امام جمعه یاسوج:

گره‌گشایی از امور با بکارگیری نیرو‌های متخصص و کارآمد محقق می‌شود

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: نیرو‌های انسانی کارآمد و متخصص می‌توانند منشا بهترین خدمات به مردم باشند که گزینش در زمینه جذب نیروی انسانی در مساله مهم آموزش و پرورش که رسالت خطیر تربیتی و آموزشی دارد، کلیدی و حساس است.

آیت الله سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه وبویراحمد امروز در دیدار مدیرکل و کارکنان هسته گزینش اداره کل آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد افزود: گزینش یکی از زیربنایی‌ترین و اساسی‌ترین کار‌هایی است که در نظام جمهوری اسلامی ایران انجام می‌شود چرا که در آن باید شایستگان برای خدمت به مردم و کشور گزینش شوند.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه وبویراحمد گفت: تربیت نیروی انسانی آینده کشور از مسیر آموزش وپرورش می‌گذرد که گزینش در این زمینه باید بهترین افراد را برای وظیفه خطیر معلمی انتخاب کنند.

آیت الله حسینی با بیان اینکه گزینش برای پاسداری از خون شهدا باید بسیار جدی گرفته و بنیان‌های آن تقویت شود گفت: پذیرش نیروی انسانی در آموزش وپرورش باید بر اساس قانون و شایسته سالاری باشد.

وی آموزش و پرورش را از ارکان مهم پیشرفت و تعالی کشور دانست و گفت: پایه‌ها و ریشه‌های تعلیم و تربیت نیروی انسانی خلاق، آموزش دیده و مسئولیت پذیر که سکاندار توسعه و ترقی جامعه هستند در آموزش وپرورش رشد می‌یابند که همه باید آموزش وپرورش را برای تحقق این ماموریت خطیر کمک کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار