قاسم سلیمانی‌ها در راهند / سومین رویداد ملی مادران قاسم پرور

معاون اجتماعی سازمان فرهنگی شهرداری کرج از برگزاری سومین رویداد ملی مادران قاسم پرور با همکاری گروه مواسات البرز و مدیریت شهری خبر داد.

مهدی علیمردانی  ضمن تسلیت ایام شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی و اشاره به اهمیت شناخت هرچه بیشتر ابعاد شخصیتی و زندگی این شهید والامقام گفت: شهید سلیمانی به عنوان یک شخصیت موثر و دوست داشتنی در بین آحاد مردم و یک فرد جهادی و مسئولیت پذیر، از جایگاه ویژه‌ای در کشور برخوردار است. به صورتیکه دستگاه‌های متولی فرهنگی می‌بایست با اقدامات گوناگون به ترویج شعائر این شهید عزیز پرداخته و یاد و اهدافش را برای نسل حاضر، بویژه نسل آینده ساز تبیین نماید.

او می گوید: به منظور یکی از اقداماتی که در سالیان متوالی از زمان شهادت سردار سلیمانی، به صورت ملی و در سراسر کشور انجام شده، رویداد "مادران قاسم پرور" است که سومین سال آن در روز پنجشنبه ۱۵ دی ماه، ساعت ۱۵ در مجموعه فرهنگی میلاد، به همت گروه مواسات البرز و سازمان فرهنگی شهرداری کرج و برخی ارگان‌های دیگر برگزار می‌گردد.

علیمردانی افزود: این مراسم جهت تجلیل و تکریم مادرانی که به دلیل علاقه به شخصیت و منش و مکتب حاج قاسم نام فرزند خود را "قاسم" یا "محمد قاسم" نهاده اند برگزار می‌شود که این رویدادها، خود می‌تواند در نهادینه کردن و نشر مکتب حاج قاسم و بکارگیری ابعاد مختلف آن برای اصول تربیتی مادران کشور تاثیر بسزایی داشته باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.