مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران مطرح کرد:

آزادی مشروط زنان زندانی با حضور در مراکز توانمندسازی کوثر

مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران گفت: بانوانی که در زندان‌ها حضور داشتند به شرط اشتغال در مراکز توانمندسازی کوثر توانستند از زندان آزاد شدند.

مریم اردبیلی مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران در بیستمین شنبه امید و افتخار شهرداری تهران اظهار کرد: تمام مجموعه‌های کوثر مورد بازنگری قرار گرفتند و رویه حقوق بانوان تغییر کرد و تقریباً در تمامی کوثر‌ها کف حقوق کار پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به افزایش ظرفیت شغلی در مراکز کوثر گفت: سال گذشته ۷۵۰ بانوی سرپرست خانوار فعال بودند و امسال این تعداد به هزار و ۴۰۰ نفر افزایش میابد.

مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران اظهار: بانوانی که در زندان‌ها حضور داشتند به شرط اشتغال در مراکز از زندان آزاد شدند و این فضا در برخی از مراکز کوثر ایجاد شده است و بسیاری از بانوان دوره حضورشان در زندان پایان یافت، اما بازهم خواهان اشتغال در مراکز بودند.

وی با بیان اینکه بانوان سرپرست خانوار برای ما بسیار ارزشمند هستند گفت: از تمامی بانوانی که در مراکز کوثر حضور دارند قدردان هستیم و خدماتی برای فرزندان این افراد ایجاد کردیم و به دنبال فعالیت در حوزه مهارت آموزی و هدایت تحصیلی فرزندان بانوان سرپرست خانوار هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار