ورزش فیتنس خراسان رضوی چشم انتظار حمایت مسئولان

سرپرست کمیته فیتنس خراسان رضوی گفت: در این رشته جور ورزش قهرمانی استان را کشیدیم، ولی آن طور که باید و شاید به ما توجه نشده است.

علی زرافشان سرپرست کمیته فیتنس خراسان رضوی گفت:  ورزشکاران استان در رشته فیتنس با کسب مدال‌های رنگارنگ طلا، نقره و برنز در سطح کشور، آسیا و جهان خوش درخشیدند.

سرپرست کمیته فیتنس خراسان رضوی ادامه داد: من از جیب خودم برای پیشرفت این رشته هزینه کرده ام، اما حمایت در خور و شایسته‌ای از ما نشده است و حتی از هیات بدنسازی و پرورش اندام استان طلب دارم.

علی زرافشان با اشاه به این که امسال در مسابقات کشوری فیتنس چلنج مقام قهرمانی را به دست آوردیم بیان کرد: با این روال دیگر انگیزه‌ای برای ادامه دادن باقی نمی‌ماند، هر کاری را که دیگران نکرده اند ما آن را انجام داده ایم و با گرفتن طلا در مسابقات فیتنس اسپرت قهرمانی جهان توانایی خود را به رخ همگان کشیدیم.

او با بیان اینکه از مسئولین ورزشی استان گله‌مند است تصریح کرد: اگر بحث مساعدت‌های مالی را کنار بگذاریم حمایت‌های معنوی را هم از بچه‌های ما دریغ می‌کنند.

سرپرست کمیته فیتنس خراسان رضوی تاکید کرد: در این رشته استعداد‌های فراوانی در سطح استان وجود دارد.

علی زرافشان در پایان اظهار کرد: در فیتنس چلنج عملکرد استقامتی و آمادگی جسمانی فرد مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. در فیتنس اسپرت حرکات آکروباتیک و ریتمیک مورد توجه خواهد بود و در فیتنس استایل زیبایی اندام ورزشکار در اولویت میباشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.