شهردار اصفهان گفت:

اصفهان یک گام به سمت تحقق مدیریت همگرای شهری برداشت

شهردار اصفهان گفت:شهرداری اصفهان و شرکت گاز فصول مشترک خاصه در حفاری، انشعابات و افزایش ایمنی در شهر دارند.

علی قاسم‌زاده امروز در جلسه امضای تفاهم‌نامه مشترک شهرداری اصفهان و شرکت گاز استان اصفهان، گفت: شهرداری اصفهان و شرکت گاز فصول مشترک خاصه در حفاری، انشعابات و افزایش ایمنی در شهر دارند که شایسته است اقدامات با تعاملات و ارتباطات قوی‌تر صورت گیرد.

او با بیان اینکه به اقتضای زمان همکاری‌های مشترک فی‌مابین شهرداری اصفهان و شرکت گاز استان یک امر ضروری است، ادامه داد: قرار بر این است که شهرداری و شرکت گاز استان در کنار یکدیگر مجموعه اقداماتی را انجام دهند که کلان‌شهر اصفهان را از لحاظ توزیع گاز، حفظ امنیت مصرف گاز در شهر و مصرف بهینه به عنوان یک شهر الگو در سطح کشور معرفی کند.

شهردار اصفهان تصریح کرد: به منظور توسعه همکاری و بهره‌گیری از توانمندی ظرفیت‌های موجود تفاهم‌نامه همکاری بین شهرداری اصفهان و شرکت گاز استان به امضا رسید که شامل همکاری‌های مشترک آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و اجرایی در زمینه مصرف بهینه و ایمنی گاز طبیعی، ارائه خدمات مطلوب و بهینه‌سازی سیستم‌های احتراق در موتورخانه‌های شهرداری اصفهان است.

او تاکید کرد: این مجموعه اقدامات، تدابیر و امضای تفاهم‌نامه‌های مشترک بین ارگانی در قالب تحقق مدیریت همگرای شهری تعریف و تبیین می‌شود.

قاسم‌زاده خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی در خصوص آموزش و فرهنگ‌سازی روش‌های مصرف بهینه و ایمنی گاز در ساختمان‌ها، مراکز فرهنگی و تمام نهاد‌های تحت امر، معرفی نماینده انرژی واجد صلاحیت در خصوص مصرف بهینه و ایمنی انرژی به شرکت گاز استان، اجرای فرایند بهینه‌سازی موتورخانه‌ها بر اساس نیازسنجی اعلام شده توسط شرکت گاز استان و ایجاد فضای آموزشی مناسب جهت برگزاری جلسات آموزشی از جمله تعهدات شهرداری اصفهان در این تفاهم‌نامه است.

او اظهار کرد: انتشار پیام‌های هفتگی مصرف بهینه و ایمنی گاز طبیعی تهیه شده توسط شرکت گاز استان در اتوماسیون‌های اداری شهرداری و استفاده از ظرفیت‌های کمیته شهروندی در ترویج توسعه مصرف بهینه و ایمنی گاز طبیعی در سطح شهر از دیگر اقداماتی است که شهرداری اصفهان در قالب این تفاهم‌نامه انجام می‌دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.