افزایش مراجعات سرپایی و بستری‌های کرونایی در آذربایجان‌غربی

دبیر قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونا در آذربایجان‌غربی گفت: مراجعات سرپایی به مراکز درمانی و بستری‌ها در بخش‌های کرونایی آذربایجان‌غربی افزایش یافته است.

سیدجلیل موسوی دبیر قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونا در آذربایجان‌غربی گفت: تعداد بستری‌های کل از ۹۲ مورد در دو هفته پیش به ۱۱۲ مورد در هفته جاری رسیده و مراجعات سرپایی نیز از ۲۴ مورد به ۳۲ مورد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه درحال حاضر ۱۰۳ بیمار در بخش‌های کرونایی استان بستری هستند که تست شش نفر از آنان مثبت و با تشخیص قطعی بستری هستند، افزود: بیشترین تعداد بستری‌ها در استان مربوط به شهرستان خوی با ۴۵ نفر است.

موسوی، با بیان اینکه در۲۴ ساعت گذشته هفت مورد بستری جدید در استان ثبت شده است، گفت: در این بازه زمانی ۲۵ نفر به مراکز ۱۶ ساعته در استان مراجعه کرده و پنج مورد مبتلای مثبت کرونا نیز گزارش شده است.

دبیر قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونا در استان، با بیان اینکه ۴۳۶ نفر از جامعه هدف ۵ سال به بالا در استان دُز پنجم واکسن کرونا را تزریق کردند، اضافه کرد: تاکنون ۸۴.۵ درصد دُز اول، ۷۵.۸ درصد دُز دوم، ۳۴.۷ درصد دُز سوم و ۱.۷۴ درصد نیز دُز چهارم را دریافت کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.