خدائیان:

سازمان بازرسی کل کشور با مدیران متخلف و کم کار برخورد می کند

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: تعداد هشدار‌های سازمان بازرسی چندین برابر پرونده‌های تشکیل شده در این سازمان است.

ذبیح‌اللّه خدائیان رئیس سازمان بازرسی کل کشور ظهر امروز در مراسم معارفه بازرس جدید کل استان هرمزگان گفت: مدیری که در چارچوب قانون حرکت کند دچار انحراف نخواهد شد.

خدائیان با بیان اینکه تعداد هشدار‌های سازمان بازرسی چندین برابر پرونده‌های تشکیل شده در این سازمان است،گفت: سازمان بازرسی هم با مدیرانی که ترک فعل کرده اند و هم مدیرانی که در دوران مسئولیت خود، ثمره و خدمتی برای مردم نداشته‌اند، برخورد خواهد کرد.

او گفت: تمرکز اصلی سازمان بازرسی کل کشور بر شناسایی گلوگاه‌های فسادخیز و تلاش برای رفع آن‌ها با کمک دستگاه‌های اجرایی و همچنین پیشگیری از وقوع جرم است.

خدائیان با بیان اینکه سازمان بازرسی از مدیران سختکوش و جهادی حمایت می‌کند، گفت: بانک اطلاعاتی مدیران شایسته به منظور شناسایی نقاط ضعف و قوت مدیران راه اندازی خواهد شد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: این سازمان نحوه اجرای قوانینی از جمله قانون جوانی جمعیت، هوای پاک، ارتقای سلامت اداری و... را ابتدا بر اساس خوداظهاری و بعد راستی آزمایی پیگیری می‌کند.

خدائیان به ظرفیت‌های استان هرمزگان در زمینه واردات و صادرات کالا اشاره کرد و گفت: اقدامات خوبی در زمینه ساماندهی انبار‌های گمرکات و سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی صورت گرفته است.

او بر لزوم ساماندهی سامانه‌های جامع تجارت، گمرکات و انبار‌ها تاکید کرد.

در پایان این مراسم محمد اسمی به عنوان بازرس جدید کل استان هرمزگان معرفی شد.

پیش از این رضا مختاری بازرس کل استان هرمزگان بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.