کنگره‌های شهدا حرکتی امیدآفرین در مقابل جنگ نرم دشمنان است

مسئول برگزاری نخستین کنگره شهدا در همدان گفت: کنگره شهدا ظرفیتی برای مقابله با جنگ نرم دشمن است چرا که دشمن ناامید کردن مردم را دنبال می‌کند.

سردار عبدالرضا آزادی در دومین جلسه دبیران و رؤسای کمیته‌های ۲۳ گانه کنگره شهدا با بیان اینکه خوشبختانه در استان کار برگزاری یادواره، شکل گرفته و کمیته‌ها تشکیل شده است، گفت: ما علاوه بر برجسته کردن ویژگی‌های شهدا باید روی تولیدات هنری و پیام شهدا تمرکز کنیم.

او گفت: کنگره شهدا باید شهید محور و مردم محور باشد و با وجود مفاخر و اهل قلم فراوان در استان موضوع فیلمنامه مهم‌ترین کاری است که باید انجام شود.

مسئول برگزاری نخستین کنگره شهدا در همدان با بیان اینکه پویش کتاب با عنوان «عصر بیداری» از ماه بعد آغاز می‌شود، افزود: کنگره شهدا ظرفیتی برای مقابله با جنگ نرم دشمن است چرا که دشمن ناامید کردن مردم را دنبال می‌کند.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان هم گفت: در آموزش و پرورش حدود هزار یادواره هدف‌گذاری شد و ۳۰۰ مورد آن تا به امروز انجام شده است.

سردار مظاهر مجیدی با بیان اینکه کمیته‌های مختلف کنگره کار خود را شروع کرده اند، افزود: در همه شهرستان‌ها کمیته یادواره شهدا و در مرکز استان یادواره شهدای رسته‌ای و محلات را تشکیل دادیم.

او با بیان اینکه برنامه همه کمیته‌ها گرفته شده و در جلسه‌ای که با رؤسا و دبیران کمیته‌ها داشتیم مهمترین آن‌ها را مشخص و اولویت‌بندی کردیم، تصریح کرد: برنامه‌های اصلی و اثرگذار در استان با برنامه‌ریزی اجرا می‌شود و در قالب یک جدول زمان‌بندی شده پیش می‌رویم.

دومین کنگره ملی ۸۰۰۰ شهید استان همدان نیمه اول سال ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

برچسب ها: کنگره شهدا ، جنگ نرم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.