۹ هزار خانوار کرمانشاهی تحت حمایت بهزیستی فاقد مسکن هستند

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت : ۹ هزار خانوار استان تحت حمایت بهزیستی فاقد مسکن هستند و ما برای زنان سرپرست خانوار و معلولینی که دغدغه مسکن دارند به دنبال ساخت سرپناه خواهیم بود .

بهزاد شهبازی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه در مراسمی با حضور استاندار، معاون توسعه سازمان بهزیستی کشور، مدیران دستگاه‌های اجرایی، کارکنان و تعدادی از مددجویان این سازمان به عنوان مدیرکل جدید بهزیستی استان کرمانشاه معرفی و از زحمات «فرحناز محمدی» تقدیر شد.

بهزاد شهبازی در این مراسم و در اولین روز کاری خود، اشتغال را بزرگترین دغدغه مددجویان بهزیستی دانست و گفت: بر همین اساس امسال ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی برای مددجویان استان مصوب شده است لذا برای ایجاد اشتغال و دریافت این تسهیلات از ظرفیت های استانی، ملی و سایر مجموعه ها و نهادهای همراه استفاده می‌کنیم و از طرفی هم به دنبال اجرایی کردن سهم سه درصدی استخدام معلولان در آزمون های استخدامی هستیم.

وی با اشاره به اینکه رایزنی برای استخدام مددجویان بهزیستی در واحدهای صنعتی، تولیدی و کارخانجات استان انجام می شود، اظهار داشت: دومین مشکل مددجویان بهزیستی استان مسکن است و در همین راستا از قرارگاه محرومیت زدایی سپاه قول گرفتیم تا در صورت تامین زمین این قرارگاه برای مددجویان فاقد مسکن، خانه بسازد.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با بیان اینکه ۹ هزار خانوار تحت حمایت بهزیستی فاقد مسکن هستند، افزود: قرارگاه محرومیت زدایی سپاه بنا دارد یک میلیون مسکن در کشور بسازد و ما هم برای زنان سرپرست خانوار و معلولینی که دغدغه مسکن دارند به دنبال ساخت این واحدها هستیم.

شهبازی یکی دیگر از مشکلات کرمانشاه که موجب عدم توسعه استان شده است را معتادان متجاهر دانست و گفت: معتادان به دلیل نداشتن شغل بعد از مدتی دوباره به سمت مصرف مواد مخدر می روند لذا بنا داریم با همکاری سایر دستگاه های مرتبط زیرساخت های لازم را برای سامان دهی این قشر فراهم و آنها را توانمند کنیم.

مناسب سازی فضاهای اداری و عمومی شهر برای معلولین و ارتقا خدمات رفاهی برای کارکنان بهزیستی از دیگر وعده های آقای شهبازی بود که به آنها اشاره کرد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار