ارتقاء سواد رسانه‌ای نیاز مشترک مردم

مدیرکل صداوسیمای مرکز یزد گفت: باشگاه خبرنگاران جوان می‌تواند در ارتقاء سواد رسانه‌ای مردم نقش مؤثری داشته باشد.

کریمی مدیرکل صداوسیما مرکز یزد در نشست با مدیر و خبرنگاران باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در حال حاضر بیشتر اقداماتی که در استان انجام شده است، معطوف به ارتقاء سواد رسانه‌ای ویژه مردم است، اما حقیقت امر این است که ارتقاء سواد رسانه‌ای نیاز مشترک مردم، کارشناسان و مدیران است و باید در این حوزه قدم‌های محکمی برداشته شود.

کریمی افزود: باشگاه خبرنگاران جوان یزد با برگزاری دوره‌های آموزشی توانسته نقش مهمی در ارتقاء سواد رسانه‌ای استان را برعهده بگیرد.

کریمی بیان کرد: حدود ١٨ سال است که باشگاه خبرنگاران جوان یزد فعالیت دارد و در این مدت به ١٠ هزار هنر آموز در رشته‌های مختلف رسانه‌ای آموزش داده شد و در تأمین نیروی انسانی ماهر سازمان‌ها و گروه‌های رسانه‌ای و مراکز خبری استان نقش بسزایی داشته است.

او با تاکید بر لزوم تحول در نوع و کیفیت آموزش در باشگاه خبرنگاران جوان گفت: تحول در آموزش باید مطابق با نیاز جامعه و توجه به مهارت محوری صورت گیرد.

مدیرکل صداوسیما یزد با اشاره به برنامه سازمان صداوسیما در راه اندازی شعبه مجتمع شهید آوینی در باشگاه خبرنگاران جوان یزد گفت: بهره گیری از شیوه‌های محتوا محور در مجتمع شهید آوینی نیز می‌تواند در ارتقاء سواد رسانه‌ای و افزایش نیروی ماهر در سطح استان مؤثر باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار