غیبت کونته در کنفرانس خبری: سوگوار ویالی هستم

سرمربی تاتنهام، اعلام کرد به دلیل سوگواری بر درگذشت جان‌لوکا ویالی امروز عصر در کنفرانس خبری شرکت نمی‌کند و کمک او کریستین استلینی به سوالات خبرنگاران پاسخ خواهد داد.

جان‌لوکا ویالی به دلیل ابتلا به سرطان در پنجاه و هشت سالگی درگذشت و دنیای فوتبال را غافلگیر و سوگوار کرد. مرگ این ستاره سابق ایتالیایی به خصوص فوتبال ایتالیا را شوکه و غمگین کرده است.

ویالی سابقه بازی در لیگ برتر با پیراهن چلسی را هم داشت و به همین خاطر خبر درگذشت او در انگلیس هم با واکنش‌های زیادی مواجه شده است. آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی تاتنهام، به همین دلیل در کنفرانس مطبوعاتی خود شرکت نکرد.

کونته قرار بود امروز عصر در آستانه بازی تاتنهام مقابل پورتزموث در مرحله سوم جام حذفی در یک کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرده و به سوالات خبرنگاران پاسخ دهد. ولی سرمربی ایتالیایی از طریق باشگاه اعلام کرد سوگوار درگذشت ویالی است و نمی‌تواند در این جلسه شرکت داشته باشد. تاتنهام اعلام کرد کریستین استلینی، کمک کونته، به جای او در کنفرانس شرکت خواهد کرد.

کونته همبازی ویالی بوده و این دو در یوونتوس با هم بازی می‌کردند. کونته ۵۳ ساله سابقه‌ای طولانی در بیانکونری دارد و از ۱۹۹۱ تا ۲۰۰۴ بازیکن این تیم بوده است. ویالی از سال ۱۹۹۲ به یووه پیوست و به مدت چهار سال همبازی آنتونیو کونته بود.

جالب اینجا است که در فصل ۹۶-۱۹۹۵ که آخرین فصل حضور ویالی در یووه بود او بازوبند کاپیتانی را به بازو می‌بست، ولی بعد از جدایی او در پایان آن فصل، بازوبند کاپیتانی بیانکونری به آنتونیو کونته رسید. کونته و ویالی در دوران چهارساله حضورشان در یوونتوس موفق شدند در سال ۱۹۹۳ فاتح جام یوفا شوند. آن‌ها در سال ۹۵ جام حذفی ایتالیا را فتح کردند، ولی مهم‌ترین افتخارشان در این دوره قهرمانی چمپیونزلیگ در سال ۱۹۹۶ بود که ویالی به عنوان کاپیتان یووه جام قهرمانی را بالای سر برد.

برچسب ها: کونته ، تاتنهام ، ویالی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار