نصیرزاده: وضعیت کاوه بعد از جام حذفی مشخص می‌شود

مدیرعامل باشگاه تراکتور گفت: تکلیف انتقال کاوه رضایی به باشگاه استقلال بعد از بازی جام حذفی مشخص می شود.

هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه تراکتور در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  درباره وضعیت پنجره نقل و انتقالاتی سرخپوشان تبریزی اظهار کرد: بدهی ۶۰۰ هزار یورویی  نقدا به حساب  باشگاه فرانسوی ارسال  و  به باشگاه و  فیفا این موضوع را اعلام کردیم و منتظریم این باشگاه  نامه‌ای به فیفا بزند تا پنجره نقل و انتقالاتی ما باز شود. با توجه به اینکه شنبه در اروپا تعطیل است به همین علت هنوز فیفا جواب نداده است.  

او درباره وضعیت انتقال کاوه رضایی به استقلال گفت: فعلا درباره این بازیکن تصمیم گیری نشده است و قرار است وضعیت او بعد از بازی جام حذفی مشخص شود.  

نصیرزاده افزود: خمز سرمربی اسپانیایی لیست بازیکنان مدنظرش را به باشگاه اعلام کرده است و به محض باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی، بازیکن به خدمت می‌گیریم. او در پست‌های مختلف اعلام نیاز کرده است.  

مدیرعامل باشگاه تراکتور درباره عملکرد این تیم در نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال گفت: به نظرم عملکرد تیم خوب بوده و تیم ما محکوم به خوشحالی هواداران تبریزی است.  

او درباره هدف تیم تراکتور در لیگ برتر فوتبال بیان کرد: به هر حال همه تیم‌ها می‌خواهند امتیازات را جمع کنند و قهرمان شوند و بعد از آن به رتبه‌های بعدی رضایت می‌دهند. همچنین باید ببینیم شرایط جدول مسابقات به چه صورت رقم می‌خورد تا هدف باشگاه مشخص شود.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار