هادی العامری: مسیر شهید ابومهدی المهندس، مسیر سازمان بدر است

دبیر کل سازمان بدر و رئیس ائتلاف فتح عراق در مراسم گرامیداشت شهدای مقاومت گفت مسیرشهید ابومهدی المهندس، مسیر این سازمان است.

سازمان بدر مراسمی را در گرامیداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید حاج ابومهدی المهندس دو مجاهد بزرگ که فعالیت‌های ضد دیکتاتوری و تروریسم را فرماندهی می‌کردند و مسیر خود را در بالاترین درجات (شهادت) به پایان رساندند، مراسمی در بغداد برگزار کرد.

به گزارش شبکه ماهواره‌ای الغدیر، مجاهدان سپاه بدر عراق سومین سالگرد شهادت فرماندهان پیروزی را در مراسمی گرامی داشتند و برگزاری چنین مراسمی را یک وظیفه ملی و اخلاقی دانستند.

هادی العامری، دبیر کل سازمان بدر و رئیس ائتلاف فتح گفت: هر کس که به این راه آمده است با هوشیاری و آمادگی در مسیر آماده است. مسیر دو فرمانده شهید، مسیر سازمان بدر است که سازمانی جهادی و ایثارگر است که با استناد به فتوای شهید صدر اول - که رضوان الهی بر او باد - تأسیس شد.

ابوضیاء الصغیر، مسئول دفتر بسیج مردمی عراق در بغداد گفت: یک ابتکار بسیار زیبا از مجاهدان و جوانان سازمان بدر برای تکریم فرزندان مجاهدان و سوق دادن آن‌ها به سمت حرکت در مسیر شهداست. از خداوند باریتعالی توفیق روزافزون آنان را خواستاریم و انشاالله همین جوانان زمام امور را در سال‌های متمادی در دست گیرند تا بسیج مردمی عراق و مذهب تشیع و ایثارگری‌ها و فداکاری‌ها در میان انسان‌های خوب همچنان باقی بماند.

مراسم تجدید میثاق با تشییع نمادین فرماندهان پیروزی شهید ابومهدی المهندس و شهید حاج قاسم سلیمانی همراه بود. در این مراسم جمعیت زیادی شرکت کرده بودند و یاد و خاطره شجاعت‌ها و قهرمانی‌ها در میدان‌های نبرد در میان شرکت کنندگان در مراسم زنده شد.

زیاد التمیمی، مسئول سازمان بدر در دیاله گفت: دفتر دانشجویان و جوانان در دبیرخانه سازمان بدر این مراسم را برگزار کردند و فرزندان مجاهدان سازمان بدر که نقش اساسی در آزادسازی مناطق عراق داشتند در این مراسم حضور دارند. این مراسم سومین سالگرد برای گرامیداشت خون پاک آنان است که بر زمین ریخته شده است و فرزندان مجاهدان با آن‌ها عهد و پیمان می‌بندند تا در مسیر آن‌ها گام بردارند. این شهدای بزرگ با ارزش‌ترین چیزی که داشتند که جانهایشان بود در مسیر اسلام قربانی کردند.

ابوساره العابدی، مسئول بخش عشایری سازمان بدر در استان واسط نیز گفت: ما به عنوان فرزندان و برادران شهدا و عشایر عراقی به این مکان آمده ایم تا سالگرد شهادت دردناک شهید قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس را گرامی بداریم.

سید علی الحسینی از علمای دینی عراقی گفت: این تشییع نمادین با هدف تکریم این شهدا و وفاداری نسبت به آنهاست ان شاء الله این جوانان مومن در مسیر آن‌ها گام برخواهند داشت.

در پایان مراسم گرامیداشت فرماندهان پیروزی، حاج هادی العامری دبیر کل سازمان بدر شماری از فرزندان شهدای عراقی را مورد تکریم قرار داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار