وقتی گریزمان کارشناس فوتبال آمریکایی می شود!

آنتوان گریزمان، ستاره فرانسوی اتلتیکو مادرید، در یک برنامه تلویزیونی به عنوان کارشناس فوتبال آمریکایی شرکت کرد.

آنتوان گریزمان به عنوان فوتبالیستی که به ورزش‌های محبوب در آمریکا علاقه دارد شناخته می‌شود. او در گذشته بار‌ها از علاقه خود به بسکتبال و لیگ NBA پرده برداشته و بار‌ها مسابقات بسکتبال این لیگ را از نزدیک تماشا کرده است.

اما او اخیرا نشان داد به دیگر ورزش‌های محبوب در آمریکا از جمله فوتبال آمریکایی هم علاقه‌مند است و رقابت‌های NFL را به دقت دنبال می‌کند.

گریزمان دیروز در استودیوی شبکه تلویزیونی مویستار اسپانیا حاضر شد تا به عنوان کارشناس فوتبال آمریکایی درباره دیدار‌های لیگ NFL صحبت کند. او در زمان پخش دیدار دو تیم فوتبال آمریکایی بوفالو بیلز و سین‌سیناتی بنگالز به عنوان کارشناس در این شبکه حضور داشت.

ستاره اتلتکیومادرید صحبت‌های خود را با ابراز خوشحالی از این فرصت شروع کرد و گفت: "خیلی دلم می‌خواست برای این بازی به استادیوم بیایم، چون دو تیم خیلی خوب کار می‌کنند و در حال حاضر از بهترین‌های NFL هستند. "

گریزمان این روز‌ها به دلیل درخشش در بازی‌های اخیر اتلتیکو به خصوص نمایشی که دیروز در جریان پیروزی روخی‌بلانکو بر وایادولید داشت، موردتوجه قرار گرفته است. این ستاره فرانسوی در بازی مقابل وایادولید یک گل به ثمر رساند و یک پاس گل داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار