جمع آوری معتادان متجاهر از شهر راور

دادستان راورگفت: به منظور حفظ حقوق شهروندی، معتادان متجاهر از سطح شهر راور جمع آوری و به مرکز ترک اعتیاد استان کرمان معرفی شده اند.

مجتبی استوار زاده گفت: جمع آوری معتادان متجاهر از سطح شهر و برخورد جدی با سارقان اموال مردم از مهم ترین مطالبه مردم شهرستان راور  است.

او افزود: به منظور حفظ حقوق شهروندی، پیشگیری از وقوع بزه سرقت و مبارزه با اعتیاد، معتادان متجاهر سطح شهر راور جمع آوری شده و به مرکز ترک اعتیاد استان کرمان معرفی شده اند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان راور بیان کرد: در اجرای این طرح و به منظور اعمال ماده ۱۶ قانون اصلاح قانون مبارزه با مواد مخدر، ۲۱ نفر از معتادان متجاهر سطح شهر با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شهرستان راور شناسایی و به مرکز ترک اعتیاد استان معرفی شدند.

او  لزوم تشریک مساعی در زمینه بازپروری معتادان متجاهر و بازگشت نداشتن آن ها به سوی اعتیاد را مورد تاکید قرار داد و گفت: عزم جدی همه مسئولان و دستگاه‌ها لازمه موفقیت در این موضوع می‌باشد.

این مقام قضایی بر اهمیت ساماندهی معتادان متجاهر سطح شهر تاکید کرد و گفت: اولویت کوتاه مدت مبتنی بر ساماندهی معتادان متجاهر است؛  زیرا وجود این افراد در سطح جامعه، جلوه نامناسبی به شهر‌ها می‌دهد، احساس امنیت را خدشه دار می‌کند و مشکلات دیگری را نیز به دنبال دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار