امدادرسانی هلال احمر اصفهان به ۷۲۲ حادثه دیده

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر اصفهان از امدادرسانی به ۷۲۲ حادثه دیده در شبانه روز گذشته و همزمان با آغاز بارش برف و باران در استان اصفهان خبر داد.

داریوش کریمی گفت: همزمان با آغاز بارش برف و باران ۴۵ حادثه دیده نیز اسکان اضطراری یافتند و پنج مصدوم به مراکز درمانی منتقل شدند.

او با اشاره به اینکه امدادرسانی به آسیب دیدگان در جنوب استان اصفهان در ساعات گذشته به‌دلیل تشدید بارش برف بیشتر بوده است، اضافه کرد: هفت فقره تصادف جاده‌ای در استان نیز از جمله حوادث ساعات اخیر بوده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان اظهارداشت: سه مورد رهاسازی مصدوم و یک مورد سانحه صنعتی و کارگاهی نیز در این مدت گزارش شد.

کریمی با بیان اینکه ۱۱۲ شماره تماس ندای امداد هلال احمر برای امدادرسانی به مصدومان است، تصریح کرد: کاهش حوادث به‌ویژه در جاده‌ها نیازمند مشارکت آگاهانه مردم، رعایت نکات ایمنی و همراه داشتن تجهیزات ایمنی است.

به گفته او برای کاهش حوادث در زمان بارندگی، باید استفاده از تجهیزات ایمنی مانند زنجیر چرخ، رفع عیب خودرو به‌ویژه در لاستیک، همراه داشتن وسایل مورد نیاز و حذف سفر غیرضروری مد نظر باشد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان با اشاره به اینکه حوادث جاده‌ای در زمان بارندگی‌ها افزایش می‌یابد، اظهارداشت: بنابراین در این مواقع رانندگی با حواس بالا و پرهیز از رانندگی هنگام خواب آلودگی نکات مهمی است که باید توجه شود.

بیشتر جاده‌های مناطق استان به علت بارش برف که از شامگاه گذشته شروع شده در شرایط یخ زدگی و لغزندگی است.

منبع:ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار