شهردار تهران در جمع خبرنگاران:

دوگانگی انرژی اثرات نامطلوب دارد

زاکانی گفت: در حال ایجاد محلات الگویی هستیم که در این محلات الگوی درست مصرف را اجرا می‌کنند.

علیرضا زاکانی، در مراسم امضای تفاهم نامه شهرداری تهران با وزارت نیرو اظهار کرد: تفاهم نامه‌ای که امروز به امضا می‌رسد برای تهران منشأ خیر است، امیدواریم بتوانیم در حوزه پاسداشت آب اقدامات خوبی را انجام دهیم و توجه به مصرف غیر قاعده‌مند نداشته باشیم.چ

زاکانی گفت: دوگانگی انرژی اثرات نامطلوب دارد باید روی یک پایه بهینه‌ای قرار بگیریم و در حال ایجاد محلات الگویی هستیم که در این محلات الگوی درست مصرف را اجرا می‌کنند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۳۶۱ هزار وسیله روشنایی در تهران وجود دارد اظهار کرد: اگر مصرف این تعداد از چراغ‌ها از ۱۲۵ به ۲۵ تبدیل شود شاهد کاهش حدود ۳۵ مگاواتی انرژی خواهیم بود و این موضوع می‌تواند حتی منجر به صرفه‌جویی و کاهش مصرف در مجموعه‌های شهرداری تهران شود.

شهردار تهران تصریح کرد: تلاش ما این است تا میزان مصرف را کاهش دهیم و به دنبال این هستیم تا با استفاده از پساب درب چاه‌های شهری را ببندیم و از این طریق فرونشست زمین را مدیریت کنیم.

زاکانی با اشاره به بارگذاری اطلاعات در سامانه شفافیت تهران نیز گفت: بی تردید ما مشتاق ایجاد شفافیت هستیم و در موارد قانونی حتماً این کار را انجام می‌دهیم در کلیه موضوعات تلاش می‌کنیم تا پیشگام این موضوع باشیم در کمیسیون ماده ۵ نیز تمامی تصمیمات به صورت به روز روی سامانه شفافیت بارگذاری می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار