۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل محور سرعین – آلوارس نیاز است

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: برای تکمیل بهسازی، تعریض و بازیافت سرد محور سرعین – آلوارس ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.

محبوب حیدری گفت: طول پروژه محور سرعین – آلوارس ۱۰ کیلومتر می‌باشد که ۲.۵ کیلومتر ابتدای محور پس از اتمام عملیات تعریض و بازیافت سرد، با اجرای یک لایه روکش آسفالت مورد بهره برداری قرار گرفته است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در بازدید استاندار اردبیل و هیئت همراه در سفر به سرعین و بازدید از پروژه‌های حوزه راه و شهرسازی در شهرستان افزود: در ۲.۵ کیلومتر دیگر از مسیر عملیات تعریض و بازیافت سرد در یک طرف مسیر اتمام یافته و با یک لایه روکش آسفالت نیز اجرا شده است.

حیدری به پیشرفت ۴۰ درصد پروژه اشاره کرد و افزود: با توجه به مطالبات پیمانکار به مبلغ ۱۷۰ میلیارد ریال، اعتبار مورد نیاز جهت تکمیل پروژه ۵۰۰ میلیارد ریال می‌باشد.

او اظهار داشت: ۹۸۲ نفر در طرح نهضت ملی مسکن شهرستان سرعین ثبت نام کرده اند که تاکنون ۳۶ نفر تایید نهایی شدند.

دبیر شورای مسکن استان اردبیل بیان کرد: در حال حاضر ۳۱ نفر نسبت به واریز وجه اولیه اقدام کرده اند و ما خوشبختانه برای احداث ۴۸ واحد برنامه ریزی کردیم.

حیدری افزود: در شهرستان سرعین کارگزار این طرح بنیاد مسکن می‌باشد و قول دادند که تا آخر سال آتی این پروژه به بهره برداری برسد.

زنجیره صنعت گردشگری اردبیل نیازمند ارتقای راه‌های مواصلاتی است

سید حامد عاملی، استاندار اردبیل در این بازدید با تاکید بر لزوم برنامه ریزی و تکمیل زیر ساخت‌های این شهرستان گفت: زنجیره صنعت گردشگری استان اردبیل و شهرستان سرعین نیازمند ارتقای راه‌های مواصلاتی می‌باشد که در بخش راه‌ها اقدامات خوبی هم در سطح استان و هم شهرستان سرعین شروع شده است که طی سال‌های پیش رو تکمیل خواهد شد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار