سجادی در صحن علنی مجلس مطرح کرد؛

شکست نقشه دشمن برای فروپاشی تیم ملی فوتبال در تورنمنت جام جهانی قطر

وزیر ورزش گفت:دشمنان برای شکست نظام اسلامی در مستطیل سبز و سکوی هواداری و حتی خارج از ورزشگاه‌ها طراحی پیچیده‌ای را برنامه‌ریزی کرده بودند.

سید حمید سجادی در نشست علنی مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوال نمایندگان در مورد وضعیت برنامه وزرش حرفه‌ای بخصوص فوتبال گفت: از آنجا که سوال مطروحه بیشتر از رشته فوتبال می‌باشد لذا جای دارد تا از آخرین رویداد این رشته‌های پرطرفدار یعنی جام جهانی ۲۰۲۲ وشرایط این رویداد به طور اخص رقم زده بود آغاز کنم.

وزیر ورزش تصریح کرد: اوج آشوب و دشمنان قسم خورده انقلاب که تمام نرم افزار و سخت افزار خود را در جنگ نرم و نیمه سخت به کار گرفتند تا از جامعه با شرف و غیور ورزش و ورزشکاران به نفع جبهه باطل سوء استفاده نمایند در این نبرد ترکیبی وشناختی به خیال واهی پیروز میدان گردند.

سجادی اضافه کرد: نقطه عطف و تلاقی نظام استکبار بر جام‌جهانی متمرکز شد و پیاده‌نظام خود را از منافقین، سلطنت طلب‌ها و تجزیه طلبان به کشور قطر فرا خواند و برای شکست نظام اسلامی در مستطیل سبز و سکوی هواداری و حتی خارج از ورزشگاه‌ها طراحی پیچیده را برنامه‌ریزی کرده بودند.

وزیر ورزش با بیان اینکه خواب‌های خیالی و نقشه‌های شوم دشمنان با تلاش ارزنده و جهاد ارزشمند فرزندان غیور این سرزمین ناکام ماند گفت: طراحی پیچیده روباه پیر برای پناهنده شدن ورزشکاران، نقشه خروج بازیکنان در زمین بازی آن حین انجام مسابقه از تلاش همه جانبه برای فروپاشی تیم ملی از درون تا توطئه هدفمند برای جنجال آفرینی در سکو‌ها بر‌ای متوقف کردن بازی، از اعزام صد‌ها نفر از منافقین با هواپیمای اختصاصی به قطر تا ساخت شعار‌ها، نماد‌ها و ابزار‌های ساختارشکنانه و فراگیری برای انزوای جمهوری اسلامی از نقشه‌های بود که در این دوره ناکام ماند.

سجادی همچنین از هیات رئیسه مجلس درخواست کرد برای ارائه توضیحات تکمیلی و مفصل درخصوص اتفاقات جام جهانی قطر نشستی غیرعلنی تشکیل دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۴ ۱۳ دی ۱۴۰۱
نقشه دشمنان برای فروپاشی تیم ملی شکست خورد ولی تاج و دارودسته اش کاملا موفق شدند
آخرین اخبار