واگذاری ۵۰ قطعه زمین در شهرک‌های صنعتی اصفهان به شرکت های دانش بنیان

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان گفت: ۵۰ پلاک زمین در شهرک‌های صنعتی استان اصفهان از ابتدای امسال تاکنون به واحدهای دانش بنیان اختصاص داده شده که در مرحله واگذاری است.

رسول سواری گفت: قرارداد واگذاری این واحد‌ها تا پایان سال منعقد خواهد شد و در شهرک‌های صنعتی استان اصفهان مستقر می‌شوند.

او با بیان اینکه این شرکت در اجرای منویات رهبر معظم انقلاب و در سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین توجه ویژه‌ای به حمایت از شرکت‌های دانش بنیان دارد، ادامه داد: در صورت استقرار واحد‌های دانش بنیان در شهرک‌های صنعتی، ارتباط بین صنعت و دانشگاه (علم و صنعت) برقرار خواهد شد و شهرک‌های صنعتی به‌عنوان پیشران اقتصادی در هر شهرستان فعالیت می‌کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان اظهار داشت: تمرکز این شرکت در امسال که به‌نام تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین نامگذاری شده، بر استقرار واحد‌های صنعتی دانش بنیان در شهرک‌های صنعتی است.

او با اشاره به بازدید از شهرک صنعتی رنگسازان شهرضا، خاطرنشان کرد: باقیمانده زمین‌های این شهرک به واحد‌های دانش بنیان تخصیص داده خواهد شد.

سواری با اشاره به اینکه برخی از پروژه‌ها در شهرک‌های صنعتی استان قابلیت بهره برداری و افتتاح در دهه فجر را دارد بیان کرد: پروژه تامین آب صنعتی شهرک صنعتی رنگسازان از جمله طرح‌های شاخص این شرکت است که از طریق پساب تصفیه خانه شهری شهرضا شامل تامین ۳۶ لیتر بر ثانیه پساب، اجرای هفت کیلومتر خط انتقال و ۱۰ کیلومتر شبکه توزیع آب صنعتی نیز در یکسال گذشته محقق شده و همزمان با ایام دهه فجر مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

او گفت: این طرح در راستای مصرف بهینه آب در حوزه صنعت برای نخستین بار در استان اصفهان انجام شده است و آب استحصال شده از پساب در اختیار واحد‌های صنعتی قرار می‌گیرد.

سواری گفت: همچنین تکمیل محوطه سازی، شبکه توزیع آب، شبکه توزیع برق و شبکه جمع آوری فاضلاب بخش اچ اس‌ای و احداث پد بالگرد مربوط به اورژانس هوایی از دیگر طرح‌های این شهرک صنعتی در شهرستان که همزمان با دهه فجر مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.


منبع:ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.