تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین، جهاد تبیین، پیوند رسانه و صنعت، مقابله با آسیب‌های اجتماعی، دستاورد‌های انقلاب اسلامی، بیانیه گام دوم انقلاب، امید و نشاط آفرینی، خانواده، جامعه و فرزند آوری، سبک زندگی ایرانی و اسلامی است.

وی تاکید کرد: جشنواره ابوذر تلاش دارد تا در مسیر گفتمان سازی آرمان‌های انقلاب و منویات مقام معظم رهبری و مطالبه گری از مسوولان و در راستای خدمت صادقانه به مردم گام بردارد.

کشاورز، داوری آثار جشنواره رسانه‌ای ابوذر قزوین را برعهده اساتید حوزه رسانه از تهران دانست و تاکید کرد: نفرات برگزیده این جشنواره در بهمن ماه جاری و به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر معرفی و از آنان تجلیل می‌شود.

مسوول بسیج رسانه استان قزوین با اشاره به بخش مسابقه مکتب شهید سلیمانی، اضافه کرد: بیش از ۱۵۰ اثر در بحث مکتب سلیمانی ارسال شده که همزمان با جشنواره ابوذر از آثار برتر این بخش نیز تقدیر خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.