ویزای آمریکا پاداش وطن فروشی شرافتمندانه!

مهدی حاجتی در اغتشاشات اخیر نیز تلاش کرد خود را یکی از صحنه‌گردانان معرفی کند.

اهل شیراز است و سه هفته پیش از حادثه تروریستی شاهچراغ (ع) در توئیتی نوشت: «امروز بهترین زمان برای خرابکاری شرافتمندانه است. آن‌ها گیج و فرسوده‌اند.»

ویزای آمریکا پاداش وطن فروشی شرافتمندانه!

مهدی حاجتی از فعالان اصلاح طلب بود که در فعالیت‌های تشکیلاتی و حزبی سمت‌هایی، چون عضو شورای مرکزی و مسئول شاخه جوانان بنیاد امید ایرانیان استان فارس و همچنین عضو شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان فارس را داشت.

حاجتی در پنجمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا در لیست امید (اصلاح طلبان) قرار گرفت و به عنوان آخرین نفر (نفر سیزدهم) وارد شورای اسلامی کلانشهر شیراز شد.

در این دوره از شورا کمیسیونی به نام حقوق شهروندی شکل گرفت و حاجتی یکی از اعضای این کمیسیون شد. اقدامات این کمیسیون، اما بر خلاف آنچه در ظاهر و نام آن عنوان شده بود، جهت دار و مغرضانه پیش رفت که در نهایت به انحلال آن انجامید.

به عنوان مثال اعضای کمیسیون حقوق شهروندی شورای پنجم با حضور در انجمن زرتشتیان اعلام می‌کنند «احقاق حقوق شهروندان اقلیت در شورای پنجم دنبال خواهد شد.» اعضای همین کمیسیون، اما از مرگ دردناک زن کارتن خواب از شدت سرما در بازارچه فیل با بی‌توجهی عبور کردند. بی‌توجهی مدیران شهری وقت به ایجاد گرمخانه و حقوق اقشار دردمند و محروم جامعه سبب تجمع مستمر دانشجویان مقابل شورای شهر شد و در نهایت فشار افکار عمومی شورای پنجم را به احداث گرمخانه واداشت.

ویزای آمریکا پاداش وطن فروشی شرافتمندانه!

شورای پنجم شهر شیراز که ۱۲ نفر از ۱۳ نفر آن از یک فهرست متحد بودند حاشیه کم نداشت؛ یکی از کسانی که رفتارهایش حاشیه‌های این شورا را از متن پر رنگ‌تر می‌کرد همین مهدی حاجتی بود. مثلا مهر ماه سال ۱۳۹۷ که رسما رفاقت خود را با دو فرد بهایی اعلام کرد؛ او در توییتی از تلاش‌های ۱۰ روزه خود برای آزادی دو دوست بهاییش خبر داد.

حاجتی به دستگاه قضایی برای مقابله با فرقه بهائیت تاخت و اقدامات قضایی را ناعادلانه خواند. وی همچنین نسل جوان را برای مبارزه با قوه قضاییه مورد خطاب قرار داد.

ویزای آمریکا پاداش وطن فروشی شرافتمندانه!

بعد از این اظهارنظر حاجتی در پنجم مهرماه بازداشت و ۱۵ مهر ۹۷ با صدور قرار وثیقه ۲ میلیارد ریالی آزاد شد؛ اما همچنان به اظهار نظرات مغرضانه خود ادامه داد. او البته حامیانی هم داشت و از حمایت تمام قد رسانه‌های اصلاح طلب و حامی دولت روحانی برخوردار بود تا جایی که از یک عضو گمنام و غایب پارلمان شهری به یک چهره رسانه‌ای شناخته شده تبدیل شد.

گرچه حاجتی از بهمن ماه همان سال به شورای شهر بازگشت، اما روند رسیدگی به پرونده او ادامه داشت تا اینکه خرداد ۹۸ همسر مهدی حاجتی از بازداشت مجدد وی خبر داد.

همان زمان بود که مشخص شد جرم حاجتی فراتر از توییت‌ها و گرایش‌هایش به فرقه ضاله بهائیت است.

رئیس کل دادگستری فارس جرم وی را فعالیت تبلیغی علیه نظام و اقدام علیه امنیت ملی عنوان کرد و گفت: حاجتی به تحمل یکسال حبس و اقامت اجباری (تبعید) در یکی از استان‌های دیگر محکوم شده و این حکم در حال اجراست.

سوم بهمن ۹۸، اما با موافقت دیوان عالی کشور با درخواست اعاده دادرسی، حاجتی از بند آزاد می‌شود و پرونده او دوباره مورد بررسی قرار می‌گیرد و پس از قطعی شدن محکومیت، وی بار دیگر در سال ۹۹ برای اجرای حکم بازداشت می‌شود. آبان ۱۴۰۰، اما در حالی که برای مرخصی از زندان بیرون آمده بود از ایران فرار کرد.

ویزای آمریکا پاداش وطن فروشی شرافتمندانه!

حاجتی پس از خروج از ایران نقاب از چهره برداشت و به عنوان یک اپوزسیون شروع به فعالیت علیه نظام کرد و مواضع او هر لحظه رادیکال‌تر شد.

حاجتی در اغتشاشات اخیر نیز تلاش کرد خود را یکی از صحنه‌گردانان معرفی کند. وی سرانجام مزد خوش خدمتی به دشمنان جمهوری اسلامی ایران را گرفت و روز گذشته و پس از اینکه بیش از یکسال مخفیانه در ترکیه زندگی کرد، با تقاضای ویزای او موافقت شد و طبق گفته‌های خودش با ویزای حقوق بشر وارد آمریکا شده است.

حاجتی اولین اصلاح‌طلبی نیست که نشان می‌دهد چهره واقعی‌اش نه یک اصلاح‌طلب که یک برانداز است. اصلاح‌طلبانی که با حمایت رسانه‌های جریان اصلاحات قد کشیدند و شهرت و اعتبار جمع کردند و بعد رسماً برای براندازی نقش‌آفرینی کردند و اکنون در بی‌بی‌سی و اینترنشنال به حمایت از تحریم ایران و حتی تجاوز نظامی به کشورمان مشغول هستند.

منبع: فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
U-238
۰۱:۳۲ ۲۷ دی ۱۴۰۱
#زر زدی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۵ ۲۶ دی ۱۴۰۱
پاسپورت ما که ارزشی نداره داریم از نقشه جهان حذف میشم برای همین وطن فروش زیاد شده
حتی تو بازیهای معروف همه کشورها اسمشون هس غیر ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۲ ۲۶ دی ۱۴۰۱
۱۵:۵۵ خود حقیر بین
Iran (Islamic Republic of)
ایراندوست
۰۱:۳۷ ۲۷ دی ۱۴۰۱
پاسپورت شمارا که چه عرض کنم خبرندارم .اماگذرنامه ایرانی ارزشمندترین کارت شناسایی درجهان است چون نشانه استقلال کامل درجهان وتنهاقهرمان مستقل مقابله بااستکباروامپریالیسم جهانی به سرکردگی امریکاست وتنهاکشوری که پایگاه وپهپادهای جانیان امریکارابدون هیچ هراسی نابودمی کندکه درکش برای خیلی ها سخت وغیرممکن است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۸ ۲۶ دی ۱۴۰۱
فعلا که موفق شدند . دیگه شال دور گردنشان هم نیست !!! مشکل از سیستم هست ، سیستمی که نتوانسته کار فرهنگی مطابق با فرهنگ اصیل کشورمان انجام دهد ، نتیجه آن هم آسیبهای شدید اجتماعی و مهم‌ترینش خانواده هست . طلاق ‌‌و ازدواجهای مکرر ، فرزندان تک والد که هر روز افزایش می یابند ، بی میلی جوانان به ازدواج ، تحصیل کرده های بیکار ،نخبگان منزوی و ... آیا وقت آن نرسیده یک کار اساسی فرهنگی و اقتصادی انجام شود . ببینید چه تعداد جوان فوق لیسانس و دکترا در کشور یا بیکار هست یا شغل مناسبی ندارد . فعلا هم که همه دکان باز کرده اند از سیستم پزشکی و درمانی خصوصی تا مثلاً خودرو سازان !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۰ ۲۶ دی ۱۴۰۱
بچه های مسئولین که درخارج هستند دارند برای آمریکا و غربی هاجاسوسی میکنند باپول ملت بیچاره ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۶ ۲۶ دی ۱۴۰۱
یعنی چی ایران رو تفرفه انداختید همه دین اسلام وپیامبر وقرآن وانسانیت داریم ایران رو خراب کردید همین کسانی که اصولگرا واصلاح طللب میکنن خوذشون باعث بدبختی ایران شده بفکر باشیم حواسمون جمع باشه دشمن کشور رو نابود کرده ایران رو نجات بدید وضع کشور زندگی مردم اقتصاد هرج ومرج رو درست کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۶ ۲۵ دی ۱۴۰۱
خیلی پست و بی شرمی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۹ ۲۵ دی ۱۴۰۱
وطن فروشان ، اینقدر قبیح شدن که مزدوزی و وطن فروشی اشان را علنی کردن ، این خائن ها افرادی مسموم و مضر هستند که باید محاکمه و مثل اکبری خلع حیات بشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۲ ۲۵ دی ۱۴۰۱
شما از یه طرف میگین هرکی دوس داره بره /بعدش میگین وطن فروش/ برن همنوجاهای که اون رفاه و ..... است
Iran (Islamic Republic of)
دانیال
۱۷:۱۳ ۲۵ دی ۱۴۰۱
اینها از بیتفاوتی وکم کاری سازمان اطلاعات کشور که امنیتکسور را بخاطر ارتباط عوامل سرپنجه جاسوسان در کشور با عوامل نفوذی دشمن در ارکان نظام در برابر آنان دست بسته است انسان گستاخ کرده که بی محابا در کشور تمام نقش خود را بازی کرده وبعد هم به سادگی از کشور خارج گشته وبه فعالیت برای ضربه زدن به این ملت براحتی اقدام می کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۷ ۲۵ دی ۱۴۰۱
وقتی این اصلاح گران وارد عرصه شدن ایران و پسروی کردن بهتره اصلاح طبان اول خودشون و اصلاح کنن و بعد درون گروه خودشون و اصلاح کنن ک باعث خیلی خیانت ها ب ایران شدند چند دهه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۹ ۲۵ دی ۱۴۰۱
تو جیره خوری اینارو نگی چی بگی
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۴:۴۲ ۲۵ دی ۱۴۰۱
شک نباید کرد ۹۰درصد این به اصطلاح اصلاح طلبان ،وطن فروش و برانداز و مزدور اجنبی هستند،گرگانی در پوست میش،،آخرتی هم هست ،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۸ ۲۵ دی ۱۴۰۱
همینکه درگیر اصلاح طلب و اصولگرا هستین معلوم اصلا متوجه بحران نشدین برای اکثریت ما مردم این دو حزب کوچکترین اهمیتی ندارن اما خالا که برای شما مهم همین دیروز ی اصولگرا به جرم ابر جاسوسی اعدام شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۹ ۲۶ دی ۱۴۰۱
معلومه بی سواد سیاسی هستی
چون جناب علیرضا اکبری یه اصلاح طلب دو اتیشه بودن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۹ ۲۵ دی ۱۴۰۱
خلایق هر چه لایق هر کسی یه قیمتی داره قیمت این هم یه ویزا بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۴ ۲۵ دی ۱۴۰۱
در واقع ویزای جهنم را گرفتن این افراد غافل بدبخت همه چی باخته ی بی ایمان و خسره دنیا و الآخره شدند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۵ ۲۴ دی ۱۴۰۱
باید اصلاح طلبان از صفحه روزگار محو شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۱ ۲۴ دی ۱۴۰۱
خدالعنتشان کند.....این ضالین را....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۸ ۲۴ دی ۱۴۰۱
یعنی الان که آقازاده ها به برکت پول ملت ویزای آمریکا دارند و سرمایه داری می کنند بی شرمند؟!
آخرین اخبار