گوشه هایی از درخواست شما بازنشستگان از صندوق بازنشستگی کشوری

شهروندخبرنگار‌های ما با ارسال پیام مطالبات خود را از صندوق بازنشستگی کشوری درخواست کردند.

صندوق بازنشستگی کشوری مسئولیت اداره امور بازنشستگان را برعهده دارد، اما مدتی است بازنشستگان با ارسال پیام‌هایی راوی مشکلاتشان شدند به همین دلیل باشگاه خبرنگاران جوان برای بازتاب این موضوع اقدام به ارائه فراخوانی کرد تا بازنشستگان عضو این صندوق مشکلات و مطالبات خود را با ما در میان بگذراند تا از طریق مسئولان این درخواست‌ها را پیگیری کنیم.

بازنشستگان عضو صندوق بازنشستگی کشوری گوشه‌هایی از مطالبات خود از این صندوق با ما به اشتراک گذاشتند که می‌توانید مشاهده کنید.


بیشتر بخوانید:

همسان سازی حقوق درخواست بازنشستگان شد


 

با سلام از استان گیلان پیام می‌دهم. احکام تیر ۱۴۰۰ بازنشسته‌های بهداشت و درمان هنوز اجرایی نشده و احکام جدید نیز صادر نشده است و ما همچنان منتظر اجرای عدالت در پرداخت حقوق خود هستیم. لطفا پیگیری شود و درخواست اجرای حکم ۱۵ درصد بازنشستگان بهداشت و درمان را داشته باشید.


با سلام و احترام بنده بازنشسته پست بانک ایران هستم مشکلات که ذیل مطرح شده است کی حل می‌شود
۱- مابه التفاوت حق ایثارگران مربوط به شش ماهه دوم سال ۱۳۹۹ که تاکنون پرداخت نشده است
۲- اصلاح احکام بازنشستگان سال ۱۳۹۶ به بعد پست بانک ایران براساس مدرک تحصیلی علی رغم اعلام سازمان امور اداری و استخدامی و برنامه و بودجه در تیرماه ۱۴۰۰ تا کنون اقدامی صورت نگرفته است کی انجام خواهد شد.
۳-همسان سازی حقوق بازنشستگان و شاغلین براساس ۹۰ درصد حقوق شاغلین چرا اجرا نمی‌شود


سلام علیکم، وضعیت مطالبات و افزایش حقوق و متناسب سازی بازنشستگان وزارت بهداشت و درمان که احکام از مردادماه سال ۱۴۰۰ صادرشده چه شد.

صندوق بازنشستگی کشوری


سلام، اصغر محمدی هستم. چرا طلب همکاران را بابت گروه استحقاقی ۶ماهه دوم سال ۹۶ را پرداخت نمی‌کنید؟
آیا صندوق بازنشستگی پیگیر حق و حقوق فرهنگیان بازنشسته از صندوق ذخیره فرهنگیان است؟


سلام علیکم، خواهشمند است بفرمائید چرا مابه التفاوت معوقه مربوط به ارتقای گروه شش ماهه دوم سال نو بازنشستگان فرهنگی را پرداخت نمی‌کنند چرا کسی پاسخگو نیست ممنونم


سلام، حقوق پدرم بعد از فوتش به حساب مادرم واریز می‌شود و ۲۰سال پیش تو پست بانک حسابی برای واریز حقوق بازنشستگی باز کردیم، ولی الان هیچ تسهیلاتی برای بازنشستگان در پست بانک وجود ندارد یا اگر هم هست نیاز به مراحل و مدارک بانکی می‌باشد. درخواست من از شما برای پیگیری اینکه حساب بازنشستگی که پست بانک هست انتقال بدم به بانک رفاه؟ چون وقتی درخواست وام و تسهیلات کردم فقط به بازنشستگانی که حساب بانک رفاه دارنو و حقوق بازنشستگی در کارت بانک رفاه واریز می‌شود تعلق می‌گیرد؛ و از پست بانک پرسیدم گفتند که شرایط سختی وجود دارد برای انتقال حساب. محبت کنید پیگیری کنید


با سلام، درخواست پیگیری پرداخت پاداش بازنشستگان سال جاری


چرا احکام بازنشستگان وزارت بهداشت هنوز در سال ۱۴۰۱ صادر نمیشود؟ مگر فرموده نشد که معوقات حکم تیر ۱۴۰۰ این بازنشستگان تا پایان سال پرداخت می‌شود پس چرا در حالیکه ۲ ماه بیشتر به پایان سال باقی نمانده هنوز احکام سال ۱۴۰۱ هم صادر نشده؟


معوقه شش ماهه مربوط به بازنشسته‌های قبل از نود و شش کلا فراموش شد.


سلام با اینکه دیوان عدالت اداری دستور برقراری بیمه و حق اولاد چهارم را داده است در فروردین ماه حکم به صندوق بازنشستگی کشوری کرمان تحویل شده، ولی تاکنون هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

صندوق بازنشتگان


با سلام، بنده سال ٨٨ بازنشسته شدم و با توجه به اینکه استحقاق دریافت یک گروه بر اساس پنچ سال بالاترین امتیاز را داشتم این گروه در حکم اعمال نگردیده است، مدتی هست پیگیر هستم اداره‌ی آموزش و پرورش شهرستان. می‌گوید، چون چند سال گذشته و بر‌ای سازمان بازنشستگی بار مالی دارد سازمان قبول نمی‌کند، آیا این گفته صحیح و وجهه‌ی قانونی دارد؟


معوقه ۷ ماه یک رتبه بالاتر بازنشستگان کشوری در سال ۱۴۰۰ پرداخت نشده است


بنده در سال ۱۳۹۷بازنشست شدم و هم ردیف من با پست سازمانی مثل من در سال ۱۴۰۰بازنشست شده الان دو برابر من حقوق می‌گیرد چرا همسان سازی اجرا نمی‌شود؟


سلام خدا قوت بنده در تاریخ ۹۵.۳.۳۱ با پست رییس اداره بازنشسته شده ام به بهانه اینکه هیئت امنا در تاریخ ۹۵.۱۱.۱۱ تصویب کرده سازمان قبول نمیکنه تا حق مدیریت بنده را در حکمم درج کنه وحرفش اینه که بر‌ای من بار مالی داره در صورتیکه هیات عمومی دیوان عدالت اداری طی شماره ۲۴۱۲۴۲۲۴۳ رای وحدت رویه صادر کرده خواهش میکنم ارائه بفرمایید


باسلام من در دو مرکز دولتی متفاوت خدمت کردم، ولی صندوق بازنشستگی نمیتونم سوابق صحیح خودم رو ببینم میگن دیتای سنوات صندوق آنلاین نیست مثل تامین اجتماعی و وقتی شما ۳۰ سال خدمتت تموم شد ما اون موقع می‌توانیم بررسی کنیم شما واقعا ۳۰ سال خدمتت محاسبه می‌شود یا خیر. لطفا بررسی فرمایید من چه کنم الان نمیدانم ۲۸ سال خدمت من صحیح است یا خیر.

صندوق بازنشتگان


در اسفند ۱۴۰۰ بازنشسته شدم طرح رتبه بندی هم از ۳۱شهریور ۱۴۰۰ قابل اجراست الان شاغلین رتبه ۱ را دریافت کردند چرا برای ما نیز فعلا رتبه ۱ را اعمال نمی‌کنند. ضمنا در ایامی که در اداره آموزش و پرورش خدمت می‌کردم مرخصی ذخیره داشتم که نامه آن را کارگزینی صادر کرده، ولی هنوز آن را دریافت نکرده ام. لطفا مرا راهنمایی فرمائید.


پیگیری حق اولاد و بیمه فرزند چهارم با توجه به حکم دیوان عدالت اداری، ولی صندوق بازنشستگی کشوری کرمان اقدام نمی‌کند از فروردین ماه ۱۴۰۱


باسلام وخسته نباشی اینجانب درخواست بیمه مکمل آتیه سازان را داشتم، ولی هر جا مراجعه کردم گفتند باید تعداد درخواست کننده زیاد باشد تا ثبت نام کنیم لطفا مرا راهنمایی کنید


سلام‌علیکم
به استحضارمیرساند در خصوص حق و حقوق پایمال شده ۱۴ ساله بازنشستگان شرکت مخابرات ایران که به دلایل غیر قابل قبول و غیر منطقی که نه تنها منجر به کوچک شدن سفره‌های بازنشستگان گردیده بلکه سفره اکثریت ما بازنشستگان جمع آوری شده است.
نکته‌ای که باید به آن توجه شود، این است که هر چند از راه‌های مختلف سعی وتلاش درجهت اجرای کامل وبدون تنازل آئین نامه استخدامی و پرسنلی ۸۹/۲۴ اززمان واگذاری شرکت مخابرات ایران به بخش خصوصی ومطالبات معوقه ۱۴ ساله وحل مشکلات بیمه‌های تکمیلی درمان وعمرجهت بازگرداندن حق وحقوق ضایع شده  بوده ایم، ولی متاسفانه نتیجه‌ای تاکنون عاید بازنشستگان معزز شرکت مخابرات ایران نگردیده است.
باتوجه به اینکه تاکنون از طرف کلیه کانون‌ها و لیدر‌های محترم بازنشستگان شرکت مخابرات اقدامات فراوانی انجام گردیده است؛ لذا کانون‌های مشروحه ذیل حمایت کامل خود را  از تمامی روش‌ها و راه‌های رفته و نرفته از جمله نامه نگاری‌ها و مذاکره‌ها در تمامی سطوح، حضور در انواع سمینار‌ها با حضور یا بدون حضور کارفرما، روش‌های گفتاری بصورت تلفنی یا حضوری، ملاقات‌های رسمی و غیر رسمی با مسئولین در تمامی سطوح، انواع گرد همایی‌ها درتمام مکان‌ها اعم از متمرکز درتهران یا استانی یا شهرستان‌ها بصورت هماهنگ یا غیر هماهنگ در تمامی مقاطع زمانی حمایت خود را اعلام میدارد. 
-کانون بازنشستگان مخابرات استان خوزستان
-کانون بازنشستگان مخابرات استان فارس
-کانون بازنشستگان استان گیلان (لاهیجان)
-کانون بازنشستگان مخابرات استان چهارمحال بختیاری
-کانون بانشستگان مخابرات استان خراسان جنوبی
-کانون بازنشستگان مخابرات استان کرمان
- کانون بازنشستگان مخابرات استان قزوین
- نمایندگی بازنشستگان استان سیستان و بلوچستان
-کانون بازنشستگان مخابرات لرستان
-کانون بازنشستگان مخابرات استان البرز
-کانون بازنشستگان مخابرات استان کردستان
-کانون بازنشستگان مخابرات استان اردبیل


سلام من بازنشسته مخابرات کشوری هستم مدت یک سال و شش ماه هست که بیمه ما رو پردرخت نکردند


سلام من احمد موذن باز نشسته کشوری هستم و سال‌ها است منتظر اجرای قانون همسان سازی نود درصدی حقوق بصورت دایمی هستم لطفا پیگیری نمایید.

صندوق بازنشتگان


با عرض سلام، بنده بازنشسته سال ۸۸ کشوری هستم. مطالبه‌ی بنده مابه التفاوت گروه است که به من و امثال من پرداخت نشده
بعد از چند سال که گروه ما که به ما نداده بودند سال ۹۹ درست شد، ولی مابه التفاوت آن را هنوز پرداخت نکرده اند ممنون که پیگیری می‌کنید.
متاسفانه مسائل رفاهی ما هم از ما گرفته اند مثلا شرکت انتخاب به ما وسایل منزل قسطی می‌داد که کنسل شده است، یا اینکه هر سه ماه یکبار می‌توانستیم از فروشگاه رفاه مبلغ ۲ میلیون جنس قسطی خرید کنیم آن هم کنسل شد. یا اینکه وام می‌دهند آن هم به صورت قرعه کشی مبلغش هم ۱۲ میلیون تومان است.


با سلام لطفا پیگیر همسان سازی حقوق بازنشستگان فرهنگیان باشید بعد از رتبه بندی من مرداد بازنشسته شدم رتبه بندی از شهریور شروع شده است.


با سلام من بازنشسته علوم پزشکی شهرستان خرم آبادهستم پنج ماهه بازنشست شدم هنوز پول مرخصی‌های ذخیره دوران خدمتم را ندادند باتشکر


چرا صندوق بازنشستگی کشوری برای اعطای وام ازدواج فرزندان بازنشستگان ثبت نام جدید انجام نمی‌دهد، همسان سازی حقوق بازنشستگان چرا رها شده و انجام نمی‌شود، این وام سفر، چون باید از طریق شرکت خاصی سفر کنید فایده‌ای ندارد و دیگر اینکه اون شرکت یک نرخ فوق‌العاده بالا برای تور‌ها داره که این وام سفر بازنشستگی یک دهم هزینه را هم کمک نمی‌کند.


سلام، بنده علی جمشیدوند فرهنگی بازنشسته هستم
ازجهت اینکه مصوب مجلس داریم، جانبازان در صورت بازنشسته شدن یکی از فرزندان آن‌ها جایگزین می‌شود. اداره آموزش و پرورش سه سال پیش به من گفتند ابتدا باید بازنشسته شوم تا بتوانم فرزندم را جایگزین کنم بنده هم با وجود اینکه می‌توانستم ۳ سال دیگر فعالیت داشته باشم خودم را بازنشسته کردم، اما این اتفاق نیفتاد و فرزند من جایگزین بنده نشد و در حقم اجحاف شد، چون اگر الان خودم را زودتر از موعد بازنشسته نمی‌کردم شامل رتبه بندی می‌شدم.


باسلام، بنده در تاریخ ۱۴۰۰/۱۱/۰۱ به افتخاز بازنشستگی نایل شدم و قرار بود بابت عایله مندی واولاد مبلغ ۵۵۰ هزارتومان به عنوان عیدی و پاداش ۱۴۰۰ پرداخت شود که تاکنون تا زمان ارسال پیام پرداخت نشده و باذ‌ها تماس گرفتم با صندوق بازنشستگی متاسفانه تاکنون تامین اعتبار نشده خواهشا کمک و پیگیری کنید.


سلام بیمه تکمیلی بازنشستگان هم مانند شاغلین به بیمه دانا تغییر کند این خواسته همه بازنشستگان است. چون بیمه آتیه خدماتش خیلی ضعیف هست.


باسلام وعرض ادب واحترام به عرض میرساند ۱- اجرای آیین نامه شرکت ملی فولاد بعنوان یک هویت دولتی بودن صندوق بازنشستگی فولاد و درخواست انتقال از ردیف ۹ به ردیف بودجه ۷ سالیانه کشور ۲- اجرای همسانسازی کامل سال ۱۳۹۹ طبق مصوبه (۳۷۰۷) هیئت وزیران بر اساس افزایش حقوقی که برای مستخدمین و بازنشستگان فولاد اعمال شود ۳- همسانسازی حقوق مقدم فولادی موخر در هر گروه با نود ۹۰ درصد حقوق شاغلین هم تراز برای همیشه و کاهش فاصله حقوق مستمر بین بازنشستگان در صندوق موسسه بازنشستگان فولاد ۴- آزاد سازی ۱۵ الی ۲۰ درصدی ۱۳۰ مطالبات همت از دیوان دولت جهت همسانسازی کامل و ارتقای شاخص‌های حقوق مستمر و پرداخت مطالبات همسانسازی‌ها وحق ایثارگری‌ها از تاریخ ۱۳۹۹/۰۳/۰۸ تا پایان سال ۱۴۰۰ و در آخر تطبیق و متناسب سازی گروه‌های شغلی بازنشستگان دهه‌های ۶۰ و ۷۰ و ۸۰ تا قبل از سال ۱۳۹۰ فولاد خوزستان با همکاری مشترک شرکت فو لاد خوزستان مراتب جهت اطلاع رسانی به مراجع ذی صلاح و هیئت دولت و مجلس شورای اسلامی و کمیسیون‌های تلفیق و اجتماعی و بودجه مجلس شورای اسلامی و هیئت وزیران به جهت مطالبه گری عزیزان بازنشسته فولادی به عرض می‌رساند.


سلام با توجه به همسان سازی حقوق بازنشستگان در مهرماه ۹۹ و دادن یک گروه و حق ایثارگری در ۶ ماهه دوم سال ۹۹ چرا معوقه پرداخت نشده؟ لطفا پیگیری شود با تشکر


سلام، درخصوص حقوق بازنشستگان، گذشته ازاینکه حقوقشان خیلی ناچیز هست و پایین، درمورد حق اولاد هم خیلی ناچیز هست خواهش میکنم رسیدگی کنید.


با وجود گذشت ۱۷ ماه از احکام بازنشستگان دانشگاه علوم پزشکی چرا هنوز احکام اجرایی نشده و مابه التفاوت را واریز نکرده اند.


انگار کسی پاسخگوی بازنشستگان شریف و محترم و صبور وزارت بهداشت نیست، چون امسال هم رو به پایان است و خبری از اعمال احکام تیر ۱۴۰۰ نیست و این در حالیست که این احکام بر اساس رای دیوان لازم الاجراست. امسال حتی بودجه برای همسان سازی تصویب شده بود و این هم عمل نشد و حالا مجلس و دولت به فکر تصویب بودجه سال آینده برای بازنشستگان هستند.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۶:۵۱ ۰۶ بهمن ۱۴۰۲
بنده کارمند وزارت کشور بودم وبا لیسانس عمران که با جانبازیم میشه فوق لیسانس و با سی و سال سابقه به عنوان مسول عمران فرمانداری بازنشست شدم کار ما خیلی سنگین و پیچیده بود طرف مرغش تخم نمیکرد میامد فرمانداری آتش سوزی جنگل اولین نفر ما باید میرفتیم و .... حقوق کارگر اداره گاز با سواد دوم ابتدایی و با بیست سال سابقه بازنشست شده تقریبا دو برابر من هستش این یعنی عدالت هستش شما را خدا فکری بحال ما هم بکنید ضمنا حق ایثارگری نیمه دوم سال ۹۹ را هم پرداخت کنید
United States of America
ب
۱۷:۰۹ ۰۴ مرداد ۱۴۰۲
بازنشسته فرهنگی سال ۸۸ هستم بعد از ترمیم احکام ۱۳ میلیون باید به بنده پرداخت میشد متاسفانه سالهاست که این مبلغ جز دیون شده آیا این مبلغ ارزش سالها پیش را دارد معلوم نیست چند سال دیگر باید مطالبات ما در دیون باشد لطفا جوابگو باشید
Iran (Islamic Republic of)
جهان
۱۶:۱۹ ۲۸ تير ۱۴۰۲
سلام..خسته نباشید.بنده سال ۱۴۰۱بازنشسته شدم.با ۳۲سال خدمت..برای دولت و وزارت بهداشت...بازنشستگی بنده ثبت شده...اما خبری از پاداش بازنشستگی نیست...تورو‌خدا ی کاربکنین...مبلغ پاداشی ک در نظر گرفته شده هر روز داره از ارزشس کم میشه..زودتر. پرداخت‌ کنین تا به ی زخم زندگیمون بزنیم...بخدا گرفتاریم..
Iran (Islamic Republic of)
جهان
۱۶:۱۸ ۲۸ تير ۱۴۰۲
سلام..خسته نباشید.بنده سال ۱۴۰۱بازنشسته شدم.با ۳۲سال خدمت..برای دولت و وزارت بهداشت...بازنشستگی بنده ثبت شده...اما خبری از پاداش بازنشستگی نیست...تورو‌خدا ی کاربکنین...مبلغ پاداشی ک در نظر گرفته شده هر روز داره از ارزشس کم میشه..زودتر. پرداخت‌ کنین تا به ی زخم زندگیمون بزنیم...بخدا گرفتاریم..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۱ ۲۵ تير ۱۴۰۲
بند بازنشسه سال ۷۸اموزش وپرورش هستم تابحال نتوانسته ام یک پراید مدل پایین بخرم وزنو بچه ام را به تفریح ببرم وغیر ازحقوق ناچیزم درامد دیگری ندار چون ۳بار جراحی دیسک انجام داده خواهشمند است یا به صورت قسطی یا وام بما کمک کنید تا شرمنده زن وبچه هایمان نشویم متشکرم
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی رجبی فرهنگی ازسمنان
۱۰:۱۷ ۰۵ تير ۱۴۰۲
باسلام خدمت آقای ترکی دوسال واندی است که طلب معوقه شش ماهه ارتقا گروه بازنشستگان کشوری ماقبل سال 1396 علیرغم صدوراحکام حقوقی واریزنگردیده چندرغاز پول راهنوزبعداز2سال ونیم نتوانسته اند تامین اعتبار واریزنمایند چرا مسئولان به فکربازنشستگان نیستند وازدرد ورنج آنها اطلاعی ندارند خودتان رابجای بازنشستگان کشوری قرار دهید که بااین تورم کمرشکن وسرسام آوربا3میلیون تومان خالص دریافتی وبا4 نفر زندگی وامرارمعاش می کنند.
Iran (Islamic Republic of)
علی نامور
۰۹:۴۵ ۱۳ خرداد ۱۴۰۲
خواهشمند است همسان سازی نوددرصد ی حقوق بازنشستگان کشوری را اجرا کنید و کمی هم به فکر بازنشستگان فرهنگی سنوات گذشته باشید ما به التفاوت مربوط به ارتقای گروه شش ماهه دوم سال 99 را پرداخت کنید سپاسگزارم
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته کشوری
۰۰:۰۷ ۰۲ خرداد ۱۴۰۲
بازنشسته کشوری.هستم جرا قانون پرداخت.حقوق بازنشسته کشوری براساس 90درصد.حقوق شاغلین که به تصویب مجلس رسیده اجرا نمیشود و آن را رها کرده اید
Iran (Islamic Republic of)
حسن شکری
۲۲:۵۵ ۱۶ اسفند ۱۴۰۱
لطفا معوقه افزایش حقوق بابت طلب شش ماهه ارتقا گروه بازنشستگان کشوری ماقبل سال 1396 را باتوجه به تورم و گرانی سرسام اور ان هم بعد از دو سال از زمان صدور احکام تامین اعتبار و واریز نمایید چون با این حقوق ها هزینه های زندگی کفاف نمی دهند
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته وزارت بهداشت
۱۲:۲۵ ۱۳ اسفند ۱۴۰۱
آقای ترکی شما بجای این که خودتان شخصا با وزیر رفاه پیگیر معوقات بازنشستگان وزارت بهداشت باشید ومی بودید که اگر پیگیری واقعی صورت می گرفت تا آلان حدود بیست ماه از معوقات پانزده درصدی می گذرد پرداخت شده بود در جلسه که باجند بازنشسته که اصلا هیج گونه اطلاع رسانی نشده بود که ما شرکت می کردیم چهار نفر را نماینده گذاشتید که پیگیری کنند چرا بعد ازاین مدت طولانی تازه حالا نماینده تعیین می کنید بجای پرداخت معوقات که گفتید تا پایان سال پرداخت میشود آقا اگر نمی توانید برای بازنشستگان کاری از پیش ببرید خواهشاً ما تقاضا دارییم شما جناب ترکی با وزیر رفاه صولت مرتضوی بجای گرفتن حقوقهای نجومی استعفا دهید تا یک مدیر لایق ومردمی این پست حساس را بدست بگیرد تا شاید رضایت بازنشستگان را بدست بیاورد فقط یاد دارید شعار بدهید ودرعمل هیچ کاری به غیر از حقوق و مزایا و رفاه برای خودتان درعمل برای ما نکردید
Iran (Islamic Republic of)
جلال الدین جلالی
۱۷:۰۲ ۰۳ اسفند ۱۴۰۱
از مسئولان صندوق بازنشستگی درخواست میشود نسبت به بیخ قرارداد بازنشستگان کشوری با بیمه آتیه سازان حافظ اقدام نمایند چرا که از تعهد پرداخت خسارت را به بهانه های من درآوردی شانه خالی میکنند و تعهدات پرداخت را حتی از بیمه تأمین اجتماعی در بسیاری موارد تقبل نمی نمایند. یک بام و دو هوا در خود بیمه : به بیمه شدگان تامین اجتماعی تسهیلات به مراتب از به اصطلاح تعهدات خود نسبت به بیمه شدگان خدمات درمانی کمتر و در بسیاری موارد مثلا آب درمانی بیمارانی که عمل تنگی کانال نخاع و دیسک کمر هیچ تعهد پرداخت خسارت نمی نماید. البته موارد بسیار است و این فقط ذکر نمونه است.
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی رجبی فرهنگی بازنشسته ازسمنان
۱۸:۰۳ ۲۷ بهمن ۱۴۰۱
لطفا معوقه شش ماه طلب ارتقاگروه بازنشستگان کشوری سال1399رابعدازدو سال واریز نمایید واقعا گرفتاریم و محتاج این مبلغ ناچیز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۷ ۲۶ بهمن ۱۴۰۱
با سلام و عرض ادب
لطفا در مورد معوقات بازنشستگان وزارت بهداشت که از ۱۵ / ۴ / ۱۴۰۰ که حکم صادر شده پیگیری کنید
این بازنشستگان نزدیک به ۱۹ ماه است که حکمشان اجرا نشده
Iran (Islamic Republic of)
پرویز
۱۷:۲۷ ۲۱ بهمن ۱۴۰۱
سلام وزیر کار ورفاه وصندوق بازنشستگان گویا توجه ای به درخواست هاز ما بازنشستگان بهداشت ودرمان ندارند ۱۸ ماه ازحکم قانونی ۱۵ درصد ما می گذرد به پایان سال ۱۴۰۱ یک ماه باقیست به فکر پرداخت مطالبات ما بازنشستگان بهداشت ودرمان باشید
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته علوم پزشکی
۲۲:۲۴ ۲۰ بهمن ۱۴۰۱
شمارا به قرآن قسم معوقات مارا پیگیری کنین با این گرانی زندگی خیلی سخت شده از مرداد ماه 1400 احکام جدید صادر شده ولی پرداخت نگردیده
به کجا باید حرفمونو بزنیم داریم له میشیم زیربار این گرانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۰ ۱۵ بهمن ۱۴۰۱
باسلام بازنشسته دانشگاه علوم پرشکی هستم احکام از ۱۵/۴/۱۴۰۰زده شده ولی مابه تفاوت داده نشده واحکام جدید هم زده نشده پیگیری کنید وبااین گرانیها چطور میشه بااین حقوق هازندگی کردتاریخ 15/11/1401
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته علوم پزشکی
۱۷:۵۹ ۱۴ بهمن ۱۴۰۱
لطفاً حکم ۱۵درصدصادر شده بازنشستگان علوم پزشکی رو که طبق متناسب سازی میباشد پرداخت کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۲۵ ۱۴ بهمن ۱۴۰۱
اینگونه بی توجهی نسبت به پرداخت معوقات و اجرای احکام صادره بازنشستگان بهداشت و درمان که بیش از ۱۸ ماه با وجود صدور احکام لازم الاجرا جای تأسف دارد. در صورتی که این ۱۵ درصد مبلغ ناچیزی هفتصد هزار تومان یا کمتر پول دوعدد روغن مایع است ، چگونه برای مدیران ارشد فوق العاده پنجاه درصدی حقوق های نجومی امکان پذیر است؟! ولی برای این قشر زحمت کش که عمر خود را در مراکز درمانی صرف خدمت کرده اند اینگونه اجحاف می‌شود
Iran (Islamic Republic of)
مهدی شیبانی
۰۸:۲۲ ۱۰ بهمن ۱۴۰۱
واقعا چرا مبلغ گروه اضافه قبل ۹۶ را نمیدهند در این شرایط در هر خانه یک بازنشسته یک جوان بیکار آماده کار حضور دارد و باز اینگونه عمل میشود مقصر کیست؟
Iran (Islamic Republic of)
شمس الدین حق سرشت
۱۷:۰۷ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
باسلام خدمت دست اندرکاران و زحمتکشان بنده به علت اشتباه در درج مبلغ گواهی کسر از حقوق یک هفته است درخواست ابطال گواهی را داشته ام هنوز ابطال نکرده‌اند تا گواهی جدید بگیرم مگر ابطال گواهی چقدر کار داره چرا دوستان عزیز به این موضوع اهمیت نمی دهند نمی دانند بخاطر یک گواهی کار ما لنگه
Japan
مجتبی رجبی فرهنگی بازنشسته ازسمنان
۱۷:۵۶ ۰۴ بهمن ۱۴۰۱
باسلام لطفا علت تاخیر در واریز معوقه شش ماه طلب ارتقاگروه بازنشستگان کشوری ماقبل سال 1396رااعلام فرمایید دو سال و اندی از زمان صدور احکام می گذرد ولیکن دیناری هنوز از طلب بازنشستگان بااین تورم سرسام اور خبری نیست مسئولان به فکر بازنشستگان باشند
New Zealand
ناشناس
۱۹:۴۰ ۰۱ بهمن ۱۴۰۱
سلام وام ضروری چرا واریز نمی شود
Iran (Islamic Republic of)
معلم بازنشسته
۱۶:۱۵ ۳۰ دی ۱۴۰۱
همسان سازی بعدازرتبه بندی چرا اجرایی نمیشه ما هنوز در انتظار افزایش حقوق معلمان بازنشسته هستیم ما که مردیم دیگه کی میخواهند به قشر فرهنگی بازنشسته توجه کنند این حق ماست ما هم سالها ز خمت کشیدیم اما نوبت به ما که رسید گفتند رتبه بندی به معلمان بازنشسته تعلق نمیگیره ما نسل سوخته ایم لطفارسیدگی کنید به خاطر خدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۳ ۲۷ دی ۱۴۰۱
با وجود گذشت ۱۷ ماه از احکام بازنشستگان دانشگاه علوم پزشکی چرا هنوز احکام اجرایی نشده و مایه تفاوت را واریز نکرده اند. اینگونه بی مسولیتی نسبت به معیشت قشر بازنشسته جای تأسف دارد
Iran (Islamic Republic of)
دنیای هپروت
۱۳:۱۶ ۲۷ دی ۱۴۰۱
سلام وقتی خودمان برای خودما ن دل نوشته مینویسیم از این اوضاع خنده ام میگیره میگم اونهایی که باید اقدام کننده الحمدالله این مطالب را مطالعه نمی کنن.یعنی حتی به خودشان این زحمت را نمی دهند.اون موقع میگن ما مسلمان اونهم شیعه هستیم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۴ ۲۶ دی ۱۴۰۱
سلام نوبت پنجم وام ضروری دیماه کی واریز می شود
Iran (Islamic Republic of)
عباسعلی
۲۱:۱۲ ۲۶ دی ۱۴۰۱
سلام خسته نباشید چرا یک مدرک تحصیلی رزمندگان بازنشستگان ایثارگران رزمند گان بازنشسته سال 2 / 2 / 96 را اجرا نمی کنید مگر ما رزمند گان این کشور نیستیم
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۱۳:۴۸ ۲۵ دی ۱۴۰۱
چرا طلب بازنشستگان علوم پزشکی که از تیرماه سال قبل طلبکارند بعداز ماهها پرداخت نمیشه
Australia
ناشناس
۱۲:۳۲ ۲۵ دی ۱۴۰۱
باسلام بازنشسته کشوری هستم لطف کنیدقبل ازمرگمون طلبمون روبدیدچون ارزش پولمون شده پهن دیگه نمیشه یک کیلو کودحیوانی خرید
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه زرین دست ازکرمان
۱۰:۴۹ ۲۵ دی ۱۴۰۱
باسلام من بک بارنشسته وزارت بهداست هستم در۱۵ تیر ۱۴۰۰یک حکم ۱۵ درصدی برای ما صادرشده ولی متاسفانه سازمان برنامه وبودجه زیربار مالی آ ن نرفته نمی گویند ابن احکام در دولت قبل صادر شده وماپرداخت نمی کنیم ما کارمندان وزارت بهداست قشر زحمتکش وضعیفی هستیم وحقوق ما ازهمه ارگانها کمتر هسته مابه دیوان عدالت اداری هم دراین رابطه شکایت کردیم که حکمی که یکسال و هفت ماه صادر شده می توانند لغو کنن تا یکماه پیش درسابت بازنشستگی بود و الان یکماه است آ نرا از سابت برداشتن شما باید از حق ما دفاع کنید چون‌فردای قیامت جوابگوی ما هستید
Iran (Islamic Republic of)
علی فیض زاده
۰۹:۴۱ ۲۵ دی ۱۴۰۱
سلام میخواستم بدانم وام ضروری مرحله ۵ کی پرداخت میشه
Iran (Islamic Republic of)
سیدمصطفی ایران منش
۰۶:۰۰ ۲۵ دی ۱۴۰۱
سلام حقوق من ازصندوق بازنشستگی کشورکم است، وکفاف اینهمه تورم وهزینه هایم رانمیدهد؟! پروفسورسیدمصطفی ایران منش
کارآفرین ممتازکشور بنیان گذارصنعت بسته بندی درایران عضو هیات علمی mostiran@gmail.com
09124041517
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۰ ۲۴ دی ۱۴۰۱
عزیزان قرار نیست کسی یا مسؤلین برای شما کارکنند فقط این ما هستیم که باید مسؤلین راانتخاب کنیم تاانها به نان و نوایی برسند چرا حرف بی‌ربط می‌زنید
Iran (Islamic Republic of)
U-238
۲۱:۵۹ ۲۴ دی ۱۴۰۱
شکر نعمت نعمتم افزون کند / کغر نعمت از کفم بیرون کند. شکر خدا. خدایا به داده هایت شکر و به نداده هایت شکرا شکرا.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۸ ۲۴ دی ۱۴۰۱
اینا که فقط سواله کوجواباش کو پیگیریهاتون؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۳ ۲۴ دی ۱۴۰۱
سلام وتشکر ازباشگاه خبرنگاران دررابطه رسیدگی وپی گیری مشکلات اقشار جامعه وقشر بازنشستگان انشاالله نوفق باشید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۷ ۲۴ دی ۱۴۰۱
سلام درزمینه پرداخت حقوق کارکنان بازنشسته درمورد همسان سازی رسیدگی شود.
Iran (Islamic Republic of)
م ح
۱۸:۲۵ ۲۴ دی ۱۴۰۱
سلام ، درخصوص مطرح نمودن مشکلات مخاطبان چند وقتی هست سایت صدای مردم در صفحه قرار ندارد لطفا رسیدگی وپی گیری شود.باتشکر.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۳ ۲۴ دی ۱۴۰۱
چرا در مورد ثبت نام جدید وام ضروری چیزی مطرح نکردید صندوق کشوری برای وام ضروری ثبت نام جدید در نیمه دوم سال ۱۴۰۱ انجام نداده است همسان سازی هم با وجود تصویب مجلس اجرا نشده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۷ ۲۴ دی ۱۴۰۱
فیش ۳۳ میلیونی دختر شورای شهر را هم بررسی کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۶ ۲۴ دی ۱۴۰۱
هیچ خدماتی ندارن افتضاح به هیچ درد هم نمیخوره
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۴:۱۱ ۲۴ دی ۱۴۰۱
ممنون از از باشگاه خبرنگاران که به فکر حق وحقوق بازنشستگانی ممنون ازشما حرف دل ما رو همه گفتن انشاالله به امید اجرای کامل تمام حق وحقوق بازنشستگان در تمام بازنشستگیهای کشوری ولشگری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۵ ۲۴ دی ۱۴۰۱
سلام علیکم بازنشسته فرهنگی سال 88هستم پیش از موعد ،تمام مدارک جهت دریافت گروه تشویق ی از طریق امور اداری روی پرونده‌ام گذاشتند چون بیش از پنج سال بالاترین امتیاز را کسب کردم ولی بدلیل بازنشستگی گروه را برایم برقرار نکردند آیا به دندان عدالت مراجعه کنم موثر است ممنونم راهنمایی بفرمائید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۵ ۲۴ دی ۱۴۰۱
سلام.به خدا پاداش ما که سال ۱۴۰۰ بازنشسته شدیم و تازه الان دو سوم آن را دادند چه ارزشی دارد؟ کلی از ارزش آن با این تورم کم شد و حتی کالایی را که در زمان بازنشستگی میتوانستیم با آن بخریم را هم دیگر با کل آن نمیتوانیم بخریم چه برسد با دو سوم آن...جرا مسئولان فکری به حال ما نمیکنند.۳۰ سال کار کردیم و روی پاداش آخر خدمت حساب کردیم ولی زهی خیال باطل....قبلا ارزش آن انقدر بود که به زخمی بخورد...ولی الان جه؟؟؟چرا دولت با توجه به تورم پاداش ما را پرداخت نکرده است...چرا باید ما اینهمه متضرر شویم و کسی هم پاسخگو نیست...آقای رئیس جمهور آقای رئیس مجلس آقایان وزرا شما کجا هستید؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۴ ۲۵ دی ۱۴۰۱
واقعا دیگه این درد دل و شکوایه یک کارمند بازنشسته آنلایک داشت؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۰ ۲۴ دی ۱۴۰۱
یه چند سال قبل یه وام سه تومن بعد چند سال هم یه وام پنج تومنی گرفتیم الان چند سالی هم هست درخواست وام ده به بالا رو میدیم که نرفتیم تو لیست این وام برای بازنشستگان و مستمری بگیر کلا برای بازنشستگان وام گرفتن سخته
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۱۳:۳۱ ۲۴ دی ۱۴۰۱
ممنونم از لطف شما که مشکلات ما را مطرح فرمودید خواهشاً پیگیری کنید بعد از دوسال معوقه دو سال پیش ماهی ۲۵۰ هزار تومان را بدهند خیلی گرانی بیداد میکنم خدا خیرتون بده
Iran (Islamic Republic of)
بهادر قاسمی
۱۳:۳۱ ۲۴ دی ۱۴۰۱
سلام
لطفا از سازمان بازنشستگی درخواست پاسخ دارم
۱_ پس تکلیف این همسان سازی چی شد . به عمر وصال می دهد یانه ؟
۲ . بیمه تکمیلی منتی بیش نیست خواهشاً تجدید نظر کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۰ ۲۴ دی ۱۴۰۱
سلام لطفا درخصوص رتبه بندی بازنشسته فرهنگی سال ۴۰۰ رسیدگی شود تا برابر عدالت از احکام حقوقی آن برخوردار شوندتشکر.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۸ ۲۴ دی ۱۴۰۱
سلام ، کارکنان بازنشسته کشوری ولشکری قبل ازسال ۹۶ برابر مصوبه برنامه وبودجه یک ارتقا رتبه دریافت نموده اند لطفا رسیدگی تا به بازنشسته بعد از سال ۹۶ هم ارتقا رتبه تسری داده شود ‌ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۶ ۲۴ دی ۱۴۰۱
یه عمر پول میرزی تو این صندوق برا این روزها بعد زمان بازنشستگی باید با شرایط سخت روزگار بگذرونی ما پول ریختیم تو این صندوق بعد رییس ورسای این صندوق که باعث ورشکستگی این صندوقها هستن و مدیریت شون صفره حقوق و پاداش نجومی میگیرن بخاطر این عملکرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۱ ۲۴ دی ۱۴۰۱
با سلام تفاوت گروه بازنشستگان کشوری که در سال ۹۹ انجام شده چرا پرداخت نمی شود .
با توجه به تصویب ودر نظر گرفتن بوجه همسان سازی بازنشستگان کشوری ولشگری در سال ۱۴۰۱ چرا هنوز انجام نشده با توجه به اینکه چند ماه دیگر به پایان سال نداریم .وتورم امسال که بالاترین تورم سال‌های قبل بوده چشم بازنشستگانبه تصویب لایحه همسان سازی ۹۰ درصد شاغلین می باشد تا کمکی هر چند ناچیز به این قشر آسیب پذیر باشد.ممنون از پیگیرهایتان
Iran (Islamic Republic of)
عبدالکریم عباسی
۱۲:۰۶ ۲۴ دی ۱۴۰۱
سلام چرا حق مناطق جنگی وما به التفاوت چندساله تمام ادارات بجزفرهنگیان پرداخت عدالتی وتبعیض تاکی
Iran (Islamic Republic of)
غلامعلی صوفی راد
۱۱:۰۷ ۲۴ دی ۱۴۰۱
باسلام خدمت دوستان محترم و اعضای صندوق بازنشستگی کشوری بنده دراوایل سال ۱۳۹۷مدارک کمک هزینه ازدواج فرزندم را تحویل اداره آموزش و پرورش دادم هروقت ازاداره سوال می کنم درجوابم فقط در آینده پرداخت می شود درصورتیکه کمک هزینه سال های ۹۸و۹۹داده شده ولی ازماخبری نیست فکر کنم به دیون رفته شده لطفاً بررسی کنید ممنون میشم
Iran (Islamic Republic of)
صادق
۱۰:۵۸ ۲۴ دی ۱۴۰۱
اولا چرا بازنشستگان سال ۱۴۰۰ بخاطر اینکه برج ۴ بازنشست شدن شامل رتبه بندی نشه،این بزرگترین ظلم در دولت سیزدهم هست،ما عاجزانه خواستار پیگیری هستیم،حق مناطق محروم وجنگی چن ساله بازنشستگان هنوز پیگیری نشده،وام بازنشستگان به ۱۴۰۰ هنوز نرسیده چرا؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۶ ۲۴ دی ۱۴۰۱
بانک رفاه
حساب
واریز49,925,140+
واريز متمرکز حقوق دي ماه 1401

10/21-14:45
سلام بنده کارافتاده هستم با 20سال سابقه پرداخت بیمه
و رای کمیسیون بیشتر از66 درصد و نقض عضو بدلیل بیماری سرطان. انشالله هیچ بنده خدا مبتلا نشه مستاجر هم هستم
با سن 45سال آیا مدیرکل تامین اجتماعی شما میتوانید با این حقوق زندگی کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۴ ۲۴ دی ۱۴۰۱
حکم بازنشستگان و مستمری بگیران بهداشت و درمان ۱۵درصد افزایش حقوق تیر ۱۴۰۰ بزنید
زشته بخدا شد دیگه ۱۸ماه ۱۹ ماه که نزدید
مگه چقدره که اینطور میکنید
۳۲۲ تومن هست برای بنده
این آیا پولی هست؟
به داد ملت برسید
بشرطی ۱۴۰۲ هم برسه و نزنید حکم ما رو
زشته بخدا زشتههههههههههههه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۴ ۲۴ دی ۱۴۰۱
به همین خیال باشید که کسی تحت نظارت عالیه مجلس به حرف شما گوش کند!عمل بماند.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۴ ۲۴ دی ۱۴۰۱
مسولین محترم بازنشسته ها رو دریابید اینا خیلی حق به گردن انقلاب دارند بازنشسته های امروز دلاوران ورزمندگان دوران هشت سال جنگ تحمیلی بودند نسبت زندگی ومعیشت آنها لی تفاوت نباشید خدا رو خوش نمیاد بنده اش در در فقر وفلاکت ببیند برای رضای خدا خاضعانه کار کنید ومشکلات آنان را پیگیری کنید با سپاس فراوان
آخرین اخبار