انصارالله: اگر حقوق‌ها پرداخت نشود امکان ورود به جنگ جدید وجود دارد

عضو شورای عالی سیاسی انصار الله یمن بر لزوم پرداخت حقوق همه کارمندان یمنی و لغو محدودیت‌ گذرگاه‌ها برای جلوگیری از تشدید تنش‌ها تاکید کرد.

محمد علی الحوثی، عضو شورای عالی سیاسی انصار الله یمن بر لزوم پرداخت حقوق همه کارمندان در یمن و برداشتن محدودیت‌ها بر گذرگاه‌ها از سوی ائتلاف عربی به رهبری عربستان تاکید کرد.

به گزارش اسپوتنیک، وی با اشاره به اینکه یمن در مراحل پایانی این تجاوز است، افزود: به فضل تلاش‌های وزارت دفاع و کشور، جهش‌های قابل توجهی را برای بازدارندگی محقق کردیم.

الحوثی تصریح کرد که اگر آن‌ها (ائتلاف عربی و دولت مورد حمایت آن) حقوق‌ها را پرداخت نکنند، این خط قرمز سید (عبدالملک الحوثی) است و امکان دارد وارد جنگ‌های جدید شویم و به سوی جنگ و تشدید تنش برویم.

عضو شورای عالی سیاسی انصار الله با اشاره به ادامه گفتگوها، گرسنگی، تحریم و جلوگیری از پرداخت حقوق‌ها را مهمترین عواملی دانست که ائتلاف با آن یمن را تحت فشار می‌گذارد.

الحوثی با بیان اینکه تحریم و حقوق از دلایل ایجاد مانع در مسیر تمدید آتش بس است، گفت که مذاکرات ادامه دارد و ما و آن‌ها به اذن خدا به راه حل‌هایی می‌رسیم که به از بین بردن رنج ملت یمن منجر خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار