فراخوان شرکت‌های دانش بنیان برای ارائه طرح ارتقای هوشمندسازی چراغ‌های راهنمایی در شهر یزد

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر یزد از فراخوان شرکت‌های دانش بنیان درخصوص ارائه طرح ارتقای هوشمندسازی چراغ‌های راهنمایی در تقاطع‌های شهر یزد خبر داد.

مجید تجملیان رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر یزد گفت: شرکت‌های دانش بنیان میتوانند برای افزایش کیفیت هوشمند سازی چراغ‌های راهنمایی سطح شهر، با ارائه راهکار‌های نوین و خلاقانه، به کمیسیون حمل و نقل و آمد و شد شورای اسلامی شهر یزد یاری رسانند.

او مطرح کرد: یکی از مطالبه‌های شورای اسلامی شهر در دوره ششم از ابتدا تاکنون افزایش کیفیت هوشمند سازی چراغ‌های راهنمایی است و علیرغم پیگیری‌های زیاد هنوز میزان هوشمندی چراغ‌های راهنمایی تقاطع‌های سطح شهر به وضع مطلوب و مورد نظر نرسیده است.

به گفته تجملیان، در کمیسیون حمل و نقل و آمد و شد، به دنبال تقاطع‌هایی هستیم که هوشمندی چراغ‌های راهنمایی آن‌ها فقط برمبنای چند حسگر القایی فنی در سطح خیابان عمل نکند، بلکه عملکرد سامانه در حدی هوشمند باشد که بر مبنای ترکیب چندین معیار و به صورت منعطف تصمیم‌گیری کند.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و آمد و شد شورا افزود: از همه شرکت‌های دانش بنیانی که می‌توانند سامانه هوشمند کنترل چراغ‌های راهنمایی تقاطع‌ها را با استفاده از انواع فناوری‌ها اعم از حسگر‌های القایی دفنی، لیزری، پردازش تصویر، جی پی اس و ... تولید و ارائه کنند، دعوت به همکاری می‌کنیم.

مجید تجملیان ادامه داد: شرکت‌های دانش بنیان می‌توانند برای ارسال طرح‌های خود، در ساعات اداری با دبیر کمیسیون حمل و نقل و آمد و شد شورای اسلامی شهر یزد به شماره تلفن مستقیم ۳۳۱۳۳۱۰۴ در ارتباط باشند تا پیشنهادشان در کمیسیون مطرح و در صورت تأیید برای شروع همکاری پیگیری‌ها و مراحل قانونی لازم انجام گیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار