شریفی؛

درخواست ایجاد امنیت در فضای بی دفاع شهری منطقه ۵ تهران

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیامی راوی مشکلات منطقه ۵ شهر تهران شد و از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

منطقه ۵ یکی از مناطق شهری تهران است که در شمال و شمال غرب پایتخت واقع شده است. این منطقه به بزرگراه‌ها و خیابان‌های اصلی دسترسی بسیاری دارد به همین دلیل یکی از مناطق پرتردد این شهر محسوب می‌شود. اما مدتی است فضای بی دفاع شهری این منطقه و همینطور پاره‌ای از مشکلات دیگر ساکنان را رنجیده خاطر کرده است.
شهروند خبرنگار ما با ارسال پیامی این مشکلات را روایت کرده و از مسئولان شهری تهران درخواست رسیدگی دارد.

متن پیام شهروند خبرنگار
درضلع جنوبی فلکه دوم صادقیه (ابتدای جناح) ودرضلع شرقی بوستان شفق وضلع جنوبی کوچه شهید بهرام دهزویی، واقع درمنطقه ۵ و ناحیه ۵ تهران در یکی از پرترددترین شریان‌های شهری یک باب فضای بی دفاع شهری به مساحت ۴هزار مترمربع با اطاقک‌های مسقف به حال خود رها شده است.
آسیب دیده‌های اجتماعی مدام از دیوار‌های این مخروبه بالا می‌روند وآسیب زایی را درمحله شهیدان صفویان، گسترش داده اند.
مستند به ماده ۱۴ و قانون ۵۵ شهرداری‌های ایران، مکلف هستند که طی هماهنگی با مالک این ویرانه نسبت به ایمن سازی، اقدام نمایند.
این منطقه علاوه مشکل فضای بی دفاع شهری شامل مشکلات دیگری نیز است. کوچه شهید بهرام دهزویی فاقد روشنایی است و عابرین با ترس و وحشت از این کوچه تردد می‌کنند. بوستان شفق هم فاقد نیمکت و صندلی برای نشستن و هم فاقد وسیله برای بازی کودکان است. دیوار جنوبی کانال میان رود در ضلع شمالی خیابان باقری فاقد حفاظ است و این نهر بسیار بوی تعفنی دارد که نیاز شدید به لایروبی دارد و همینطور مخازل زباله مستهلک است و نیاز به رنگ آمیزی یا تعویض دارد. از مسئولان شهری خواهشمندم به این مشکلات رسیدگی کنند.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار