از بازیکن اوکراینی به آرسنال: من را به اسارت گرفته اند

مودریک، ستاره اوکراینی به مخالفت شاختار با پیوستنش به آرسنال اعتراض کرد.

آرسنال، صدرنشین حال حاضر لیگ برتر، حدود یک ماه است که برای جذب میخائیلو مودریک، ستاره جوان اوکراینی باشگاه شاختار، تلاش می‌کند، ولی تا این لحظه موفق نشده است موافقت باشگاه او را به دست بیاورد.

آرسنال حتی پیشنهادی ۷۰ میلیون یورویی به باشگاه اوکراینی ارسال کرده، ولی شاختار می‌گوید منتظر است پیشنهادی به مراتب بالاتر دریافت کند. روز گذشته رسانه‌های انگلیسی گفتند با ورود چلسی به این معادله دست شاختار برای چانه‌زنی با آرسنال بازتر شده است.

این در حالی است که مودریک به شخصه از تمایلش برای پیوستن به آرسنال پرده برداشته و از شاختار خواسته بود مانع این انتقال نشود. درخواست او، اما با بی‌تفاوتی باشگاه اوکراینی مواجه شده است.

مودریک حالا برای رساندن اعتراضش به گوش مدیران شاختار از شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کند. او پیش از دیدار آرسنال و برایتون در شب سال نوی میلادی تصویری از میکل آرتتا و روبرتو دی‌زربی، مربیان دو تیم، را منتشر کرد و از آن‌ها به عنوان مربیانی درجه‌یک یاد کرد.

او امروز از تاکتیک دیگری در شبکه‌های اجتماعی استفاده کرد. یک هوادار تصویری از مودریک را در اینستاگرام منتشر کرد که او را پشت میله‌های زندان نشان می‌دهد. بالای سر مودریچ آرام باشگاه شاختار و پرچم اوکراین دیده می‌شود. مشخص است که نظر این هوادار این است که باشگاه اوکراینی او را حبس کرده و اجازه پیوستنش به آرسنال را نمی‌دهد. این پست زمانی جنجالی شد که موردیک آن را لایک کرد.

باید دید با سیگنال‌های پشت سر هم این ستاره جوان اوکراینی در نهایت شاختار به این نتیجه می‌رسد که بهتر است با آرسنالی‌ها درباره قیمت او کنار بیاید؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۳ ۱۶ دی ۱۴۰۱
باید اوکراین را با پهپاد نابود کنیم تا کسی را به اسارت نگیرد. مرگ بر اوکراین
آخرین اخبار