توزیع بیش از ۲۱۰۰ وسیله گرمایشی بین خانواده‌های محروم در خراسان رضوی

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: ۲ هزار و ۱۶۰ انواع وسیله گرمایشی بین خانواده‌های نیازمند و مددجویان تحت پوشش استان در زمستان سرد امسال توزیع شد.

مجید غلامی افزود: از ابتدای شروع فصل سرما در استان خراسان رضوی ( از ۱۹ تا ۲۹ دی ماه گذشته) این تعداد وسایل گرمایشی با بسیج مراکز نیکوکاری و مشارکت خوب خیرین و نیکوکاران میان خانواده‌های محروم تحت پوشش و غیر تحت پوشش توزیع شده است.

وی ادامه داد: همچنین در این مدت ۹۶ هزارو ۳۸۰ پرس غذای گرم و ۱۱ هزارو ۱۶۷ سبد کالا برای خانواده‌های محروم تهیه و توزیع شد.

معاون کمیته امداد امام خمینی(ره) اظهار کرد: لوازم گرمایشی متناسب با شرایط هر منطقه و شهرستان بر اساس موجودی گاز، برق و نفت توزیع شد تا مشکل‌گشای خانواده‌ها باشد.

وی خاطر نشان کرد: علاوه بر این کمکها کمک نقدی خیرین و نیکوکاران به میزان ۶۰۰ میلیون تومان در استان خراسان رضوی طی این مدت جمع‌آوری شد که در قالب تهیه سبد کالا و لوازم گرمایشی میان نیازمندان توزیع شد.

غلامی بیان کرد: هم اکنون بیش از ۷۵۰ مرکز نیکوکاری محلی در مناطق شهری و روستایی خراسان رضوی فعال هستند که به صورت میانگین هر شهرستان تعداد ۲۰ مرکز نیکوکاری دارد که با حضور نیروهای مردمی در محلات شاهد همکاری موثر در زمینه جمع‌آوری کمک های مردمی برای حمایت از محرومان هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.