برتری مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در کشور

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در بین پنج مدیر برتر کشور قرار گرفت.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش در ارزیابی ادارات کل این دستگاه، افشین امیریان مدیر کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در بین مدیران کل سراسر کشور در بین پنج نفر برتر کشور قرار گرفت و لوح تقدیر کسب این موفقیت را از دست مقام عالی این وزارت خانه دریافت کرد.

امیریان ابراز امیدواری کرد با تلاش مضاعف همکاران و تداوم و تقویت نقاط مثبت عملکردی و تلاش در اصلاح نقاط قابل بهبود نیل به سطح «عالی» در دستور کار این اداره کل قرار خواهد گرفت.


بیشتر بخوانید


وی افزود: اجرای هوشمندانه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و سند تحول دولت مردمی به ویژه در گام دوم انقلاب اسلامی با اتکا بر منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در جهت پیشرفت، تعالی و بالندگی کشور مستلزم مشارکت برنامه محور و جهادی همه ارکان تعلیم و تربیت در سطح استان در راستای حسن اجرای طرح‌ها، برنامه و سیاست‌های ابلاغی از سوی دستگاه تعلیم و تربیت می‌باشد.

براساس نتایج ارزیابی از ۴۱ حوزه و شاخص در ادارات کل استان‌های کشور، که بر اساس شاخص‌های تخصصی معاونت ها، دفاتر، مراکز و سایر حوزه‌های ذی ربط ستادی انجام شد، عملکرد مدیریتی مدیرکل آموزش و پرورش استان در سطح «خیلی خوب» ارزیابی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار