حضور ۳۵ شرکت دانش بنیان و فناور در بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی خوزستان

  رئیس پارک علم و فناوری خوزستان از حضور ۳۵ شرکت دانش بنیان و فناور در بیست و سومین نمایشگاه دستاورد‌های پژوهش و فناوری خوزستان خبر داد.

محمد راضی جلالی  رئیس پارک علم و فناوری خوزستان گفت:  بیست و سومین نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی خوزستان و دهمین نمایشگاه فن بازار استان  از روز دوشنبه ۲۶ دی ماه افتتاح و تا روز چهارشنبه (۲۸ دی‌ماه) ساعت ۲۰ در محل نمایشگاه دائمی اهواز برقرار است.

او می‌گوید: سازمان‌ها و صنایع دستاورد‌های خودر را درسال ۱۴۰۱ به معرض نمایش قرار می‌دهند و حدود ۳۲ سازمان در این نمایشگاه حضور دارند.

به گفته  رئیس پارک علم و فناوری خوزستان، از بین شرکت‌های دانش بنیان عضو پارک علم و فناوری استان تعداد ۳۵ شرکت محصولات خود را در معرض دید علاقه‌مندان قرار دادند.

آقای راضی جلالی  ادامه داد: با حضور مسئولان صنایع مختلف خوزستان و با توجه به رویکرد شعار سال و اهمت شرکت‌های دانش بنیان  در حل مشکلات صنایع  امیدواریم این نمایشگاه بتواند زمینه ساز توسعه بیشتر ارتباط بین این شرکت‌ها  ازیک سو و صنایع از سوی دیگر را فراهم کند.

او  گفت: در دل این نمایشگاه، نمایشگاه معکوس هم برگزار شده که محلی برای عرضه نیاز‌های صنایع و بررسی آن‌ها توسط شرکت‌های دانش بنیان است  تا بتوانند راهکار‌های مناسبی را برای رفع مشکلات صنایع ارائه دهند.

 رئیس پارک علم و فناوری خوزستان ادامه داد: امسال ۵ رونمایی از محصولات دانش بنیان استان خوزستان که مربوط به شرکت‌های عضو پارک علم و فناوری هستند در معرض دید علاقه‌مندان قرار دادیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.