ثبت ۲۵ هزار تماس تلفنی در سامانه ۱۲۲ شرکت آب و فاضلاب گلستان

مدیر دفتر مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب گلستان از ثبت و رسیدگی بیش از ۲۵ هزار تماس تلفنی از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

علی اکبر پورعباسی گفت:  از این تعداد، ۱۱  هزار و ۸۵۱ مورد در حوزه شهری، ۲  هزار و۶۱۳ مورد در روستا‌ها و ۱۱  هزار و ۱۴۶ مورد در حوزه‌های دیگر فاضلاب ثبت و رسیدگی شده است.

او افزود: شهروندان شهرستان گرگان با ۶۰ درصد بیشترین میزان تماس را با این مرکز داشته اند.

پور عباسی با بیان اینکه ۸ هزار و ۶۷۰ حادثه در شهر گرگان و  هزار و ۴۷۸ حادثه در شهر گنبدکاووس ثبت و رسیدگی شده است افزود:  ۷۰ درصد تماس‌ها به این دو شهر اختصاص داشته است.

او گفت: همچنین شکستگی لوله انشعاب، نشتی قبل از کنتور و تعویض کنتور فرسوده و خراب بیشترین موارد گزارش شده از طریق مشترکین تحت پوشش آبفای گلستان در‌این مدت بوده است.

مدیر دفتر مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت آبفا گلستان در مورد حوادث در بخش فاضلاب گفت:  بیشترین حوادث فاضلاب و گرفتگی شبکه انشعاب در گرگان  اتفاق افتاده است.

پور عباسی گفت: مشترکین استان هرگونه نقص در ارائه خدمات، خرابی شبکه و انشعابات آب و فاضلاب و نظرات و پیشنهادات خود را از طریق سامانه ۱۲۲ به این شرکت اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.