معاون سازمان بسیج مستضعفین کشور:

پیگیری اصلی پرونده شهید سلیمانی باید در کرمان باشد

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: پیگیری اصلی پرونده شهید سلیمانی باید در کرمان باشد .

سردار حسین معروفی در همایش بررسی ابعاد حقوقی ترور سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با اشاره به این مطلب که ضرورت پیگیری و اهمیت موضوع دنبال کردن ابعاد حقوقی ترور سردار سلیمانی برکسی پوشیده نیست، افزود: حقیقت این است که آیا تنها پیگیر پرونده شهید سلیمانی هستیم و یا پیگیر پرونده قلب ملت ایران؟

وی با اشاره به این مطلب که شهید سلیمانی معجزه انقلاب و ولایت است، تصریح کرد: خداوند با شهید سلیمانی هنر ولایت و انقلاب را به رخ عالمیان کشید و این هنر ولایت است.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین کشور تصریح کرد: دشمنان با ترور سردار سلیمانی قلب جهان اسلام را هدف قرار دادند که از کار بیفتد و با حماقت خود باور نمی‌کردند با شهادت سردار سلیمانی، قلب ملت ایران به حرکت جدی در خواهد آمد.

سردار معروفی یادآور شد: نگاه برای پیگیری پرونده شهید سلیمانی، به معنای پیگیری پرونده پورجعفری، ابومهدی المهندس و. است و شهید سلیمانی نماد است که مثلث شرفت، عزت و بزرگی ملت ایران را زنده نگه داشت.

وی با اشاره به این مطلب که پیگیری حقوقی موضوع ترور سردار سلیمانی یک مطالبه عمومی ملت ایران است، ادامه داد: حضور ۲۰۰ هزار نفری مردم در روز شهادت سردار در گلزار شهدای کرمان رفراندوم بود و امروز جای جای ایران، مراسم سردار سلیمانی برگزار می‌شود.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین کشور یادآور شد: سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بزرگترین شخصیت تقریبی جهان اسلام بود که وحدت جهان اسلام را محقق کرد و نگاه اهل تسنن را به ایران و شیعه تغییر داد و اسلام اهل بیتی را روی زمین پیاده کرد و نمونه آن را می‌توان در زمانی دید که به نمایندگی از ملت و رهبر به کمک مردم غزه رفت که شیعه ندارد.

سردار معروفی با تاکید بر اینکه شهید سلیمانی بسترساز تمدن اسلامی است و بستر ظهور را مهیا کرد، عنوان کرد: تلاش‌های شهید سلیمانی در حوزه ملی فراوان است و شهید سلیمانی بزرگترین شخصیت ناموس پرست است که اجازه نداد دست نحس شان به ناموس ما برسد.

وی در پایان تصریح کرد: بین سپاه، بسیج و قوه قضاییه هیچ فاصله‌ای نمی‌بینیم و در پیگیری پرونده ترور سردار سلیمانی نیز بر همین مبنا پیش خواهیم رفت.

* امروز روز انتقام است

رییس سازمان بسیج حقوقدانان سپاه ثارالله استان کرمان نیز با اشاره به این مطلب که امروز روز مرحمت نیست و روز انتقام است، گفت: خشمی که پنهان بود، امروز شمشیر بیرون از نیام است.

سرهنگ مسعود رفیعی با اشاره به اینکه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به اردوگاه شرک و کفر ضربه وارد کرد، اظهارداشت: تا انتقام این مجاهد از پای نخواهیم نشست.

وی با اشاره به این مطلب که همه باید خونخواه این شهید باشیم، عنوان کرد: ثبت و تقدیم دادخواست در شعبه ۵۵ دادگاه تهران از سوی حقوقدانان و سپاه انجام شده است و امیدواریم از سوی قوای سه گانه و به ویژه قوه قضاییه این پرونده پیگیری شود و به زودی شاهد اقدامات عملی نظام در محکوم کردن مسببان ترور شهید سلیمانی باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار