۵ دستگاه خودرو در بوکان همزمان طعمه حریق شدند

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان گفت: با وقوع آتش‌سوزی در یک مغازه صافکاری در بوکان ۵ دستگاه خودرو در آتش سوختند.

رسول معروفی سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان گفت: در پی حادثه آتش‌سوزی در این مغازه که در خیابان زیتون روی داد، بلافاصله دو گروه از آتش‌نشانان این سازمان به محل اعزام شدند و به محض رسیدن عملیات اطفاء حریق را آغاز کرده و پس از دقایقی موفق به مهار شعله‌های حریق شدند.

وی اضافه کرد: در این حادثه علاوه بر ورود خسارات به مغازه مذکور، ۵ دستگاه خودروی پژو، پژوپارس، ساینا، جیب و سمند طعمه حریق شده و خسارات دیدند.

معروفی ادامه داد: پس از اعلام حادثه بلافاصله یک گروه از ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی برای کارشناسی و بررسی در محل حادثه حاضر شد که پس از بازدید پارگی سقف و دیوار و نیز انحراف ستون اصلی ساختمان بر اثر شدت حرارت مشاهده شد.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان می‌گوید با هماهنگی‌های لازم با دادستان و شهردار بوکان برای رعایت مسائل ایمنی و همچنین جلوگیری از بروز حوادث ناگوار در پی ریزش احتمالی سقف و ساختمان، دستور تخلیه آن مکان (مغازه صافکاری) طبقه همکف و نیز دو طبقه مسکونی صادر شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.